Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän "vanhanaikainen" musiikkimaku hävettää

Vierailija
29.06.2017 |

Siis ei minua muuten haittaisi mutta ottaa sen kavereiden kesken aina esiin ja on olevinaan parempi. Kuuntelee mm. The Doorsia, Blondieta ja Bruce Springsteenia. Ärsyttää kun aina kun puhumme musiikista niin haukkuu meidän muiden musiikkimakua. Itseä taas nolottaa se että hän ei voi edes yrittää ymmärtää meidän muiden musiikkimakuja.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika nuoria?

Vierailija
2/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikkiksellahan on hyvä maku.

Vierailija
4/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaa oikeesti, ei  häpeä. Anna sille mahis löytää kumppani jolla on samanlainen musamaku ja lähde.

Vierailija
5/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te muut kuuntelette? JVG, Antti Tuisku, Mikael Gabriel, Cheek, Sanni??

Vierailija
6/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelette jotain Sannia ja Robinia ja sitten ihmettelette?

Vierailija
7/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha sä oikein mahdat olla?

Poikaystäväsi kuuntelee loistomusaa, kannattaisi varmaan sunkin perehtyä.

Vierailija
8/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on ns. kunnon bändejä ajalta jolloin musiikki oli vielä aitoa eikä koneellisesti tuotettua tusinahuttua. Mitä vikaa?

Vierailija
9/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minulle, meillä on poikaystäväsi kanssa sama musiikkimaku.

Vierailija
10/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä kuuntelee Anna Abreuta. Tämä ihan oikeasti on häpeällistä.

Vierailija
11/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte kyllä hyvin yhteen kun ootte noin lapsellisia että dissaatte toistenne musiikkimakua. Ap on luultavasti trendipelle ja poikkiksensa takapajuinen juntti, molemmat rasittavia ihmistyyppejä. Ootte toisenne ansainnu

Vierailija
12/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikkis kuuntelee Jenni Vartiaista :(

Vierailija
13/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän pahemmaksi, oma poikaystävä kuuntelee Rammsteinia. Kauheaa.

Vierailija
14/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla vielä päiväkoti ikäisiä.

Vierailija
15/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se musta aika tylyä dissata toisen musiikkimakua. Sinä ja poikaystäväsi ette siis kummatkaan käyttäydy erityisen fiksusti. Mitä väliä mitä toinen kuuntelee, jos tykkää siitä?

Vierailija
16/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsytyksen, koska tämä ihmistyyppi, jolla on tarve nostaa oma makunsa kaiken yläpuolelle, ja haukkua muiden maun mukaista musiikkia paskaksi ja kuuntelijoita tyhmäksi, on todella raivostuttava.

Itse olen raskaamman ja synkemmän metallin kuuntelija, ja tässä genressä Musiikkielitistejä riittää pilvin pimein. Typeriä ihmisiä. Musiikki on maku- ja mieltymyskysymys.

Kyllä munkin mielestä Mun kuuntelema musiikki tietenkin on parasta ja kaikki muu huonompaa. Tietenkin, en kai mä sitä muuten kuuntelisi. Antaako se mulle oikeuden arvostella muille heidän kuuntelemaansa musiikkia paskaksi? Ei tietenkään.

Junttihan mä olisin jos änkeäisin muiden keskustellessa mieltymyksistään sinne huutamaan että toi on kaupallista teollista paskaa, opetelkaa kuuntelee Dissectionia hei.

Vierailija
17/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä musiikkia fanittaa. Poikaystävällä on laadukkaita idoleja verrattuna nykyiseen räppisössömusiikkiin verrattuna.

Vierailija
18/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä kyllä tajua, että pitää haukkua kenenkään musiikin makuja.

Mä olen ylpeä 16 vuotiaastani, kun kuuntelee Hendrixiä siinä missä Andersson Paakiakin. Välillä myös Robinia.

Vierailija
19/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maku sun poikaystävällä. Luulin ennenkuin luin, että vanha maku ois jotain Kake Randelinia.

Joku Lauri Tähkä tai Popeda ois myös junttia.

Vierailija
20/26 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei minua muuten haittaisi mutta ottaa sen kavereiden kesken aina esiin ja on olevinaan parempi. Kuuntelee mm. The Doorsia, Blondieta ja Bruce Springsteenia. Ärsyttää kun aina kun puhumme musiikista niin haukkuu meidän muiden musiikkimakua. Itseä taas nolottaa se että hän ei voi edes yrittää ymmärtää meidän muiden musiikkimakuja.

Mitä ihmettä? Hienoa jos kun pitää ikivihreistä kipaleista. Olisit hyvilläsi. No blondie ei kuulu meikäläisen genreen mutta kasapäin muita aina 70-luvulta alkaen. Musiikin suhteen kannattaa laajentaa genreä.