Mieskö varastanut
Musta tuntuu, että mies on varastanut multa 200e. Olin piilottanut ne makkariin ja tänään, kun menin kattoon ne ei olleet siellä. Mökötän nyt miehelle, mutta se ei myönnä mitään.
Yhen kerran mies on käyttänyt rahat n. 100e, mitkä olin säästänyt lapselle kirppisrahoista.
Nyt en tiedä miten kysyisin et onko se varastanut. Mitä jos ei olekkaan vaan joku frendi tmv ois ottanut. Mut aika varmasti mies. Se alko huutaa äsken "Luuletko tosiaan et pöllisin sun rahat, en ees tiennyt missä ne on". Mies kyl tietää et ne oli makkarisssa. Mulle tää on niin törkee temppu et jos ois pölliny niin ottaisin eron. En vaan voi hyväksyä toiselta varastamista tai pettämistä. Mies tossa vielä "et oot niin hajamielinen et varmaan muista et oot ite käyttänyt ne". Mä alan jo sekoon täs, olin nimenomaan varannut nää syksyn matkaa varten käteisvaroiksi. Ei tääl oo käynyt kuin muutama kaveri ja isännöitsijä. Katoin tilitiedot keväältä ja en ole pannut 200e tilille. Vtu sentään. . Musta tuntu, et mies ei pystynyt kattoon mua silmiin äsken kun huusin missä mun rahat..