Hän on kaunis. Yök.
Sanon vain yök. Sisältä hän ei voi olla kaunis. Yök.
Kommentit (57)
Jos olisin sinkku, menisin ihan kiusallanikin lepertelemään tuolle ukolle ja aloittaisin salasuhteen. Sitten kun jättäisi taas uuden naisensa minun takia, haistattaisin pitkän pökäleen ja lähtisin menemään. Saisi ansionsa mukaan. Molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun te kaikki pyhimykset, rumat ja surkimukset ja inisijät niin miehet kuin naisetkin jollain ihmeen taikakeinolla voisi hävittää maan päältä! Olen enemmän kuin kurkkuani myöten täynnä teihin kateuden myrkkyänne oksentaviin pyhimyksiin, joilla on pokkaa arvostella toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä asiasta yhtään mitään tietämättä! Sekä teihin olen-niin-ruma-uli-uli-tyyppeihin!
Pyhimykset voisivat ensin lakaista sen oman kynnyksensä, vai onko oma elämä ja teot niin puti-puhtaat että voitte tuomita toisia? Ja rumat ulisijat - olkaa edes hiljaa ja painukaa johonkin luolaan pois silmistä!
Tämän on tosiaan pakko olla Sami. Noloa...
Molemmat ovat kuvottavia ihmisen kuvatuksia, ansaitsevat siis toisensa ihan täysin. Samin vaimosta voi nyt tuntua ihan helvetin pahalta, mutta lopulta hän tulee olemaan tyytyväinen siihen, että pääsi tuosta hyypiöstä eroon.
Vastasyntyneen isän luulisi sanovan noin siitä vauvastaan. Mutta ei, Samilla on palsternakka mielessä...
Käsittääkseni tämä on joku parisuhdebloggari. En ole bogia lukenut ja vasta Iltasanomien uutisotsikoista tähän asiaantuntijaan törmäsin. En vieläkään ole lukenut tuotoksiaan, sillä tällaista vanhempaa rouvaa ei keskenkasvuisen pojanklopin jutut oikein sytytä. Ja kun teot on mitä on, niin ei tarvitse tutustua ajatusmaailmaan.
Olisi edes sen verran häpyä, että jättäisi julkisesti uuden rakkauden huuman esittelemättä. Sympatiani ovat kyllä niin uuden äidin ja vauvan puolella.
Mutta tällaisia nämä ihmiset ovat. Minä, minä, minä. Julkisuuteen ja esille hinnalla millä hyvänsä. Vähän kun tulee vastoinkäymisiä, niin ihmissuhteelle loppu.
Tämän nuoren miehen pitäisi olla iloitsemassa lapsestaan, hoitamassa, tutustumassa. Mutta ei, hehkutetaan jotain salasuhdetta.
He hee oon tästä äijänkäppänästä lukenut ip-lehdistä. En tiedä, mikä/ kuka hän on, kun hänen elämästään kirjoitetaan mutta tyyli on kuin Tauskilla. Niin elähtänyt.
Ahavoitunut taikinanaama tolla ukolla.
Iltasanomat voisi jättää nämä uuden rakkauden hehkutukset julkistamatta. Todella vastenmielistä, kun tietää että jossain on uunituore äiti ja vauva. Nykymaailma on niin kumma, tällaista petturia nostetaan jalustalle ja annetaan palstatilaa.
Hahaha miten Sami kehtaa olla julkisuudessa vieläkin. Valkoroskaa parhaimmillaan. Todella oksettavasti toimittu myös uudelta naiselta. Ei voi mainetta pelastaa enää millään :D
Käsitykset kauneudesta kyllä menevät niin laidasta laitaan. Minusta ei kovin suurta sisäistä kauneutta edusta, kun vamppaa jonkun ukkomiehen jonka vaimo on viimeisillään raskaana. Siitä on kauneus kaukana. Itse asiassa jokseenkin rumaa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauniimpi kuin entinen, joten en ihmettele että vaihtoi.
Ulkokuoresta voi olla montaa mieltä, mutta sisältä tämä uusi akka on kyllä susiruma. Ansaitsevat toisensa nämä sankarit, sääli vain lapsia ja entisiä puolisoita. Tuskinpa nainen joka on noin kiero ja selkärangaton on ollut mikään hyvä puoliso edellisilleen vaan samanlainen mätämuna kuin Minkkinenkin. Samasta puusta veistettyjä taitavat nämä kaksi olla.
Siis tää ukko on joku 5-kymppinen bloggari, joka on päässyt pi*lun makuun noin myöhemmällä iällä bloginsa ansiosta? Etovan näköinen ja oloinen.
En koskisi pitkällä tikullakaan.
N32
Ällöttävä ja tekopyhä äijä.
Retostelee pettämisillään pitkin nettiä ja nyt ihmettelee kun päätä ei silitetäkään?
Kohta menee ketju poistoon kun minksu tai uusi hutsu käyvät klikkaamassa asiattomaksi... 😉
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ja tekopyhä äijä.
Retostelee pettämisillään pitkin nettiä ja nyt ihmettelee kun päätä ei silitetäkään?
Luulen, että hän kuvittelee olevansa suurempikin parisuhdeasiantuntija ja julkkis kuin mitä on. Käsitys omasta tärkeydestä on ehkä vähän ylikorostunut.
Ehkä jotenkin vielä voisin sulattaa sen, että löytää uuden rakkaan, mutta minkä hemmetin takia pitää vielä kääntää veistä exänsä haavassa ja esitellä uutta naista julkisuudessa?! Vielä kirjoittaa vihjailevaa tekstiä siitä, että paska akka ja suhde. Eikö voi yhtään miettiä miltä siitä exästä tuntuu?! Hyi saamari mikä ällötys. Kaikkea hyvää exälle.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ukko.
Miehilläkin on oikeus onneen.
Joskus näinkin päin, että mies uskaltaa lähteä tavoittelemaan omaa onneaan.
Näitä ei ihan liikaa tapahdu.
Pitäisi aloittaa miesten voimaannuttaminen. Ei ole enää mikään häpeä jos mies haluaa jotain itselleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ukko.
Miehilläkin on oikeus onneen.
Joskus näinkin päin, että mies uskaltaa lähteä tavoittelemaan omaa onneaan.
Näitä ei ihan liikaa tapahdu.
Pitäisi aloittaa miesten voimaannuttaminen. Ei ole enää mikään häpeä jos mies haluaa jotain itselleenkin.
Jep. 99% tapauksista nainen lähtee ja mies jää tyhjän päälle yksinään. Sen kerran kun käy toisin ja lähtijä onkin mies niin seuraa kuukausia kestävä julkinen poru.
Moi Sami :)