Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Live Laugh Love sisustaminen

Vierailija
30.06.2017 |

Miten joku voi oikeasti haluta kotiinsa valkoisia, kiiltäviä huonekaluja, valkoista sitä ja valkoista tätä. Ihana vaaleanpunainen kukka kirkkaassa maljakossa. Lipaston päällä valokuvakehys jossa lukee PRADA ja vieressä valkoiset poronsarvet ja VOGUE-lehti. Säilytyslaatikoissa lukee PARIS.

Siis miksi? Miksi tuota tavoitellaan nykyään? Eikö ihmiset oikeasti uskalla postata kodistaan kuvia, jos siellä ei ole yllämainitun näköistä? Johtuuko se siis somesta? Vai eikö ihmiset enää tiedä, mistä he oikeasti itse pitävät ja menevät jollain tutulla ja turvallisella, joka on juuri tällä hetkellä jokin menestyvän ja ihaillun ihmisen sisustustyyli?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin valkoiseen nykyisessä asunnossa. Asunto olisi ihan hirvittävän pimeä ja tunkkainen ilman valkoiseksi maalattua kattoa ja seiniä. Valkoisia huonekaluja ei ole eikä mitään tarroja ja tekstejä.

Tänne ei edes sopisi mikään muu kuin valkoinen ja vaaleat sävyt.

Edellinen asunto taas oli kaikkea muuta kuin valkoinen ja se sopi sinne. Sisustus asunnon ja tilan mukaan.

Vierailija
42/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes valkoinen sisustus. On ollut jo pitkän aikaa. Vähän on beigeä ja vaaleanpunaista seassa. Viihdyn näin, olo tuntuu kotoisalta ja viihtyisältä.

Tehkää te muut miten haluatte. Mä ostin valkoisia huonekaluja jo silloin kun se ei 80-luvulla edes muotia ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ajattomat (esimerkiksi ne valkoiset) huonekalut niin muuta sisustustyyliä on helppo vaihdella verhoilla, matoilla ym. oman maun ja muotivirtausten mukaan. Itselläni on tällä hetkellä useampi, eri vuodenaikoihin sopiva setti. Kohta vaihdan talven/joulunajan punasävyiset tekstiilit keveämpään keväiseen. Makuja on monia enkä lähtisi kovin ikävään sävyyn arvostelemaan kenenkään sisustusmakua.

Vierailija
44/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näemmä nostanut tämän vuosia sitten tekemäni avauksen. Ajattelin etten kommentoi mitään, mutta päätin että ehkä kuitenkin teitä voisi kiinnostaa.

Olin 26-v., kun tein tämän avauksen. Siitä on nyt n. 4 vuotta. Ajatusmaailmani on muuttunut paljon, enkä seuraa enää sitä vähääkään muiden someja, mitä tuolloin kun tämän avauksen tein. En siis nykyään edes tiedä, mikä on tämän hetken suosituin sisustustyyli.

Nyt kun luen tätä avausta, niin tajuan, kuinka intohimoisesti olen suhtautunut turhien asioiden arvosteluun. Mitä väliä jollain sisustuksilla, kunhan keskitytään käyttäytymään hyvin toisiamme kohtaan.

T. Ap

Hei Ap, tosi hyvä kun kommentoit! Itsellä ollut vastaava kehityskulku omassa ajattelussani. Lopulta tosi vapauttavaa, kun ei tarvitse enää välittää tuollaisista asioista ja voi käyttää energiansa muuhun. Hieno juttu 👍

Vierailija
45/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin onko noita sisustuksia enää runsaasti, kun ovat jo vanhanaikaisia. Ja aloitus olikin runsaan 3 vuoden takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän