Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizzeriat

Vierailija
30.06.2017 |

Siellä missä asun niin voisi edes yhdenkerran karvakädet oppia tekemään pitsoista parempia. Laittaa aina liikaa kinkkua, jauhelijaa jne. Oikeaoppisessa pitsassa ei kuulu pursuta täytteitä. Itse tykkään kinkku homejuusto pitsasta. Jopa joskus homejuustoakin laittaa liikaa. Yritin sanoa et ois kiva jos edes rajoittaisi sitä lihan laittamista. Jos haluan kinkkupiiraan niin teen itse.
Miksi karvakäsi pitseriat yleensä laittaa liikaa kinkkua? (Ja vielä pahanmakuista sellaista) Ainoa hyvä puoli on että pitsat ovat halvempia kuin Kotipitsassa. Ostaisin Kotipitsan pitsaa jos olisivat hieman isomman kokoisia koska hinnat ovat päätähuimaavia kokoon nähden.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun ruoka oli pahaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kirurgit saa kato oman alan töitä niin pitää tehdä pizzaa :(

Vierailija
2/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzassa pienempi todennäköisyys saada polttopullo päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ite pitsasi sitten. Mä syön ennemmin pitsaa, jossa on kunnolla täytettä kuin kuivaa miltään maistumatonta lättyä johon on niukasti laitettu tomaattikastiketta ja sitäkin jätetty reunoilta 5 cm laittamatta ja sitten aseteltu pari palaa kinkkua sinne tänne.

Vierailija
4/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Po. pitseriat.

Vierailija
5/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen hintaeron takia en kyllä suostu syömään pahaa pizzaa vaan haen kotipizzasta. Se ap:n mainitsema kinkku on todella pahaa ja pohjat outoja. Mitä se suuri koko auttaa, kun se vaan on niin pahaa?

Vierailija
6/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on parasta. Reunat ja täyte nam. Pari kertaa vuodessa käydään, kun kotikaupungissa ei ole kotipizzaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän