Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS4-/konsolipelaaminen; pelaatko?

Vierailija
30.06.2017 |

Ja kuinka vanha olet?

Tämä mielenkiinnosta, sillä olen itse 24v mimmi ja pelaan pleikkaria silloin tällöin. Nyt etenkin, kun nostalginen Bandicoot julkaistiin.
Onkohan se pelaaminen pääosin 90-luvun lapsosten puuhaa, vai onko iäkkäämpiä tapauksia tiedossa?

En kaipaa marttojen mesoamista siitä, kuinka pelit turmelee aivot taikka se on lasten puuhaa - molemmat väittämät kun ovat väärin. ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitset nelospleikan erikseen?

Vierailija
2/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, olen 39-vuotias nainen. Aloitin 90-luvulla pleikka ykkösellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella ja pleikkareilla on tullut pelattua siitä lähtien kun ilmestyivät kauppoihin. PS1,2,4 on, 3 jäi välistä.

Vierailija
4/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep. 28-v. nainen täällä. Xboxilla kylläkin pelailen, en Pleikkarilla :)

Vierailija
5/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pelasin, mutta kyllästyin kun pelibisnes muuttui samojen pelisarjojen kierrätykseksi. Uusia sarjoja ja ideoita ei juurikaan tule tai ainakaan ne eivät saa tarvittavaa budjettia, kun se menee jollekin Halo seiskalle tai Final Fantasy 50:lle (ja sen kymmenelle eri spin-offille).

Vierailija
6/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka vanha olet?

Tämä mielenkiinnosta, sillä olen itse 24v mimmi ja pelaan pleikkaria silloin tällöin. Nyt etenkin, kun nostalginen Bandicoot julkaistiin.

Onkohan se pelaaminen pääosin 90-luvun lapsosten puuhaa, vai onko iäkkäämpiä tapauksia tiedossa?

En kaipaa marttojen mesoamista siitä, kuinka pelit turmelee aivot taikka se on lasten puuhaa - molemmat väittämät kun ovat väärin. ;-)

Minä olen 80- luvun lapsonen. Pelaan paljon mutta nykyajan pelit on pääosin päin persettä. 

Pelit on paljon parempia ennen vanhaan. Varsinkin NES aikana.

Vierailija
7/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka vanha olet?

Minä olen 80- luvun lapsonen. Pelaan paljon mutta nykyajan pelit on pääosin päin persettä. 

Pelit on paljon parempia ennen vanhaan. Varsinkin NES aikana.

Mä olen 53 v. ja pelaan :)

Aloitin, kun pelejä alkoi tulla ja sillä tiellä olen vieläkin. Kaikki pleikat löytyy ja niitä jokaista on useitakin. Meillä pelaa koko perhe. Ja juu. Pelit oli parempia ennen. Paljon parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän