Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Live Laugh Love sisustaminen

Vierailija
30.06.2017 |

Miten joku voi oikeasti haluta kotiinsa valkoisia, kiiltäviä huonekaluja, valkoista sitä ja valkoista tätä. Ihana vaaleanpunainen kukka kirkkaassa maljakossa. Lipaston päällä valokuvakehys jossa lukee PRADA ja vieressä valkoiset poronsarvet ja VOGUE-lehti. Säilytyslaatikoissa lukee PARIS.

Siis miksi? Miksi tuota tavoitellaan nykyään? Eikö ihmiset oikeasti uskalla postata kodistaan kuvia, jos siellä ei ole yllämainitun näköistä? Johtuuko se siis somesta? Vai eikö ihmiset enää tiedä, mistä he oikeasti itse pitävät ja menevät jollain tutulla ja turvallisella, joka on juuri tällä hetkellä jokin menestyvän ja ihaillun ihmisen sisustustyyli?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi vaan on kaunein sistustyyli,ihan sama mitä sä siitä oot mieltä tai joku muut.Mä sisutan kaikki meillä ja mies ihmettele miten mä aina jaksan pyörii kaikki ikeat ja iskut läpi ,mut oon vaan niin visuaallinen ihminen. oon aina ollu :) Meillä on esim mun mamman kaa aina hirveet taistelut siitä kumpi saa sen vikan ihanan sistustyynyn johon me molemmat ihastuttaan , meil on niin sama sistusmaku. Me tykätään molemmat juust kuultovalkosesta ja kukista ja sen semmosesta. jotkut nyt vaan tykkää siitä mikä on muotii just nyt ja tuskin ihmiset sen takii ostaa jotain huonekaluja että ne on muotia. Sattuu vaa miellyttää omaa silmää :)

Ihanaa. Teillä on varmaan samanlainen vaatetyylikin.

Vierailija
22/45 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan sisustaa kotiaan sellaisilla jutuilla joita oikeasti inhoaa mutta jotka on muotia. Mullakin oli tuollainen valkoinen vaihe joka kesti vuosia. Nyt on jo väriäkin sisustuksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
24/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan sisustaa kotiaan sellaisilla jutuilla joita oikeasti inhoaa mutta jotka on muotia. Mullakin oli tuollainen valkoinen vaihe joka kesti vuosia. Nyt on jo väriäkin sisustuksessa. 

Ei tosiaan ollut mikään kiinteistönvälittäjien stailausjuttu vaan jotkut oikeasti tunkevat noita tarroja ja PARIS, NEW YORK - kylttejä kaikkialle.

Vierailija
25/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska ei ole mielikuvitusta.

Vierailija
26/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihminen nyt ole aina luontaisesti mennyt tiettyjen yleisten normien mukaan. Jopa ne, jotka mielestään eivät kuulu tietyn sisustustyylin kannattajiin, noudattavat kuitenkin jonkinlaista normia. Ei se mikään uusi ilmiö ole. Ennen oli kaikilla olohuoneessa kirjahylly ja siihen sijoitetun kuvaputki-tv:n koolla ja tietosanakirjasarjan kirjojen lukumäärällä haviteltiin statusta. Nyt sitten vaikka liimataan Lontoon murteella olevia tiettyjä sanontoja seinille. O tempora, o mores!

Vierailija
27/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postaa sinä kuva omasta kodistasi, niin katsotaan kuinka hieno se on. Ai, etkö uskalla?

Palstapäivystäjä iskee aina ekana jotain negistelyä.

Vierailija
28/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suurella osalla on sama mielipide kuin sulla, tosi mini arvostelee muiden sisustusta jos se on muotia tai jotain sen tyylistä on sisustuslehdessä.

Harva noita sisustuksia kehuu.

Hyvänä esimerkkinä ostin muutama vuosi sitten lokki lampun koska tykkään siitä, voi sitä muiden riemua kun pääsivöt ilkkumaan että ”näitä on jo kaikilla, so last season”

Sitten kun mulla on Mariskooleja, ne vasta kuulemma rumia ovat.

Sanoin sitten suoraan että mä en välitä mitä muilla on enkä välitä onko muotia vai ei, pääasia että itse tykkään. Jos tykkäisin live love tarroista niin uskaltaisin nekin ostaa kotiini, ei mulla ole tarve massan mukana haukkua niitä.

Vierailija
29/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua. Mä aloitin reilut 10 v sitten ns tyhjän päältä elämäni ja vaikken ole mikään sisustusihminen todellakaan, yritin tehdä kaksiostani kivannäköisen, sellaisen kodinnäköisen. Ja koska kämppä oli pieni, halusin siitä valoisan.

Löysin tarjouksesta KIILTOVALKOISEN ruokapöydän ja VALKOISEN sohvan. Ja ikean KUULTOVALKOISEN kapean korkean lasivitriinin. Matoksi hommasin ikean juuttimaton. Seinälle iso VALKOreunainen peili. Keittiönurkkauksen tuolitkin tuli hommattua VALKOISINA.

Olin lopputulokseen tyytyväinen. Asuntoni näyttää valoisalta ja raikkaalta. Seinät maalasin ei-valkoisella vaaleangreigellä.

Tekstejä mulla ei ole, mutta valkoista on (edelleen!) ja nyt vasta ymmärrän, että sen pitäisi hävettää.

Meillä kaikilla ei oo aikaa eikä energiaa könytä huutokauppoja laadukkaiden täyspuisten lasivitriinien perässä. Ostelin mitä kaupoista silloin halvalla sai ja mitkä sopi musta jotenkin yhteen.

Onneks mun kotona ei pahemmin käy ihmisiä. En tykkäis ihmisten arvostelusta. Se on kuitenkin mun koti.

Vierailija
30/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beigeäjavalkoista kirjoitti:

Siis apua. Mä aloitin reilut 10 v sitten ns tyhjän päältä elämäni ja vaikken ole mikään sisustusihminen todellakaan, yritin tehdä kaksiostani kivannäköisen, sellaisen kodinnäköisen. Ja koska kämppä oli pieni, halusin siitä valoisan.

Löysin tarjouksesta KIILTOVALKOISEN ruokapöydän ja VALKOISEN sohvan. Ja ikean KUULTOVALKOISEN kapean korkean lasivitriinin. Matoksi hommasin ikean juuttimaton. Seinälle iso VALKOreunainen peili. Keittiönurkkauksen tuolitkin tuli hommattua VALKOISINA.

Olin lopputulokseen tyytyväinen. Asuntoni näyttää valoisalta ja raikkaalta. Seinät maalasin ei-valkoisella vaaleangreigellä.

Tekstejä mulla ei ole, mutta valkoista on (edelleen!) ja nyt vasta ymmärrän, että sen pitäisi hävettää.

Meillä kaikilla ei oo aikaa eikä energiaa könytä huutokauppoja laadukkaiden täyspuisten lasivitriinien perässä. Ostelin mitä kaupoista silloin halvalla sai ja mitkä sopi musta jotenkin yhteen.

Onneks mun kotona ei pahemmin käy ihmisiä. En tykkäis ihmisten arvostelusta. Se on kuitenkin mun koti.

Ei sun tarvitse selitellä sun valintoja ja tapoja elää.♥️ Ihmisten pitää aina keksiä jotain arvosteltavaa ja löytää jokin kohde sille omalle negailulle. Vähän kuten kiusaaminen ei lopu sillä, että kellään ei ole enää hörökorvia tms. Kun ei se niistä johdu. Jokainen sisustaa miten tykkää ja mistä syistä nyt ikinä haluaa. Arvostelijat voivat sitten rauhassa jupista keskenään, eikä siinä mitään - mutta siis itse ajattelen, et ei kannata ns. suunnata energiaa siihen suuntaan.

Vierailija
31/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tyyli. Itse tykkään väreistä, rosoisuudesta, tummasta puusta, itämaisista kuvioista, sellainen etelän maiden tyyli miellyttää omaa silmää. Liian valkoinen on kliinistä ja tylsää.

Vierailija
32/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala tyyli. Itse tykkään väreistä, rosoisuudesta, tummasta puusta, itämaisista kuvioista, sellainen etelän maiden tyyli miellyttää omaa silmää. Liian valkoinen on kliinistä ja tylsää.

Lisään vielä, että varmasti kyse on osittain uskaltamisesta. Valkoinen valkoisen kanssa on helppoa, ei voi tehdä virheitä (vaikka lopputulos ei varsinaisesti kauniskaan ole) Värien ja eri kuvioiden kanssa pitää olla silmää, mikä sopii yhteen mikä ei, että lopputulos on harmoninen eikä sillisalaatti. Eli moni ei varmaan uskalla kokeilla jos ei ole intoa sisustamiseen. Ja kyllä hyvä sisustaminen vaatii taitoa, siksihän sisustussuunnittelijoitakin on olemassa.

Vierailija
33/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että varmasti kyse on osittain uskaltamisesta. Valkoinen valkoisen kanssa on helppoa, ei voi tehdä virheitä (vaikka lopputulos ei varsinaisesti kauniskaan ole) Värien ja eri kuvioiden kanssa pitää olla silmää, mikä sopii yhteen mikä ei, että lopputulos on harmoninen eikä sillisalaatti. Eli moni ei varmaan uskalla kokeilla jos ei ole intoa sisustamiseen. Ja kyllä hyvä sisustaminen vaatii taitoa, siksihän sisustussuunnittelijoitakin on olemassa.

Hyvän sisustamisen käsite on ihan jokaisen sisustajan ja ihmisen omien korvien välissä. Ei siinä ole mitään absoluuttista oikeaa tai väärää.

Se on sama kuin hyvä musiikki. Jonkun mielestä hyvä musiikki on oopperaa, jonkun mielestä heviä. Ei sitä mikään ulkopuolinen musiikinkuunteluun kouluttautunut musiikinkuuntelunsuunnittelija päätä. Joku voi tykätä kasarinahkasohvista ja joku kliinisestä. Se on voi voi, jos sisustussuunnittelijan oppikirjassa on toisenlaisia kuvia.

Vierailija
34/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lue Seinäjoki tai Lapua?

Vierailija
35/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sisustustyyli on yksinkertaisesti vain mauton.

Vierailija
36/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä he pitävät moisesta tai ajattelevat sen olevan hienoa.

Tyylittömämpää on mouhota asiasta tällä sivustolla.

Vierailija
37/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa nähdä näiden uniikisti sisustaneiden omat kämpät. Joko niitä ei ole sisustettu ollenkaan tai sitten niissä on joku tietty tyyli, johon on haettu inspiraatiota jostain muualta. Ei teidän ihmettelijöidenkään kodit oikeasti mitään individualismin ja luovuuden ilotulitusta ole, vaan olette nähneet jonkun kivan sisustustyylin jossain ja yritätte tavoitella sitä. Jostain syystä vaan pidätte itseänne parempina kuin valkoisella sisustajia.

Vierailija
38/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Musta on hauskaa miten joku nostaa lähes 4 vuotta vanhan keskustelun kommentilla en tiedä.

Vierailija
39/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myytiin kaksi vuotta vanha ok-talo, ihan uuden veroinen. Stailattiin koko valkoiseksi sohvineen jne, jotta saadaan nuorille aikuisille suunnattu. Nuori nainen osti ja toi remonttimiehen mukanaan. Ihmettelin tätä sillä talo oli ihan priima. Nainen ilmoitti että kaikki pinnat tulee maalata. Mies otti vihon ja kynän käteensä ja kysyi mitä laitetaan mihinkin pintaan. Nainen sanoi ”valkoiseksi kaikki”. Mies katseli ympärilleen ja vastasi ”nehän on jo valkoiset”. Nainen sanoi ”joo, mut maalataan ne uudelleen”. Mies ja minä vilkaistiin toisiaan. Seinälle varmaan tulee live-love-laugh taulu.

Vierailija
40/45 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näemmä nostanut tämän vuosia sitten tekemäni avauksen. Ajattelin etten kommentoi mitään, mutta päätin että ehkä kuitenkin teitä voisi kiinnostaa.

Olin 26-v., kun tein tämän avauksen. Siitä on nyt n. 4 vuotta. Ajatusmaailmani on muuttunut paljon, enkä seuraa enää sitä vähääkään muiden someja, mitä tuolloin kun tämän avauksen tein. En siis nykyään edes tiedä, mikä on tämän hetken suosituin sisustustyyli.

Nyt kun luen tätä avausta, niin tajuan, kuinka intohimoisesti olen suhtautunut turhien asioiden arvosteluun. Mitä väliä jollain sisustuksilla, kunhan keskitytään käyttäytymään hyvin toisiamme kohtaan.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi