Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkomaalaisten suomalaiset vaimot ovat rumia ja lihavia?

Vierailija
08.07.2008 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukiinmenevä nainen, olen tmonta kertaa paremman näköinen kuin ikätoverini (ikää on 50v.) ylipäätään kiitos botoxin, pikku korjausleikkausten ja terveiden elämäntapojeni (liikuntaa joka päivä ja terveellinen ravinto)

Nuorena kisasin useissa kauneuskilpailuissa ja sijoituinkin ihan hyvin.

Minulla on ulkomaalainen puoliso joka on minua 9 vuotta nuorempi ja yhdessä on matkaa tehty 6 vuotta ja olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen valintaani.

Minulle ei olisi ollut kyllä mikään ongelma saada suomalaista miestä, mutta enpä ottanut.

Vierailija
22/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap tarkoittaa juuri näitä Pohjois-Afrikan muhamettilaisia sekä esim somaleita. Itse olen pannut merkille saman asian. Näiden muslimimiesten suomalaiset vaimot ovat yllättävään usein paksuhkoja, ei-kovinkaan-kauniiita-ulkonäöltään, vähän koulutettuja, yksinäisiä, suomalaisille nuorille miehille kelpaamattomia ylijäämänaisianaisia.

He kääntyvät islamiin, kietoutuvat miehensä toiveiden mukaan toisen ( yleensä miehen kotimaan) kulttuurin kaapuihin ja "huntuihin" väittäen kaiken tapahtuvan heidän omasta vapaasta tahdostaan. He ovat niin ylpeitä tummempi-ihoisesta miehestään joka on kelpuuttanut heidät lapsensa äidiksi ja puhuvat islamin autuudesta miehensä suulla ja sanoilla. He eivät ymmärrä lukea koraanista ohjeita naisten pukeutumisesta vaan kulkevat lastenvaunujaan työntäen kaupungilla erottuen jo satojen metrien päähän muista kaduntallaajista tehden juuri päinvastoin kuin koraani naisia käskee :)

Sitten on satoja ja tuhansia MUITA maahanmuuttajia jotka ovat vaimonsa valinneet/saaneet ihan eri kriteereillä. Heitä Suomi tarvitsee lisää. He ovat usein koulutettuja, työteliäitä, heillä on hyvä ammatti ja hyvä työpaikka jne. Heidän suomalaiset vaimonsa ovat myös hyvinkoulutettuja ja hyvin ansaitsevia, itsenäisiä, vapaita naisia toisin kuin somalien ja muhamettilaisten "koraanille ja islamille" s.o miehensä käskyille alistuneeet naiset.

Näitä ei suomalaiselle miehelle kelpaavia naisia vastaavat ne suomalaiset reppanamiehet jotka hakevat naisensa jostain Thaimaasta tai Filippiineiltä niinkuin joku jo täällä hieman vihjailikin. He eivät saa useinkaa seuraa suomalaisista naisista, mikä lieneekään sitten syy, joten he joutuvat hakemaan vaimon sieltä mistä saavat alistuvia, hyvin kasvatettuja palvelijoita itselleen. Tällaisten luuserimiesten ja musulmaanien patjoiksi suostuvien luuserinaisten soisi tapaavan toisensa, josko siitä syntyisi jotain....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis blondi ja omistaa suositun ravintolan hyvältä paikalta ulkomaalaisen miehensä kanssa.

Ihme ennakkoluuloja...

Vierailija
24/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä varmasti ole edes nähnyt montaa naista joilla on muslimi aviomiehenä.

Minun mies on siis muslimi ja lähi-idästä kotosin, hän on koulutettu, sivistynyt (sinä itsehän et sitä ainakaan ole tekstistäsi päätellen) ja komea, eikä ole minun tarvinnut vielä tähän päivään asti mitään huntuja sovitella.

26.

Vierailija
25/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä olis siis ilmeisesti puhe vain niistä jotka ovat raahanneet miehen Suomeen? Näistä en tiedä kun en ole aikoihin Suomessa käynyt, mutta kyllähän suomalaiset nyt keskimäärin ovat lihavia olmeja, eli miksi eivät sitten nämäkin.

Jos taas on itse muuttanut ulkomaille pitää yleensä olla keskiääräistä nätimpi ja fiksumpi jos haluaa ulkomaalaisena saada normaalin paikallisen miehen(toki myös kenet tahansa kelpuuttavia luusereita löytyy joka maasta). Omassa tuttavapiirissäni kaikki ulkomailla asuvat suomalaisnaiset ovat erittäin hyvännäköisiä, etenkin ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa olevat mutta usein myös suomalaisen miehen kanssa ulkomaille tulleet. Tästähän on myös syntynyt se usein vallitseva käsitys että suomalaisnaiset ovat kauniita.

Vierailija
26/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta olla suomalainen, mutta Suomen sosiaaliturva ja muu lähtömaata parempi elintaso kiinnostaa kyllä.

Menolippu tuollaisille elintasopakolaisille kouraan. Eikös siellä Somaliassa ole jo olot rauhoittuneet, että sinne takaisin vaan KOTImaata rakentamaan, kun on kerran Somalian kansalainenkin.

Ja samat sävelet kosovolaisille, sielläkään ei enää sodita, jotenka takaisin sinne vaan kaikki.

Aviomieheni on somalialainen. Hänellä oli jo pysyvä oleskelulupa ennenkuin tapasimme. Ja suomen kansalaisuuden saisi ja olisi saanut ajat sitten, jos olisi hakenut. Ei vain ole tarvetta sille kansalaisuudelle.

[/quote]

Vierailija
27/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee itselläsi, ainakin luetun ymmärtämisen suhteen. Kirjoitin "yllättävän usein", en "aina". Kun oikein mietit sanojen "usein" ja "aina" eroa, ehkä se valkenee sinulle, sivistynytkin kun tunnut olevan...:D

Ja toisekseen, tunnen kyllä moniakin muhamettilaisuuteen kääntyneitä suomalaisia naisia ja YLLÄTTÄVÄN MONI heistä on tukeva, perunananenäinen, tihrusilmäinen ja juuri ja juuri peruskoulun läpäissyt. Älykkyyttä tai sivistystä saa hakea hiedän surassaan, ihan turhaan....

Naapurissanikin asuu yksi sellainen, kolmilapsinen perhe ja neljäs tulossa. Mies on hoikka, hyväkroppainen eikä koskaan kotona. Lähtee aamulla ja tulee yöllä myöhään. Istuskelee päivät kahviloissa, seisoskelee asemalla, kuluttaa aikaansa kavereidensa kanssa. Sossu elättää koko perheen. Vaimo istuu tiukasti kaavutettuna hiekkalaatikolla lapsiensa kanssa, perunanenä vain hunnunraosta vilkahdellen.

Nainen oli tuttu jo ennen "kääntymistään". Tukeva, huonosti puettu, hieman yksinkertaiselta vaikuttava, huonon koulumenestyksen omaava, ei poikaystävää, liikkui parin muun tihrusilmäisen ylijäämätytön kanssa jotka nykyisin YLLÄTYS YLLÄTYS!! ovat naimisissa muslimimiesten kanssa, kulkevat kaavuissa ja ovat NIIN oikeauskoisia. Punovat uusia pikku sossunelättejä ja puhuvat miestensä suulla islmain autuudesta. :)

Vierailija
28/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hakenut Suomen kansalaisuutta.. jokainen maassa asuva ymmärtää

että on huomattavasti parempi kun omaa sen maan kansalaisuuden missä asuu. Voi esim. äänstää (vaikuttaa) ja on oikeutettu moniin etuihin mihin vain kansalaisuuden omaava on oikeutettu.

Minun mieheni anoi heti Suomen kansalaisuutta kun sen saaminen oli

mahdollista, on huomattavasti järkevämpää ja turvallisempaa hankkia maan kansalaisuus JOS se siis saa..

26.

Vierailija
29/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ulkomaalaista miestäni, joka ihastui hoikkaan ja hulluttelevaan naiseen. Nyt saa katsoa sohvalla makaavaa levinnyttä, väsynyttä matroonaa. Mies on hyvinkasvatettu ja perheeseen suuntautuva mies.

Kyllä se nyt hullusti valitsi, tuli tänne köyhempään maahan, mun takiani. Sehän sai koulutustaan vastaavan työn täältä, minä en sitä sen kotimaasta saisi.

Mä olen lisäksi saanut sen kotimaan kansalaisuuden, avioliiton peruusteella. Mies ei ole edes ajatellut Suomen kansalaisuutta, ei se sillä mitään tee ( EU-maan kansalainen).

Voi raukka parkaa....

Vierailija
30/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei ole muhammettilainen vaan MUSLIMI! ne perusasiat, perusasiat..

Sinun henkinen sivistystasosi on sillä tasolla että jätän sinulle kommetoinnin tähän..

Aurinkoista kesää sinulle..

26.

Vierailija
31/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kotimaan kansalaisuutta. Käytiin muuten just mieheni kotimaassa (EU-maa) ja kyllä elintaso oli siinä osavaltiossa sellaista luokkaa, ettei siihen ihan heti Suomessa ylletä. Munkin mies rakastui aikanaan villiin ja vapaaseen, hoikkaan ja kauniiseen maailmanmatkaajaminään ja nyt hänellä raukalla on lösähtänyt masentuneisuuteen taipuvainen ja valittava vaimo. Tietysti voi olla, että hän oln alistanut mut tähän tilaan :), tosin en kyllä usko, kun aina on tsemppaamassa...

Vierailija
32/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran ylijäämänaiset ja miehet löytävät kumppanin ulkomailta ja ovat selvästi valmiita uhrauksiin heidän takiansa, eikös se ole vaan hieno juttu?

itse olen ihan tavallisen EU-miehen kanssa naimisissa, enkä oikein usko että huolisin suomalaista tai muslimia miehekseni vaikka olisin miten lihava, joten koko keskustelu tuntuu minusta tosi oudolta. Siis, nyt olen hoikka ja pitkä, mutta jos lihoisin niin muslimimiehet alkaisivat kiinnostaa vastustamattomasti? Mielenkiintoinen teoria.

Vierailija
33/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä haluaisi Suomessa elää eikä asua! Onneksi lomilla tulemme käymään, tosin siihenkin meni monta vuotta ennenkuin alkoi nauttia Suomen "rauhasta", oli sellaista pakkopullaa tämä melankolia hänelle. (Ystäväni samanmoinen mies ei edes tule enää lomillaan tänne...)

Huntua en käytä, en ole muslimi, monien mielestä kaunis, en lihava, vuosikymmen takana tätä alistumista.

Vierailija
34/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Eurooppalaiset (valkoiset) ovat sitä maailman kermaa? Ja Pohjois-Afrikkalaiset ja kaukoidästä tulleet tymää pohjasakkia...

Vierailija
35/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut laiha ja kaunis, kun mieheni tapasin..kiloja on tullut kahden raskauden myötä...mutta eipä näistä kiloista kovin helposti eroon pääse,kotona kun on...ja yritystä kyllä on ollut,olen jumpissa ravannut koko kevään...odotan tässä just töihin pääsyä, että en "kerkiä" syödä herkkuja;)tavoite on taas olla laiha ja kaunis, ettei näitä irvailijoita tarvitse kuunnella!!!onkos täällä irvailijalla edes itellä miestä?saatika kahta lasta?

Vierailija
36/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun mieheni on koulutettu "ählämi", hyvässä työssä eikä istu iltoja kahviloissa tai baareissa, niin onko minulla lupa olla kaunis?

:o)

Vierailija
37/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en olisi koskaan ottanut suomalaista miestä, koitettu on useampaa, en vain löytänyt sopivaa isää lapsilleni..en voi sietää viinalle haisevaa äijää joka makaa joka vkon.loppu perse homeessa kotona...ja töitä tehdään vain sen takia,että vkon.loppuna päästään baariin ja akka jää kotio hoitamaan lapsia tai pahimmassa tapauksessa hommataan lapsille hoitaja ja mennään yhdessä vetään pää täyteen ja riidellään kaupungilla tai kotona kännipäissään ja sekoillaan tms...yök,suomalainen mies!!!!

Vierailija
38/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietämättömyydestä. Missä ihmeessä asutte, jos näette vain lihavia ja rumia naisia ulkomaalaisten käsipuolessa? Itse olen hoikka, kaunis ja koulutettu, mieheni on pohjoisafrikkalainen muslimi, koulutettu ja hyvässä työssä. En ole kääntynyt islamiin, eli en pukeudu "kaapuihin". Mutta tiedän kyllä suomalaisia muslimikäännynnäisiä, monen yllätykseksi he ovat myös fiksuja, itsenäisiä, kauniitakin. Ja ovat löytäneet islamin ihan "itse", eli jo ennen kuin edes tunsivat aviomiehiään tai muita muslimeita yleensäkään.

Ottakaa selvää, ystävät hyvät. Pitäkää silmänne auki, älkää olko niin ennakkoluuloisia. Ei se tee teistä ainakaan yhtään kauniimpia ja hoikempia, kun arvostelette muita. Se antaa teistä vain moukan kuvan.

Vierailija
39/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka kauhistelette ja kummastelette suomalaisia rumia, lihavia, pottunenäisiä kaapu päällä kulkevia ulkomaalaisten vaimoja, kiinnittäisittekö heidän "surkeuteensa" huomiota noin paljon ihan naapurin Pekan vaimona? Entäs jos vastaan tulee hoikka, pitkä ja hyvännäköinen suomi-ulkkis pariskunta, huomaatteko edes heitä vai kurkitteko sivusilmällä ja keksittekö mielessänne "minkähän takia noikin on oikeasti yhdessä..."? Mikä siinä niin paljon oikeasti häiritsee, että täytyy niin useasti vastaavia asioita ihmetellä?

Vierailija
40/46 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin ymmärrettävää, että hän haluaa itselleen muslimimiehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme