Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuu alkaa ja ensi viikolla 13-15 astetta pk-seutu. Mitä v.....a!

Vierailija
29.06.2017 |

Eikö muka teitä muita yhtään vtuta?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ei vaan kestä lämpöä. Itse lähden koko heinäkuuksi Etelä-Eurooppaan nauttimaan lämmöstä.

Vierailija
82/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta valitusta ollut tämä kesäkuu. Yleensähän kesäkuut on ollu vielä paljon pahempia. Nyt on ollu pk-seudulla kyllä harvinaisen paljon kivoja ilmoja kesäkuussa. Ja tuota valon määrää, ai että! Suomen kesä on todella kaunis ja nämä haukkujat tekevät oloni surulliseksi. 

Ja valittajat loukkaantuvat juuri tällaisista kommenteista, mutta siitä huolimatta jos joku uskaltautuu sanallakin hellejakson aikana mainitsemaan, että on liian kuuma, niin nämä samat kylmästä valittajat käyvät kynsin hampain kimppuun.

Kynnet ja hampaat näyttää olevan helteiden ihhoajillakin. Tässäkin ketjussa on paljon enemmän näitä: en kestä kuumuutta, mulle just hyvä tää 15 astetta. Että pata kattilaa soimaa.

Ps. Tulispa edes viikon hellejakso, niin katsotaan sitä valituksen määrää...

No sehän se pointti olikin. Mutta kun on monta kuukautta saanut kuunnella tätä kylmästä vinkumista, niin monet varmasti aloittavat lämpimämmän jakson koittaessa helteestävalitusketjuja ihan vain koska ovat niin kyllästyneet näihin satoihin EN KESTÄ SUOMEN VÄHÄLUMISTA KESÄÄ -vuodatuksiin.

Jos et kestä näitä vuodatuksia, miksi tulit lukemaan tätä ketjua? Otsikko aika selvästi kertoo, että kylmyydestä täällä valitetaan. Mä en esimerkiksi lue ketjua missä valitetaan liiasta kuumuudesta, miksi lukisin? Mennäkseni jänkyttämään vastaan? Ei nappaa.

Joo, olisi kerrassaan mahtavaa osallistua pelkästään niihin ketjuihin, joiden aloittajan kanssa olen samaa mieltä! Kunpa kukaan ei koskaan esittäisi eriäviä mielipiteitä, niin keskustelu pysyisi huikean mielenkiintoisena!

Eiku...

Niin, ensin kun olet kuunnellut monta kuukautta kylmästä vinkumista ja siitä innostuneena luet vielä netistä vinkumista? Huvinsa kullakin.   :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä, koska on ihanan vaihteleva sää, ei ole liian kuuma eikä liian kylmä. Ilmastoimattomassa asunnossakin on oikein mukavaa.

Vierailija
84/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli uli ja jaxuhalit kaikille!!

Kiitos:) hali myös sulle, kyllä se tästä 🤗

Vierailija
85/85 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIIIhhanaaaa  Puistobluesin pääkonsertti lauantaina , luvattu 14 astetta  ja sadetta.