Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän ja hänen kihlattunsa lapsi on oikeasti minun

Vierailija
01.07.2017 |

Laitoin exäni paksuksi ennenkuin he alkoivat seurustella ja nyt en tiedä mitö pitäisi tehdä.

Lapsi on siis 100% minun, ja exäni eikä hänen uusi mulkvistinsä tiedä tätä asiaa, luulee omakseen HA HAH HAA...

Mitä neuvoksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, miten voit olla 100% varma, että lapsi on sinun jos kerran eksäkin luulee, että lapsi on uuden kumppanin :D

Vierailija
2/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sää Porvoossa on tällä hetkellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsen äiti ei tietäisi, että on useampi kuin yksi isäehdokas? Tai miten hän voisi luulla lapsen isäksi miestä, jonka kanssa hänellä ei olisi ollut seksiä lapsen hedemöittämisajankohtana?

Vierailija
4/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on nyt siis vähintään kolme jotka eivät tiedä varmuudella isyyttä. Voihan teitä olla enemminkin...

Mutta mikä on se asia, johon haluat neuvoa?

Vierailija
5/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen käynyt ottamassa DNA-testin salaa, ja jutellut kyllä erinäisten selvännäkijöinen kanssa... exäni lapsi on MINUN! HAH HAH HAA...

Ap

Vierailija
6/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai isyystestin voi vaatia asiallisin perustein? Jos olet varma asiastasi, yhteys johonkin oikeusaputahoon.

Vierailija
7/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua sitten vaivaa se seikka, ettet pääse olemaan isä lapsellesi? Kuulostaa, että tämä on vain joku hauska tsoukki mielestäsi, vaikka tuohan on ihan vakava asia sun kannalta.

Vierailija
8/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen käynyt ottamassa DNA-testin salaa, ja jutellut kyllä erinäisten selvännäkijöinen kanssa... exäni lapsi on MINUN! HAH HAH HAA...

Ap

Vai selvännäkijöiden kanssa? Just just... ihan DNA testi olisi riittänyt. Ei olisi tarvinnut puoskareille maksaa.

Vierailija
9/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jutellut kyllä erinäisten selvännäkijöinen kanssa...

Okei...

Vierailija
10/10 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittakse?

Levität siementä ilman taloudellisia sitoumuksia. Tuohan on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi