Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon säädölle pitää kertoa?

Juhannussima
30.06.2017 |

Oon säätäny yhden kundin kanssa jonkin aikaa, ollaan puhuttu että mahikset vois olla tapailuun ja ehkä jopa seurusteluun. Juhannuksena päädyin petipuuhiin yhden toisen kanssa, ja nyt mietityttää et olisko hyvän tavan mukaista kertoo asiasta....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suosittele kertomaan.

Vierailija
2/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tarvi kertoa, jos ei vieläole sovittu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pitää kertoa ja olla rehellinen.

Vierailija
4/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva kertoa tautiriskeistä t. sain klamydian

Vierailija
5/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaako tää "säätökundi" sulle oikeesti tarpeeksi, jos haluat olla muidenkin kanssa?

Vierailija
6/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paneskellaan ja säädetään sinne tänne ja kenen kans vaan. Itsekunnioitus vissiin puuttuu?

Vierailija
7/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle merkki seurustelumahdollisuudesta omalta puoleltani on se, ettei äkkiä houkutakaan enää yhtään mennä petiin kenenkään muun kanssa kuin sen mahdollisen kumppanin. Toisen ajatuksista en voi tietysti sanoa mitään, mutta en kyllä ole vakavammalla tasolla kiinnostunut kenestäkään jos en huomaa tietynlaisen "uskollisuusmoodin" menevän itselläni päälle.

Vierailija
8/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli vuosia sitten vähän samankaltainen tilanne ja kysyin muutamalta tutulta, jotka oli sitä mieltä, ettei tietenkään pidä kertoa. En mä kyl mihinkää petipuuhiin ite todellakaan päätynyt, mut neuvojat kai ymmärsi tilanteen vakavammaksi kuin mitä se oli. Mut joo toki sinuna miettisin, että ootko ollenkaan (/tarpeeksi) kiinnostunut siitä säädöstä. Ja ainaki sinuna himmailisin sen säädön kanssa niin kauan, että oisin varma, että oon kiinnostunu siitä, enkä jostain muusta.

Todennäköisesti täällä palstalla saat enemmän "tottakai kerrot" kommentteja, mutten usko että juuri kukaan sut tunteva ihminen sanois mitään sellaista.

Vierailija
9/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntenu sen niin vähän aikaa vasta ettei ne tunteet oo kovin suuriksi päässeet kasvamaan. Mut kiva tyyppi ja aina hauskaa kun yhdessä ollaan. Ainakin yks kaveri totes omasta vakipetikumppanitilanteestaan: "sehän siinä just on ideana, et voi olla muidenkin kanssa - muutenhan se ois parisuhde".  Ja tottakai kondomi aina, kaikessa, kaikkien kanssa.

Vierailija
10/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul oli vuosia sitten vähän samankaltainen tilanne ja kysyin muutamalta tutulta, jotka oli sitä mieltä, ettei tietenkään pidä kertoa. En mä kyl mihinkää petipuuhiin ite todellakaan päätynyt, mut neuvojat kai ymmärsi tilanteen vakavammaksi kuin mitä se oli. Mut joo toki sinuna miettisin, että ootko ollenkaan (/tarpeeksi) kiinnostunut siitä säädöstä. Ja ainaki sinuna himmailisin sen säädön kanssa niin kauan, että oisin varma, että oon kiinnostunu siitä, enkä jostain muusta.

Todennäköisesti täällä palstalla saat enemmän "tottakai kerrot" kommentteja, mutten usko että juuri kukaan sut tunteva ihminen sanois mitään sellaista.

Uskomatonta,että ihmisillä ei ole mitään moraalia. Et on ihan sama onko itse saanut tartunnan joltain ja sit vielä menis tartuttamaan se jollekin pitempiaikaiselle säädölle.Kannattaa nyt ensin käydä testeissä ennen kuin päätyy taas sänkyyn jonkun kanssa.

Vierailija
11/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädöille kerrotaan vain nimi, eikä senkään tarvitse olla oma...

Vierailija
12/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta,että ihmisillä ei ole mitään moraalia. Et on ihan sama onko itse saanut tartunnan joltain ja sit vielä menis tartuttamaan se jollekin pitempiaikaiselle säädölle.Kannattaa nyt ensin käydä testeissä ennen kuin päätyy taas sänkyyn jonkun kanssa.

Jos on huolehtinut ehkäisystä niin ei tarvitse heti mennä testeihin.. Ja kai sen säädönkin kanssa on ehkäisynä kondomia käytetty? Ei kai kukaan mene ilman kunnollista ehkäisyä sänkyyn jos kummallakin on vielä muitakin petikumppaneita?!

Vierailija
13/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty muuta kun nauraa näitä nyky säätäjiä ;) ;) ;)

Vierailija
14/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? :D Jos ei halua parisuhdetta, mutta tykkää seksistä, niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? :D

Vierailija
15/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että tutustuu kunnolla ennen ku alkaa mihinkään vakavampaan, jos sellaista edes haluaa. Tuntuu et välillä ihmiset alkaa seurustelemaan jo pari kertaa nähtyään. Ei sekään fiksua liene. 

Vierailija
16/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? :D Jos ei halua parisuhdetta, mutta tykkää seksistä, niin mitä siinä sitten pitäisi tehdä? :D

Vaikka olisinkin sinkku ja haluaisin seksiä,niin en kyllä sanoisi ketään miehiä "säädöiksi." Antaa todella lu*kamaisen kuvan itsestään.

Vierailija
17/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

säätö, hoito, fuckbuddy, friend with benefits. panokaveri..mitä näitä nyt on. 

Vierailija
18/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

säätö, hoito, fuckbuddy, friend with benefits. panokaveri..mitä näitä nyt on. 

Wt-porukan juttuja vissiin?

Vierailija
19/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole sopinut mitään niin sitten ei tarvitse kertoa.

Vierailija
20/20 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että kerroit täällä. Meillä on oikeus tietää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä