Millaisia leluja teidän n.1v8kk:lla on? suosikkilelu?
Kommentit (4)
1v5kk rakentaa duploilla, kokkaa vanhoilla kattiloilla ja kauhoilla sekä tyhjillä ruoka-ainepurkeilla (esim. puurohiutalepaketit), lukee kirjoja, ajaa autoilla, siivoaa (vie pyykkejä pyykkiin, imuroi imurilla miniteholla, laittaa tiskejä koneeseen jne.), järjestelee tavaroita.. Parhaita leluja ovat ehdottomasti noi legot sekä duplot, niistä tekee pitkiä torneja ja isoja taloja! Nuppipalapelit ovat myös hyviä, samoin värikynät ja isot piirrustuspaperit. Ajaa myös polkutraktorilla, mutta on hankalaa kun on vielä niin lyhyt. Ai niin ja tietysti kaikki elektroniikka kiinnostaa :D eli ottaa puhelimista akkuja irti, korjaa meisseleilläl tietokoneita jne.
pikkulegoilla saa ja osaa leikkiä, mutta ovat vielä niin uusia ettei saa irti niitä toisistaan. Kiinni kyllä.
Eli on ihan mielissään, kun saa silloin tällöin valvotusti leikkiä pikku-legoilla, tykkää leikkieläimistä, niistä pienistä siis, tekee mielellään leikkiruokaa leikkikeittiössä (ja käy aina välillä äitiä syöttämässä). Nukke ja nuken rattaat ja vaatteet on suosiossa, välillä nukkea myös kylvetetään ja laitetaan nukkumaan. Lääkärin tarvikkeet on myös pop, duplot, palapelit tms. Mutta mm. peitosta saa hyvän majaleikin aikaan, ja nuken kylpyammeeksi käy tavallinen pesuvati. Mielikuvitusta löytyy!
Ja meillä ollaan 1v9kk.