MIES, miksi et enää halua..?
Kommentit (8)
Väsymys, stressi, työhuolet, rahahuolet, lapset vie voimat, oma joukkue hävisi matsin, joku ventovieras on väärässä netissä ja se painaa mieltä, naisen kanssa kränää, nainen tylsä, nainen lihonut, nainen vanhentunut, liian pitkään sama nainen... onhan näitä syitä aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Väsymys, stressi, työhuolet, rahahuolet, lapset vie voimat, oma joukkue hävisi matsin, joku ventovieras on väärässä netissä ja se painaa mieltä, naisen kanssa kränää, nainen tylsä, nainen lihonut, nainen vanhentunut, liian pitkään sama nainen... onhan näitä syitä aina välillä.
No minuun naisena ei ainakaan vaikuta juurikaan miehen ulkonäkö ym. koska rakastan miestäni, ja tiedän että kaikki ihmiset vanhenevat ja lihovat, myös minä itse.
Ja noihin muihin asioihin seksi nimenomaan auttaisi, se rentouttaa ja vapauttaa mielihyvähormoneja.
Ja miksi ihmeessä jonkun ventovieraan mielipide voi painaa mieltä????
N42
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista....
Miksikö en enää halua asiallisia vastauksia? Haluanhan.
Koska en tähän mennessäkään ole saanut asiallisia vastauksia. Turha yrittää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minuun naisena ei ainakaan vaikuta juurikaan miehen ulkonäkö ym. koska rakastan miestäni, ja tiedän että kaikki ihmiset vanhenevat ja lihovat, myös minä itse.
Ja noihin muihin asioihin seksi nimenomaan auttaisi, se rentouttaa ja vapauttaa mielihyvähormoneja.
Ja miksi ihmeessä jonkun ventovieraan mielipide voi painaa mieltä????
N42
Kaikki vanhenevat, mutta ei kaikki lihoa. Läski on aina valinta, luovuttamisen merkki.
En halua asiallisia vastauksia? Häh?