G: Aiotko katsoa tänään Lostin vai Teho-osaston?
Kommentit (21)
Tehis on aina ollu mun lempisarja, ja nyt oon jäänny lostiin koukkuun. En tiiä mitä teen.
Ja yksi, joka ei ole vielä päättänyt. ;-))
Kiduttakaa vaa lisää! Niih! Videot rikki ja niin tahtois kattoo molemmat ohjelmat! Tämän mamman ei auta muu kuin surffailla edes takas kanavilla miettiä että kummassa se aivoleikkaus tehtiinkään ja hyökkääkö ovesta sisään joku jääkarhu!
Ja tässä vaiheessa täytyy myöntää että vaihdoin lapseni televisio vastaanottimeen, koska olen telkkari narkkari!
Ensimmäistä Lostia taisin katsoa jonkun 20 minuuttia. Enpä ole tylsempään sarjaan törmännyt. Ainakaan etukäteishehkutukseen nähden.
Teho-osaston, koska olen katsonut Lostin ensimmäisen tuotantokauden jo : )
en kumpaakaan tänään katsoin lostin 17 jakson toiseltatuotantokaudelta
jossa selvisi
se kiinalais muija son vai san on raskaana vaikka sen mies ei voi saada lapsia :)
Meillä ei ole tallentavaa dvd-soitinta tai edes vanhoja vhs-videoita, höh. Pakko nähdä molemmat!
mutta TEHIS on niiiiiiiin ygönen!!!! Mä oon oottanu tätä päivää niin kauan ja nyt se kohta alkaa!!!!
henry onkin kuollut vanki valehtelee nimensä
locke jää rauta oven väliin reikä jalkaan
sayad ja kumppanit löytävät haudan missä henry on ja haudan päällä kuumailmapallo
kaikki jaksot näkee kun menette nelosen sivuille ja siellä keskustelut ja sieltä linkit keskusteluun toka linkki näyttää kaikki jaksot ekasta ja tokasta :)
Vaikka Tehiksen alkua olenkin odotellut. No, katsotaan sitä sitten joskus...
Noita talletuksia on sit kiva kattoo kun tyttö päättää herätä 6.00 aamulla eikä ole mitään tekemistä.
kivaa että taas tulee. Lostin olen katsonut 2. kauden 16:een jaksoon asti.
24 katsoin ihan just tän takia, kun tiesin että to sarjapaikka kolkilla on hyvä.. =)