Kysy hesen työntekijältä
Työskentelen Hesburgerissa, kohta kolme vuotta täynnä. Saa kysellä mitä haluaa!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuponkeja tulee niin harvoin? Vaikka kuuluisi klubiin? Viime vuonna ei tullut ainuttakaan kertaa, sitä edeltävänä kerran. Siitä vielä sitten taaksepäin, tuli melkein joka kuukausi tai vähintään joka toinen. Olen laittanut tällaisen merkille viime vuosina. Tulee käytyä paljon harvemmin, kun ilman kuponkeja hinnat ovat aika muikeita.
En ole ap, mutta onko ovessasi lappu 'Ei mainoksia' tai 'Ei ilmaisjakelua' ? Turussa taitavat tulla mainosten joukossa.
Te jotka ette saa kuponkeja, ei kai postiluukuissanne lue "ei mainoksia"? Kuponkeja on ollut myös äärimmäisen tärkeän Postinen-julkaisun takakannessa, nämä meinasi mennä itseltä roskiin.
t. ei hesen työntekijä
Ja kysymys ap:lle, MIKSI mega-ateria on kupongilla kalliimpi kuin bonusklubitarjouksena? tunsin itseni petetyksi :(
Mitä Hesen työntekijät syövät lounaaksi? Ja miksi vielä 90-luvun puoliväliin asti pikaruokalointi oli luksusta mutta nykyään se on hävettävää whitetrashia? Ei se voi vain siitä johtua, että on itse kasvanut aikuiseksi.
Miksi myyjän ajatukset tilauksistanne kiinnostaisivat? Mitä väliä mihinkään suuntaan? Onko terve itsetunto ja itsevarmuus tosiaan näin harvassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyjän ajatukset tilauksistanne kiinnostaisivat? Mitä väliä mihinkään suuntaan? Onko terve itsetunto ja itsevarmuus tosiaan näin harvassa?
Samaa minäkin mietin. Joskus ala-asteella luokkakaverini oli ihan nolona, kun käytiin kaksi kertaa saman päivän aikana samassa mäkkärissä ja siellä oli sama myyjä kassalla. Mietin jos silloin että mitä ihmeen väliä, mitä myyjä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Tykkään hesestä kun lähetätte minulle pari kertaa vuodessa ilmaislippuja. Kerrosaterian saa 6 eurolla ja 2x kerrosaterian yhden hinnalla jne.
Tarkoitat varmaan alennuslippuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuponkeja tulee niin harvoin? Vaikka kuuluisi klubiin? Viime vuonna ei tullut ainuttakaan kertaa, sitä edeltävänä kerran. Siitä vielä sitten taaksepäin, tuli melkein joka kuukausi tai vähintään joka toinen. Olen laittanut tällaisen merkille viime vuosina. Tulee käytyä paljon harvemmin, kun ilman kuponkeja hinnat ovat aika muikeita.
En ole ap, mutta onko ovessasi lappu 'Ei mainoksia' tai 'Ei ilmaisjakelua' ? Turussa taitavat tulla mainosten joukossa.
Ei ole koskaan ollut, kaikki muut mainokset kyllä löytävät tiensä perille =D Ja sen yhden kerran viime vuonna kun tuli kuponkeja, olivat Postisen takakannessa.
No, minusta ei kyllä ollut yhtään robottimaista. Meillä ainakin kassahenkilölle kuului noin 100 tehtävää ja myös kaikki salin puolella, koko ajan piti olla valppaana pitääkö roskikset tyhjentää tai pöytiä pyyhkiä, pitääkö tehdä lisää ranskalaisia, onko pillit tai majoneesit loppu. Koko ajan piti muistaa, mitä on myyty ja puuttuuko jostain tilauksesta jotain ja jos puuttuu, mikä se oli ja minkä näköiseltä ihmiseltä se puuttui. Eli oli kyllä tarpeeksi ajattelemista työn tekemisessä, ei kerennyt kauhistelemaan kenenkään tilausta.