Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES, miksi et enää halua..?

Vierailija
30.06.2017 |

Asiallisia vastauksia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asiallisia vastauksia? Häh?

Vierailija
2/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En y,,ärrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, stressi, työhuolet, rahahuolet, lapset vie voimat, oma joukkue hävisi matsin, joku ventovieras on väärässä netissä ja se painaa mieltä, naisen kanssa kränää, nainen tylsä, nainen lihonut, nainen vanhentunut, liian pitkään sama nainen... onhan näitä syitä aina välillä.

Vierailija
4/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymys, stressi, työhuolet, rahahuolet, lapset vie voimat, oma joukkue hävisi matsin, joku ventovieras on väärässä netissä ja se painaa mieltä, naisen kanssa kränää, nainen tylsä, nainen lihonut, nainen vanhentunut, liian pitkään sama nainen... onhan näitä syitä aina välillä.

No minuun naisena ei ainakaan vaikuta juurikaan miehen ulkonäkö ym. koska rakastan miestäni, ja tiedän että kaikki ihmiset vanhenevat ja lihovat, myös minä itse. 

Ja noihin muihin asioihin seksi nimenomaan auttaisi, se rentouttaa ja vapauttaa mielihyvähormoneja. 

Ja miksi ihmeessä jonkun ventovieraan mielipide voi painaa mieltä????

N42

Vierailija
5/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista....

Vierailija
6/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö en enää halua asiallisia vastauksia? Haluanhan.

Vierailija
7/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tähän mennessäkään ole saanut asiallisia vastauksia. Turha yrittää enää.

Vierailija
8/8 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minuun naisena ei ainakaan vaikuta juurikaan miehen ulkonäkö ym. koska rakastan miestäni, ja tiedän että kaikki ihmiset vanhenevat ja lihovat, myös minä itse. 

Ja noihin muihin asioihin seksi nimenomaan auttaisi, se rentouttaa ja vapauttaa mielihyvähormoneja. 

Ja miksi ihmeessä jonkun ventovieraan mielipide voi painaa mieltä????

N42

Kaikki vanhenevat, mutta ei kaikki lihoa. Läski on aina valinta, luovuttamisen merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme