Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää tuo ukkorukka, kun se luulee, että kaikki naiset on samanlaisia!

Vierailija
29.06.2017 |

Ollaan asuttu yhdessä 10 vuotta ja edelleen sillä on ihmeellisiä uskomuksia, millaisia naiset on, mistä minä pidän jne. Juuri eilen väänsin rautalangasta, että vaikka hänen exänsä piti vieraista, minä en tykkää siitä, että mies kutsuu ilmoittamatta meille vieraita arki-iltaisin. Miehen vastaus oli, että te naisethan olette niin sosiaalisia. Ennen juhannusta hän kantoi puutarhamyymälästä järkyttävän määrän kukkia ja kasveja. Minä kysyin, mitä näille pitäisi tehdä. Mies vastasi, että ei hän tiedä, eikös naiset yleensä osaa istuttaa ja hoitaa "noita tuollaisia". Tiedän, että exänsä oli oikea viherpeukalo, mutta kun minä en ole! Enhän minäkään naisena kanna miehelleni jotain autonosia ja oleta hänen nauttivan auton korjaamisesta vain siksi, että exäni puuhaili mielellään autojen parissa. Miten tämä asia pitäisi hänelle kertoa, että menisi perille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten olette onnistuneet olemaan yhdessä yli 10 vuotta ja kuitenkin välttämään toisiinne tutustumista?

Kyllä minä tiedän suunnilleen, mistä hän pitää ja mitä osaa. Vältän myös luomasta stereotypioita miehistä. Kovin tuntuu olevan yksipuolista tämä toisen mieltymyksien huomiointi meidän suhteessa.

-ap

Siis haluat tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu hyvältä.  Turha sitä siltä toiselta kysyä, haluaako tai tuntuuko se hyvältä.  Minuki akalla oli samanlaisia taipumuksia, teki semmoista mitä inhosin mutta en viitsinyt pahoittaa sen mieltä.  No, lopetin tekemästä sellaisiakin juttuja , mistä se näytti trykkäävän.  Onneksi pääsin eroon.

Vierailija
22/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten olette onnistuneet olemaan yhdessä yli 10 vuotta ja kuitenkin välttämään toisiinne tutustumista?

Kyllä minä tiedän suunnilleen, mistä hän pitää ja mitä osaa. Vältän myös luomasta stereotypioita miehistä. Kovin tuntuu olevan yksipuolista tämä toisen mieltymyksien huomiointi meidän suhteessa.

-ap

Siis haluat tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu hyvältä.  Turha sitä siltä toiselta kysyä, haluaako tai tuntuuko se hyvältä.  Minuki akalla oli samanlaisia taipumuksia, teki semmoista mitä inhosin mutta en viitsinyt pahoittaa sen mieltä.  No, lopetin tekemästä sellaisiakin juttuja , mistä se näytti trykkäävän.  Onneksi pääsin eroon.

Et viitsinyt kertoa, mistä pidät, kun et halunnut nähdä mielipahaa? Ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä joku haukkuu miehiä tyyliin "miks aina kaikki miehet tekee näin"

-yläpeukkuja satelee.

Ihan samaa naisetkin tekee.

Tuossa olikin kyse vain yhdestä miehestä, tuon aloittajan omasta. Voi olla myös naisia, jotka kuvittelee kaikkien miesten toimivan samalla tavalla tai pitävän samoista asioista.

Vierailija
24/27 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi Suomalainen puhetapa, ei puhuta kun tiedetään kaikki asiat muutenkin. Sitten syyllinen on se toinen, vaikka itse toimii samalla tavalla, koska minähän teen hyvistä syistä ja se toinen ei.

"Ei minunkaan mieheni puhu, ei mainitse nimeltäkään. Ilmiselvästi hänen käsityksensä naisista on peräisin siitä, mistä hänen äitinsä ja exänsä ovat pitäneet.

-ap"   

Miksi sen miehen PITÄISI puhua exästään? Mulle ainakin olis tosi loukkaavaa, jos mies aina jauhaisi, mistä ex-vaimonsa piti tai mitä ex-vaimonsa ajatteli jostain asiasta. Säilyy rauha kotona, kun ei niitä entisiä puolisoita mainita,

Vierailija
25/27 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samaa sarjaa kuin meillä aiemmin. Mieheni toi alkuun aina kihlajaispäivänä ruusuja, myöhemmin myös syntymäpäivänä, joskus jopa ystävänpäivänä. Ihan kiva ele, mutta en erityisemmin välitä leikkokukista. Ne ovat minulle ihan yhdentekeviä. Pidän kynttilöistä, suklaasta, kirjoista, punaviinistä, ja olen näitä toivonut joka joulu joululahjaksi. Muutama vuosi sitten mieheni täytti 40 vuotta. Minä ostaa täräytin 40 ruusua (oli 10 kpl nippuja marketin kukkaosastolla tarjouksessa). Hän ihmetteli, mitä tekee 40 ruusulla. Totesin vaan, että päättelin hänen pitävän ruusuista, kun tuo niitä minullekin joka merkkipäivä. Onneksi homma meni nauruksi. Suosittelen kokeilemaan samaa.

Vierailija
26/27 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi Suomalainen puhetapa, ei puhuta kun tiedetään kaikki asiat muutenkin. Sitten syyllinen on se toinen, vaikka itse toimii samalla tavalla, koska minähän teen hyvistä syistä ja se toinen ei.

"Ei minunkaan mieheni puhu, ei mainitse nimeltäkään. Ilmiselvästi hänen käsityksensä naisista on peräisin siitä, mistä hänen äitinsä ja exänsä ovat pitäneet.

-ap"   

Sitten kun se mies eli tämä "ukkorukka" erehtyy kerran sanomaan ääneen, että luulin sinun pitävän vieraista, kun exänikin piti, niin auta armias mikä sota siitäkin nousee. Tai jos lipsauttaa, että me viihdyttiin "Mirkun" kanssa Teneriffalla, eikös lähdetä sinne. Ei nimittäin varmasti sen jälkeen lähdetä ainakaan sinne. Naisilla tuntuu olevan semmoinen kirjoittamaton sääntö, että niitä exiä ei sovi taloudessa mainita. Puhun ihan omasta kokemuksesta.

Vierailija
27/27 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pohjmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap"   

Miksi sen miehen PITÄISI puhua exästään? Mulle ainakin olis tosi loukkaavaa, jos mies aina jauhaisi, mistä ex-vaimonsa piti tai mitä ex-vaimonsa ajatteli jostain asiasta. Säilyy rauha kotona, kun ei niitä entisiä puolisoita mainita,

Tässä tulikin todiste siitä, miten naisilla tuntuu olevan tapana suhtautua, jos mies vahingossakin mainitsee exänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi