Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän "vanhanaikainen" musiikkimaku hävettää

Vierailija
29.06.2017 |

Siis ei minua muuten haittaisi mutta ottaa sen kavereiden kesken aina esiin ja on olevinaan parempi. Kuuntelee mm. The Doorsia, Blondieta ja Bruce Springsteenia. Ärsyttää kun aina kun puhumme musiikista niin haukkuu meidän muiden musiikkimakua. Itseä taas nolottaa se että hän ei voi edes yrittää ymmärtää meidän muiden musiikkimakuja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ylpeä tällaisesta poikaystävästä

Vierailija
22/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikun joskus osuiskin kohdalle tuommonen poikaystävä, ihanaa musiikkia <3 

Itse naisena aina digannut vanhemmasta rockista/punkista/progesta/hevistä/funkia ja usein menee myös bluesia ja jatsia, fiiliksen mukaan. Itse soittelen ja musiikki soi koko ajan ja kaikki mun miehistä on taas ollut satunnais-musiikin kuuntelijoita, joilla on ollut lähimpänä sydäntä nykyräppi (ois ees sitä alkuperästä) tai hiton iskelmä :'( Kyllä se välillä ärsyttää itseäkin kun musiikista mitääntietämätön jannu julistaa kovaan ääneen kuinka Yölintu on kuten hänen elämästään tai Snoop on maailman kovin räppäri sen takia kun saa paljon naisia eikä hampaat erotu enää kultaketjujen seasta.

Mutta tapansa kullakin.

(Sori, paatosta :D )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä maku sun poikaystävällä. Luulin ennenkuin luin, että vanha maku ois jotain Kake Randelinia.

Joku Lauri Tähkä tai Popeda ois myös junttia.

Muuten... :D

Kake Randelin ja Kopkop on tämän kesän hitti meidän 14 vuotiaan kaveriporukassa. Myös Eini yms. kasarihitit.

Kaivelivat mun lapsuuden vinyylitkin tuossa yksi päivä. Mulla on paljon isältäni "perittyjä" Finnhitsejä. Spotify ja youtube ei ole enää mitään niiden rinnalla.

Rantareggae täällä soi! Ihania päähän pistoja. :D

Vierailija
24/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymusiikissa on vähentynyt intohimo, joka esim. Freddie Mercurylla vielä oli. Nykyään artisti ei heittäydy esitykseensä, vaan vain toteuttaa esityksensä.

Vierailija
25/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä kuuntelee Anna Abreuta. Tämä ihan oikeasti on häpeällistä.

Miksi? Luokattomat sanoitukset vai heteromiesten sullominen ahtaaseen muottiin?

Vierailija
26/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei häpeä toisen puolesta.