Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää tuo ukkorukka, kun se luulee, että kaikki naiset on samanlaisia!

Vierailija
29.06.2017 |

Ollaan asuttu yhdessä 10 vuotta ja edelleen sillä on ihmeellisiä uskomuksia, millaisia naiset on, mistä minä pidän jne. Juuri eilen väänsin rautalangasta, että vaikka hänen exänsä piti vieraista, minä en tykkää siitä, että mies kutsuu ilmoittamatta meille vieraita arki-iltaisin. Miehen vastaus oli, että te naisethan olette niin sosiaalisia. Ennen juhannusta hän kantoi puutarhamyymälästä järkyttävän määrän kukkia ja kasveja. Minä kysyin, mitä näille pitäisi tehdä. Mies vastasi, että ei hän tiedä, eikös naiset yleensä osaa istuttaa ja hoitaa "noita tuollaisia". Tiedän, että exänsä oli oikea viherpeukalo, mutta kun minä en ole! Enhän minäkään naisena kanna miehelleni jotain autonosia ja oleta hänen nauttivan auton korjaamisesta vain siksi, että exäni puuhaili mielellään autojen parissa. Miten tämä asia pitäisi hänelle kertoa, että menisi perille?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tollo yksinkertainen mies.

Vierailija
2/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten olette onnistuneet olemaan yhdessä yli 10 vuotta ja kuitenkin välttämään toisiinne tutustumista?

Vierailija
4/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita itsestäsi esittelyessee ja anna se miehelle.

Vierailija
5/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exä oli hänelle joku suuri rakkaus, johon hän perustaa edelleen naiskuvansa. Kai sentään mies istutti ostamansa kukat ja muut kasvit itse?

Vierailija
6/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä jaksat tuollaista exään vertailua? Mun mieheni ei puhu existään mitään.

Vierailija
7/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
8/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex tykkäsi että käy vieraita, sinä tykkäät käydä vieraissa eikös niin.

Vierailija
9/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä jaksat tuollaista exään vertailua? Mun mieheni ei puhu existään mitään.

Ei minunkaan mieheni puhu, ei mainitse nimeltäkään. Ilmiselvästi hänen käsityksensä naisista on peräisin siitä, mistä hänen äitinsä ja exänsä ovat pitäneet.

-ap

Vierailija
10/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä exä oli hänelle joku suuri rakkaus, johon hän perustaa edelleen naiskuvansa. Kai sentään mies istutti ostamansa kukat ja muut kasvit itse?

Ei istuttanut. Minä jopa googlasin, miten viinimarjapensaat pitää istuttaa. Kesäkukat työnsin mullan kanssa ruukkuihin. Kun kumpikaan ei ole mikään viherpeukalo, kitkemättä ne olisi kukkapenkissä jääneet.

-ap

Vierailija
11/27 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten olette onnistuneet olemaan yhdessä yli 10 vuotta ja kuitenkin välttämään toisiinne tutustumista?

Kyllä minä tiedän suunnilleen, mistä hän pitää ja mitä osaa. Vältän myös luomasta stereotypioita miehistä. Kovin tuntuu olevan yksipuolista tämä toisen mieltymyksien huomiointi meidän suhteessa.

-ap

Vierailija
12/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokittelu on normaali tapa jäsentää maailmaa. Saattaa olla lievää as-oiretta. Kun asia on ollut yhdellä tavalla, se on sillä tavalla aina.

Vierailija
13/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti itse kasveja?? Halusi siis niitä itse, ei vain kehdannut myöntää. Esitti asian niin että osti sinun vuoksesi vain.

Sama homma vieraiden kanssa. Miehesi tykkää isännöidä, mutta mieltää touhun feminiiniseksi joten laittaa koko jutun sen piikkiin että sinunhan pitäisi tällaisesta nauttia.

Ongelmasi ratkeaa kun kerrot miehellesi että siinä ei ole mitään pahaa että miehet ostelee kukkia ihan omaksi ilokseen, isännöimisestä puhumattakaan.

Ps. Olen kokemuksesta oppinut että jos mies ajattelee jonkin olevan naisten heiniä, hän ei kiinnitä siihen mitään huomiota. Eipä ole miehen bongaamia viherkasveja meillä näkynyt, ei ymmärrä koko pointtia.

Vierailija
14/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän minäkään naisena kanna miehelleni jotain autonosia ja oleta hänen nauttivan auton korjaamisesta vain siksi, että exäni puuhaili mielellään autojen parissa. Miten tämä asia pitäisi hänelle kertoa, että menisi perille?

No meniskö se ihan tuolla? Ostat pussukallisen jotain random autonosia, kiikutat miehellesi tyytyväinen hymy kasvoillasi ja ilmoitat, että "TOSSO! Te miehet ku aina niitä autoja tykkäätte rassata.". Toista tarvittaessa.

Vierailija
15/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta rakastaa tuota piirrettä hänessä... kun ei kuitenkaan tarkoita pahaa vaan jopa hyvää... Ei se mihinkään muutu, jos jo 10 vuotta sitä on jatkunut. Ette taida kumpikaan olla kovin nopeita... ;-)

Vierailija
16/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi Suomalainen puhetapa, ei puhuta kun tiedetään kaikki asiat muutenkin. Sitten syyllinen on se toinen, vaikka itse toimii samalla tavalla, koska minähän teen hyvistä syistä ja se toinen ei.

"Ei minunkaan mieheni puhu, ei mainitse nimeltäkään. Ilmiselvästi hänen käsityksensä naisista on peräisin siitä, mistä hänen äitinsä ja exänsä ovat pitäneet.

-ap"   

Vierailija
17/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei ole päässyt yli eksästään.

En siis tarkoita, että hän haikailisi takaisin tämän luokse, mutta opetteli aikanaan tämän luonteenpiirteet. Niinpä ihan sama, että nainen henkilönä vaihtuisi, samanlaisiahan ne kaikki on.

Huomasin nykyisen miesystäväni kanssa alussa, että jos tuli jotain sanaharkkaa, niin hän ei riidellyt minun kanssani, ei reagoinut siihen mitä minä sanoin vaan johonkin päänsisäiseen malliin. Riitely väheni kummasti, kun väänsin rautalangasta, että mä en ole sun eksä.

Vaati tosin itseltäkin vähän kasvamista, että tässä on uusi ihminen, jonka ajatusmaailma ei ole sama kuin lasteni isän.

Vierailija
18/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä toosa ja tissit kaikilla. Mitäs sitten vielä.

Vierailija
19/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä joku haukkuu miehiä tyyliin "miks aina kaikki miehet tekee näin"

-yläpeukkuja satelee.

Ihan samaa naisetkin tekee.

Vierailija
20/27 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kymmenessä vuodessa opita toisiaan ymmärtään ollenkaan! Uskomatonta!!! On kova pää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän