Mikä ahdistaa just nyt?
Minä heräsin hirmuiseen ahdistukseen. Mielessä pyörii kaksi asiakasta jotka eivät ole maksaneet laskuaan minulle. Ahdistaa, kun en uskalla soittaa heille ja vaatia saataviani. En halua että minulle suututaan. Voi kunpa he maksaisivat pian.
Kommentit (29)
Ahdistaa kun mielialalääkkeet eivät enää toimi samalla tavalla ja ahdistukseni vain kasvaa. Ahdistaa raha-asiat, työ ja yksinäisyys. Ahdistaa myös jatkuva kuolemanpelko.
N23
Pelottaa, että lapsella on vakavaa masennusta, kun ei pidä yhteyttä.
Ahdistaa ylipaino ja tämä ahmimishäiriö jonka takia aina vain lihon. En saa itseäni kuriin ja syön suruun.
Tänään ahdistaa edelleen sama asia, vielä voimakkaammin koska on taas arkipäivä.
t: ap
Ahdistaa ajatus siitä, että ehkä olen lopun ikääni puolisoni omaishoitaja. Lääkärien mukaan parantuminen on mahdollista, mutta ei todennäköistä. Tuntuu, että vuodet ovat vähitellen vieneet elämästä pois lähes kaiken oman ja ettei minua enää ole olemassa omana itsenäni, olen vain puolisoni oikea käsi jonka täytyy olla lähes koko ajan saatavilla.
Koko mennyt elämä ja nolaukset. Olenn 52v.
Syömishäiriö
Vaikka oon jo reippaasti voiton puolella, se on jotenkin vielä läsnä ja alkaa kummittelemaan, jos on jotenkin rauhaton olo.
Tsemppiä kaikille, mut erityisesti 13 ja 20:lle!