Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

South Park -fanit! Mikä on hauskin SP-jakso?

Vierailija
30.06.2017 |

Niin, mikä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se missä Cartman syöttää sille yhelle pojalle sen vanhemmat :D

Oliko tämä se jakso, missä on mukana Radiohead ja Cartman kirjoittaa heille kirjeen, että ystäväni Scott sairastaa persesyöpää, pliis tulettehan tänne keikalle :D

Vierailija
42/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jakso missä kerrotaan mormonien syntymiskertomus. Dumdumdumdum.

Tuo oli aika hyvä. Olen juuri katsonut Viaplaystä ensimmäisten tuotantokausien jaksoja, jotka niitä kaikkein hauskimpia olivatkin - sarja menetti hauskuutensa, kun liikaa venytettiin. Tykkäsin mormonijakson lisäksi myös siitä skientologiajaksosta, jossa Tom Cruise ja John Travolta menivät kaappiin eivätkä tulleet pois, vaikka R. Kelly kuinka laulellen aneli heitä tulemaan ulos kaapista, ja lopulta R. Kelly itse otti ja meni kaappiin. :D Jostain syystä Isaac Hayes suuttui ko. jaksosta (hah hah) ja lopetti Chefin äänenä. Myös se jakso, jossa Chef pistettiin tuusannuuskaksi, oli ihan hauska.

Olihan niitä tietysti muitakin ja jo täällä mainittuja jaksoa, joista olen kovasti tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennokkijakso "drone"/(graigs moms bush)

myös wowi jakso täytyy mainita

Vierailija
44/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovatko aikuiset oikeasti kyseistä sarjaa? Minua se sarja jaksoi kiinnostaa sen alkuaikoina joskus 18-vuotiaana jonkin aikaa, mutta sitten se muuttui minulle liian lapselliseksi, vaikka olin itsekin silloin vielä tosi lapsellinen.

Vierailija
45/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 36-vuotias. kirjoitti:

Katsovatko aikuiset oikeasti kyseistä sarjaa? Minua se sarja jaksoi kiinnostaa sen alkuaikoina joskus 18-vuotiaana jonkin aikaa, mutta sitten se muuttui minulle liian lapselliseksi, vaikka olin itsekin silloin vielä tosi lapsellinen.

Sarja on kuitenkin huomattavasti älykkäämpi ja vähemmän lapsellinen kuin tuo sinun kommenttisi. Vaikka ei niin hauska aina olekkaan. Olinpas lapsellinen ja vastasin lapselliseen viestiisi ;D. Ai kauheeeeeeta

Vierailija
46/61 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on scott tenorman must die ja cartman joins nambla

Vierailija
47/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se missä ne järjestävät koulun joulujuhlia mutta kaikki loukkaa jotain uskontoa tai vähemmistöä ja lopulta lapset pyörii harmaanvihreissä haalareissa lavalla XD sopii myös hyvin tähän nykymenoon .. aivan hullun hyvä sarja, halventaa kaikkia tasapuolisesti joten kukaan ei voi loukkaantua :)

Mikä tuo jakso on?

Se ihan ensimmäinen Mr. Hankey -joulujakso. Mielestäni yksi parhaita SP-jaksoja. Se oppilaiden haalaritanssi Philip Glassin kokeellisen teknobiisin tahtiin on hillitön, samaten Cartmanin ensiesitys "Kyle's Mom Is a Big Fat B**ch" -klassikosta. Ja Kyle-parka joutuu mielisairaalaan napostelemaan Prozacia, kun kukaan muu kuin hän ei usko Mr.Hankeyn olevan todellinen :D

Vierailija
48/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 36-vuotias. kirjoitti:

"Uuh, mä olin jo niin aikuinen 18-vuotiaana, että pidin aikuisten animaatioita jo silloin lapsellisina."

Aika hieno juttu. Mut mä oonkin tällainen lähes jälkeen jäänyt kohta 29-vuotias nainen ja todellakin katson South Parkia.

Vierailija
49/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Underpant gnomes

Se tonttujen jollotus jää muuten soimaan päähän :D

Vierailija
50/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weight Gain 4000. Cartman on aika ikimuistoisessa kuosissa jakson lopussa xD "I'm...a...beefcake!"

Vierailija
51/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
52/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Sekin on yksi parhaista missä pojat innostuvat pelaamaan 24/7 WoWia ja lihovat, kun eivät tee mitään muuta, mutta ovat lihaksikkaita supersankareita WoW-maailman puolella.

"This could be the end of the world! (of warcraft)."

Kiitos kun muistutit, tuli mieleen se kun cartman ei voinut käydä edes pa*kalla vaan äidin piti tuoda ämpäri persuksen taa ja siihen cartman väänti ripuliulosteet

Vierailija
53/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vaikea sanoa, koska jokaisessa jaksossa on jotain hauskaa

- Kylen isä meni plastiikkakirurgille, koska halusi näyttää delfiinille. Nauroin ihan helvetisti)

- Jossain jaksossa ihmisten sisältä ilmestyi rapuja, jotka vaan hokivat "CRAAAB PEOPLE"

- Persenaamajakso on legenda.

- Game of Thrones laulu nauratti

Nää nyt tulee heti mieleen. Hauskimmat hahmot on Randy, Mr Garrison ja Cartman :D

Vierailija
54/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SP fanina en voi käsittää miten joku pystyy valkkaamaan "parasta jaksoa". Koko sarja on niitä täynnä ja itse ainakin auran vähän väliä vedet silmissä. m27

Vierailija
55/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä koirakuiskaaja Cesar Millan tulee laittamaan Cartmanin kuriin supernannyjen epäonnistuttua. En voi olla nauramatta ääneen Cartmanin ilmeelle aina Millanin laitettua hänet ruotuun.

Vierailija
56/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan vanhaa jaksoa, jossa krokotiilimies Stewe Irwin haluaa ohjelmassaan hyökätä aina eläinten kimppuun ja laittaa peukalon niiden peräreikään :D Se on hauska juttu.

Vierailija
57/61 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäisiä Randy ja Sharon lienevät kun reilut 10 vuotta sitten tulleessa Die, Hippie, Die-jaksossa muistelevat kuinka remusivat Woodstockissa. Kuitenkin alakoulu -ja esiteini-ikäiset lapset.

Vierailija
58/61 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat kyllä Randyn hölmöilyt. Ni gg er guy, Cock magic, Steamy Ray Vaughn ja mitä muita :D

Vierailija
59/61 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus and pals. Se jakso, jossa ihmiset menivät naimisiin eläinten kanssa ja niille syntyi ankan ja ihmisen hybridi-lapsi. Se sanoi "please kill me" :D

Vierailija
60/61 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asspen. Tulee holiday clubin tutustumisloma mieleen tuosta. Lähes samanlaista pakkomyyntiä.