Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle laitettiin tänään kasvoihin botoxia ensimmäistä kertaa koskaan

Vierailija
29.06.2017 |

3kk:n kuluttua laitetaan kaiketi uudelleen. Olen odottanut tätä vuosia ja vihdoin sain. Toivottavasti auttaa nyt ja kyllä jännitti! Oli kuitenkin aika nopea ja helpon tuntuinen juttu, vaikka vaatiikin ammattitaitoa tuollaisen pistäminen.

Mielenkiinnolla seuraan, että saanko avun ja kuinka paljon. Hyödyt voivat olla pysyviä ja toivon, että niin kävisi.

Onko muille laitettu ja mihin tarpeeseen? Oliko apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä laitettiin? Olen vähän miettinyt, kun jännitän otsaani, että voisiko sen rentouttaa.

Vierailija
2/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiree tunne tulee botoksista. Rypyt oikenee. Pari kertaa laitattanu kuus vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä ikäinen olet ap?

Mihin ryppyihinhän siitä olisi apuja?

Vierailija
4/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä laitettiin? Olen vähän miettinyt, kun jännitän otsaani, että voisiko sen rentouttaa.

Unohdin sitten sen laittaa aloitukseen! Eli poskien lihakset aivan jumissa leukaleikkausten ja reuman vuoksi. Niiiin kipeät ja kosketusarat.

Vielä en tiedä onko apua kun kuulemma pari viikkoa menee ennenkö alkaa vaikuttamaan. Toivon tosissani.

Kirurgi kertoi, että se elvyttää lihaksen verenkiertoa, joten se lihas rentoutuu ja kuona-aineet lähtee liikkeelle. Siten voi siis saada pysyvääkin tulosta.

Voin tulla kertomaan muutaman viikon kuluttua, että oliko apua.

Kuulostaa siltä, että sun ongelmaasi tuosta voisi hyvinkin olla apua. Itse kävin ihan julkisella puolella ja uskon, että tuollaiseen oikeaan vaivaan, kuten sulla, voisit myös saada avun julkiselta. Toki jotkut lääkärit kokeiluttavat ensin muita, kute relaksantteja. Minulle niistä ei ollut apua kun vaivan syy osittain anatominen.

Vierailija
5/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiree tunne tulee botoksista. Rypyt oikenee. Pari kertaa laitattanu kuus vuotta sitten.

Hmmm. Kirurgin mukaan ei pitäisi tulla mitään tuntemuksia, muuta kuin myöhemmin helpompi olo ja kivut poistuvat.

Onkohan sulla laitettu ihan oikeisiin kohtiin?

Sellaisella laitteella skannasi lihaksia samaan aikaan ja naamassa oli sellaisia lätkiä kun mitä mm.sydänfilmiä otettaessa on.

Ikävä kuulla, että sinulle siitä ei ollut apua.

Ap

Vierailija
6/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäinen olet ap?

Mihin ryppyihinhän siitä olisi apuja?

Olen 36v. En osaa vastata kysymykseesi kun minulle tuota laitettiin terveydellisistä syistä, eikä oikein ole vielä ryppyjä, ei edes hiuksen hienoja tuossa poskissa, jotta voisin seurata tilannetta.

Ap

Vierailija
7/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alapeukku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi