Onko 37-vuotias kolmekymppinen vai neljäkymppinen?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
37-vuotias on 37-vuotias
Entäs kumpi se on annetuista vaihtoehdoista?
Mielestäni kolmekymppinen, koska ikä alkaa kolmosella. Mua harmitti täyttää 30,kun en voi enää sanoa olevani kaksikymppinen 😅
30-39 vuotiaat on kolmekymppisiä.
40-49 vuotiaat on nelikymppisiä.
Niin yksinkertaista. Kuinka te ihmiset olette noin typeriä oikeasti?
Kyllä se mielestäni menee niin että mitä lähenpänä on jotain kymppiä. Eli 46- vuotiaana mielsin itseni viiskymppiseksi. Ei kai kukaan 29v sano itseään kakskymppiseksi?
Nelikymppinen, sitähän reippaasti lähempänä tuo on. Ihmettelisin ihmistä, joka sanoisi itseään kolmikymppiseksi tuon ikäisenä, ikäkriiseilevä ressukka.
Ikä on vain numeroita (ja ryppyjä) kirjoitti:
Kyllä se mielestäni menee niin että mitä lähenpänä on jotain kymppiä. Eli 46- vuotiaana mielsin itseni viiskymppiseksi. Ei kai kukaan 29v sano itseään kakskymppiseksi?
16-vuotias on parikymppinen?
Minusta tuossa on sama logiikka kuin ikävuosissakin: ikä ilmoitetaan täysinä vuosikymmeninä. Eli henkilö on niin kauan 29-vuotias, kunnes täyttää 30 vuotta. Ja hän on parikymppinen niin kauan, kunnes täyttää kolmekymmentä.
No en kyllä itseäni sanonut parikymppiseksi 29-vuotiaana. :D Olisin vaikuttanut vähän torvelolta. Tosin taitaa miehille olla yleistä deittimarkkinoilla - vai taitavat 39-vuotiaana olla "30++", vai miten se meni...
Sanoisin joko 37-vuotias, tai lähempänä neljääkymppiä.
Kyllä varmaan tuon ikäiset vielä haluavat kynsin hampain pitää kiinni siitä "kolmikymppisyydestä". :D
Niin kauan kuin ikä alkaa kolmosella niin on kolmekymppinen. Minä olen 18v, enkä mä ole vielä kaksikymppinen. Kai mä oon sitten pelkkä kymppinen :D
3-kymppinen tietenkin.