Jättäisitkö tilaisuuden tullen kumppanisi julkkiksen vuoksi?
Jos vaihtoehtona olisi nykyinen rakkaasi sekä varakas julkisuuden henkilö johon olet ihastunut, jäisitkö nykyisen partnerisi luo?
Kommentit (16)
Nykyinen. Ihan sama, kuka tulis kosimaan tai millaisella loistoautolla...
Olen tilanteessa missä tätä pitää ihan oikeasti miettiä. -Ap
Jos olisi opemssa joku muu, johon olisin ihastunut, minä tietyeti seurustelisin hönen kanssaan. Koska seurustelen poikayhstäväni kanssa, voidaan päätellä, että uuta ihastusta ei ole. Kysymys on loogisesti mahdoton.
No en todellakaan. Julkisuus ei ole plussaa, vaan yksi suurimpia turn offeja, mitä tiedän.
Jos olisin päättänyt erota jo muutenkin ennen ihastumista, eroaisin ja katselisin hiljalleen mitä tapahtuisi. En siis rynnisi suoraan uuteen suhteeseen kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi opemssa joku muu, johon olisin ihastunut, minä tietyeti seurustelisin hönen kanssaan. Koska seurustelen poikayhstäväni kanssa, voidaan päätellä, että uuta ihastusta ei ole. Kysymys on loogisesti mahdoton.
Mitä ihmettä? Ihastuksia nyt tulee ja menee, parisuhteissakin. Eikä niistä kaikista mitään kehity. Luuletko sinä että jos rakastat jotakuta ja olet hänen kanssaan 50 vuotta, kumpikaan teistä ei "loogisesti" pysty ihastumaan toiseen tuona aikana?
Olisipa maailma noin mustavalkoinen...
Johanna Tukiaisen matkaan lähtisin milloin vaan ja kenen kainalosta vaan!!
T: Sinkkumies
Onko julkisuuden henkilö komea ja mukava, johon voisit ihastua? Onko narsistisia piirteitä? Onko julkkiksella naiset vaihtuneet tiuhaan tahtiin vai kykeneekö hän sitoutuneeseen parisuhteeseen? Onko nykyinen poikaystäväsi elämäsi rakkaus? Vastattuasi näihin kysymyksiin, tiedät vastauksen.
Todella nolo kysymys, ja vielä tuo varakas tuohon päälle. Eivätkö julkkikset muka ole ihmisiä? Joku täällähän saattaa nimen omaan olla jonkun "julkkiksen" kanssa naimisissa. Inhottavia arvoja täällä.
No, nuo kuuluisat humppatähdet ovat sellaisia että on noita morsiamia joka paikkakunnalla että sen puoleen unohtaisi koko hepun. Uskollista et sellaisesta saa.
En todellakaan :D Rakastan aviomiestäni syvästi, hän on elämäni mies <3
No en jättäis mun miestä jonkun julkkiksen takia. Eihän se julkkis välttämättä ole edes mukava, vaikka rahaa onkin.
Munmies on niin ihana, että en varmaan toista yhtä kivaa löytäisi (nyt ainakin tuntuu siltä). Mieluummin normituloilla ja onnellisena, kuin rikkaana ja onnettomana
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtona olisi nykyinen rakkaasi sekä varakas julkisuuden henkilö johon olet ihastunut, jäisitkö nykyisen partnerisi luo?
Jättäisin rakkaani jos hänestä tulisi julkkis. Missään tilanteessa en haluaisi seukata julkkiksen kanssa koska arvostan yksityisyyttäni.
En käsitä ihmisiä jotka haluavat julkisuuteen millä keinolla tahansa. Yksityisyys on kuin aika, sitä ei saa koskaan takaisin.
Ilan muuta. Julkkiksella on paljon enemmän rahaa.
up