Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy hesen työntekijältä

Vierailija
29.06.2017 |

Työskentelen Hesburgerissa, kohta kolme vuotta täynnä. Saa kysellä mitä haluaa!

Kommentit (48)

21/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä Hesen ruoissa (todennäköisesti majoneesissa) oikein on, että ainakin minulle tulee niistä melko pian ripuli ja mahakipuja? Mitään allergioita tai muita vastaavia ongelmia ei minulla tietääkseni ole, esim. keliakiaa tai laktoosi-intoleranssia. Kuitenkin Hesen majoneesista tulee tuollaisia ongelmia, viimeksi juuri viikko sitten syötyäni tuplajuustoaterian päivällä minulla oli alkuillasta maha sekaisin. Jos olisin syönyt pelkät ranskalaiset ja juonut limsan, niin oireita ei olisi ollut, joten syy on hampurilaisessa ja todennäköisesti siinä olevassa majoneesissa, koska jos syön Hesen salaatin majoneesin kanssa, niin sama ongelma tulee, mutta ilman sitä ei tule.

Vierailija
22/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hesessä mielestäsi hyvä hygienia siellä keittiön puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuponkeja tulee niin harvoin? Vaikka kuuluisi klubiin? Viime vuonna ei tullut ainuttakaan kertaa, sitä edeltävänä kerran. Siitä vielä sitten taaksepäin, tuli melkein joka kuukausi tai vähintään joka toinen. Olen laittanut tällaisen merkille viime vuosina. Tulee käytyä paljon harvemmin, kun ilman kuponkeja hinnat ovat aika muikeita.

Vierailija
24/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytää hampurilaisen ilman sitä majoneesisotkua, onnistuuko?

Vierailija
25/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuponkeja tulee niin harvoin? Vaikka kuuluisi klubiin? Viime vuonna ei tullut ainuttakaan kertaa, sitä edeltävänä kerran. Siitä vielä sitten taaksepäin, tuli melkein joka kuukausi tai vähintään joka toinen. Olen laittanut tällaisen merkille viime vuosina. Tulee käytyä paljon harvemmin, kun ilman kuponkeja hinnat ovat aika muikeita.

Työntekijä tuskin osaa vastata markkinointiin littyviin kysymyksiin.

Vierailija
26/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä mitään häviä vaikka kysyisikin =D En ole koskaan ollut töissä tuolla, joten mistäs sen tietää mitä työntekijöille kerrotaan =D

Vierailija
27/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältäkin katoaa viestejä? Kaikkea ei siis saakaan kysyä.

Vierailija
28/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ateriassa juoman tilalle ottaa toiset ranskalaiset?

Vierailija
29/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autokaista asiakkaat menevät tiski asiakkaiden edelle?

Vierailija
30/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä koskaan palavereita, koulutuksia ym?

Vierailija
31/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai siinä mitään häviä vaikka kysyisikin =D En ole koskaan ollut töissä tuolla, joten mistäs sen tietää mitä työntekijöille kerrotaan =D

Anteeksi pätemisen tarve :D tuossa myös sanottiin että saa kysyä mitä vaan niin en tiedä miksi tulin toisen puolesta vastaamaan.

Vierailija
32/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen perse sulla on? Pikaruokaloiden työntekijöiden takapuolet on usein sen näköisiä, että on tullut nautittua turhan usein noita roskaruokia. 

En tiedä missä sinä käyt syömässä enkä miksi minä edes katselen muiden peppuja mutta minusta pikaruokapaikoissa on hyvä kuntoista nuorta väkeä pääsääntöisesti. Ne vaatteet on ihan kamalia jos tahtoo peppuja katsella että ehkä et osaa vaan kuvitella mitä se vaate tekee kantajalle ja mitä siellä alla oikeasti on. Jonne15v tarvitsee harjoitusta.

Vierailija
33/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noloa tilata mega-ateria, vieläpä isommalla juomalla ja ranskalaisilla? Tiedän, että asiakkaita on päivässä satoja ellei tuhansia, mutta ajatteletko koskaan että "eikö tuolle nyt vähempikin riittäisi".

Oon ollut myös pikaruokapaikassa töissä, mutta en ole ap. Voin kertoa ettei sitä kassaa kiinnosta yhtään mitä sä syöt, ja kun myy kymmeniä aterioita päivässä, ei todellakaan muista eikä jaksa miettiä kuka söi mitäkin. Ainoastaan vakkariasiakkaiden tilaukset muistin, jotkut kävi monta kertaa viikossa. 

Yhden kerran mietin, että söiköhän yksi lihava mies molemmat tilaamansa ateriat yksin, kun tilasi yksin mukaan täsmälleen samanlaiset ateriat. Mutta mitä väliä oikeastaan? Parempi vaan firmalle kun tulee enemmän rahaa.

Vierailija
34/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noloa tilata mega-ateria, vieläpä isommalla juomalla ja ranskalaisilla? Tiedän, että asiakkaita on päivässä satoja ellei tuhansia, mutta ajatteletko koskaan että "eikö tuolle nyt vähempikin riittäisi".

Oon ollut myös pikaruokapaikassa töissä, mutta en ole ap. Voin kertoa ettei sitä kassaa kiinnosta yhtään mitä sä syöt, ja kun myy kymmeniä aterioita päivässä, ei todellakaan muista eikä jaksa miettiä kuka söi mitäkin.

Olen sitten ehkä poikkeuksellinen myyjä, koska kyllä minusta on ainakin ihan kiinnostavaa mitä kukin tilaa.  Enhän minä sitä nyt pitkäksi aikaa jää pohtimaan, mutta kyllä sitä aina nopeasti ajattelee, että "jännä kundi kun tilasi kala-aterian" tai "erikoista että tyttö tilaa mega-aterian". 

Vierailija
35/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi pätemisen tarve :D tuossa myös sanottiin että saa kysyä mitä vaan niin en tiedä miksi tulin toisen puolesta vastaamaan.

Ehkä kysymys silti oli hiukan pöhkö =D Mutta tuntuu aika monta kysymystä jäädä ilman vastausta, ap ei ole kovinkaan moneen tainnut vastata?

Vierailija
36/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut myös pikaruokapaikassa töissä, mutta en ole ap. Voin kertoa ettei sitä kassaa kiinnosta yhtään mitä sä syöt, ja kun myy kymmeniä aterioita päivässä, ei todellakaan muista eikä jaksa miettiä kuka söi mitäkin.

Olen sitten ehkä poikkeuksellinen myyjä, koska kyllä minusta on ainakin ihan kiinnostavaa mitä kukin tilaa.  Enhän minä sitä nyt pitkäksi aikaa jää pohtimaan, mutta kyllä sitä aina nopeasti ajattelee, että "jännä kundi kun tilasi kala-aterian" tai "erikoista että tyttö tilaa mega-aterian". 

No siellä nyt näki kaikenlaisia outoja tilauksia joka päivä. En muista että oltaisiin niitä mitenkään erityisesti työkavereiden kanssa pohdittu, ja yleensä oli niin hirveä kiire ettei ollut aikaa edes itsekseen ajatella, että onpas nyt outoa kun nainen tilaa noin ison aterian tjms. Joskus ihmeteltiin kyllä yhdessä, että miksi joku tilaa hampparin plainina eli ilman mitään, kun eihän se maistu miltään. Tai puhuttiin vakkariasiakkaista, että tiedätkö sen asiakkaan joka tilaa aina sitä ja tätä, mutta ei siinäkään erityisesti ihmetelty kenenkään tilauksia.

Vierailija
37/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kysymys silti oli hiukan pöhkö =D Mutta tuntuu aika monta kysymystä jäädä ilman vastausta, ap ei ole kovinkaan moneen tainnut vastata?

Minä odotan vastausta gluteenittomasta vaikka eihän ap sitä välttämättä ole edes maistanut. Nyt etenkin tekee mieli hampparia. Huomenna pitää ehkä mennä itse kokeilemaan :D

Tietääkö kukaan ottaako hese lisämaksun? Mc ei, bk ottaa.

Vierailija
38/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä nyt näki kaikenlaisia outoja tilauksia joka päivä. En muista että oltaisiin niitä mitenkään erityisesti työkavereiden kanssa pohdittu, ja yleensä oli niin hirveä kiire ettei ollut aikaa edes itsekseen ajatella, että onpas nyt outoa kun nainen tilaa noin ison aterian tjms. Joskus ihmeteltiin kyllä yhdessä, että miksi joku tilaa hampparin plainina eli ilman mitään, kun eihän se maistu miltään. Tai puhuttiin vakkariasiakkaista, että tiedätkö sen asiakkaan joka tilaa aina sitä ja tätä, mutta ei siinäkään erityisesti ihmetelty kenenkään tilauksia.

En minäkään niitä työkavereiden kanssa pohdi vaan itsekseni. Se työhän on kuitenkin aika monotonista ja robottimaista, joten siinähän sitä vasta onkin aikaa ajatella. Enkä minä niitä siis miettimällä mieti, vaan tilauksen ja ulkonäön perusteella tulee sellainen "jassoo, vai tällainen kaveri tällä kertaa" -fiilis.

Vierailija
39/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö omistajan uskonnollisuus esim aukioloissa tai muuten yrityskulttuurissa. Olen siinä käsityksessä, että pyhinä heset on kiinni... (Mikä on hyvä)

Vierailija
40/48 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit minusta, jos tulisin asiakkaaksesi? Olen hoikka nainen ja mulla on urheilullinen kroppa, tilaan mega-aterian isona colalla, juustohampparin sekä kurkkumajoneesin? :D