Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletteko huomanneet tämän?

Palstalla on alkanut näkyä koko ajan enemmän ja enemmän kommentteja joista tulee ilmi, ettei kommentoija halua nauraa muiden hönöilyille koska se on hänen mielestään kiusaamista. Todellisuudessa tällainen ihminen, joka ottaa asian niin vakavasti pelkää joutuvansa itse naurunalaiseksi, jota heikko itsetunto ei kestä. Ihmisellä joka pystyy nauramaan itselleen eikä ota itseään liian vakavasti on paljon helpompi olla. Itse te itseltänne vaaditte täydellisyyttä, kun kuvittelette että muu maailma sitä vaatii. Ei vaadi. Se on teidän oman päänne sisällä. Ja se olisi hyvä saada sieltä pois, mahdollisimman pian.

• ylös 4
  • alas 3

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Usein se kyllä on toisin päin, toiselle pystyy nauramaan, mutta itselle ei.

Minä pystyn nauramaan itselleni. Nauran myös muille. Kaikki lähtee hyvästä itsetunnosta. Olisi mielenkiintoista tulla julkisuuteen itseironian sanansaattajana. Voisin saada ihmiset ajattelemaan eri tavalla itsestään. Olen jo yksityiselämässäni saanut useammankin itsestään epävarman miellyttäjätyypin tulemaan ulos kuorestaan ja tajuamaan kuinka hienoja ihmisiä he ovat, kun vain riisuvat sen suojakilpensä pois. Moni on kiittänyt minua jälkeenpäin. Se on aina tuntunut yhtä hyvältä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se kyllä on toisin päin, toiselle pystyy nauramaan, mutta itselle ei.

Minä pystyn nauramaan itselleni. Nauran myös muille. Kaikki lähtee hyvästä itsetunnosta. Olisi mielenkiintoista tulla julkisuuteen itseironian sanansaattajana. Voisin saada ihmiset ajattelemaan eri tavalla itsestään. Olen jo yksityiselämässäni saanut useammankin itsestään epävarman miellyttäjätyypin tulemaan ulos kuorestaan ja tajuamaan kuinka hienoja ihmisiä he ovat, kun vain riisuvat sen suojakilpensä pois. Moni on kiittänyt minua jälkeenpäin. Se on aina tuntunut yhtä hyvältä.

Ap

onneks olkoo.

Vierailija

Nämä "itseironiset" ihmiset pystyvät usein nauramaan itselleen vain omilla ehdoillaan ja kuvittelevat, että se antaa heille oikeuden tehd pilaa muista ihmisistä. Jos joku muu nauraa "itseironisen" henkilön kustannuksella, niin johan mieli pahoittuu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat