Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hitto näitä asuntoilmoituksia.. Ja hintoja! :O

Vierailija
29.06.2017 |

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/porvoo/13687974

Osui erityisesti silmään tämä lause "HUOM!!! TÄMÄ TALO MYYNNISSÄ TÄHÄN HINTAAN ENÄÄ REILUN KUUKAUDEN !!! Sitten menee perusteelliseen saneeraukseen ja vuoden päästä uudestaan myyntiin n. 100 000 € kalliimmalla." Kovia on hinnat jo Porvoossakin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ja hinta 400 000. Itse en muuttaisi tuollaiseen mörskään vaikka saisin perintönä ilmaiseksi.

Vois järki tulla noiden kauppiaiden päähänkin taas, sillä ei nuo papan töllit ole taj mahal vaikka he niin ehkä kuvittelevatkin. Kultaa ei varmasti ole käytetty rakennusmateriaalina, ja nykyisen omistajan mukavat lapsuusmuistot ei ole rahan arvoisia.

Vierailija
2/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuon myyntipuheen tarkoitus houkutella ostajia? Talo peruskorjausta vailla ja hinta noin paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala tuota sisustusta :D Ei oo näemmä ollut huonekaluihin enää varaa.

Vierailija
4/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Porvoo on ihanaa seutua. Turistina. Kesähelteellä. Itse en sinne muuttaisi vaikka kirveellä uhattaisiin. Joku hullu varmasti maksaa pyydetyn hinnan tuostakin. Tai joku, jolle ne ovat vain taskurahoja.

Vierailija
5/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mörskä kalliilla tai remontoitu mörskä kalliimmalla. Joo saahan tuo myydä. Porvoossa, aluetta tosin tuntematta, löytyy uudempiakin taloja edullisempaan hintaan. Tonttikin on postimerkki! Sekä kunto hyvä, miten remonttiin menevä voi olla hyväkuntoinen? 

Vierailija
6/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS ESITTELYSTÄ!!!! Tämä TULI SELVÄKSI!!

Vierailija
7/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä mieleen, että entäs jos joskus kokeilisikin hiukan erilaista myyntitaktiikkaa ja sen perinteisen mielistelevän kiinteistövälittäjän sijaan ottaisikin jonkun tosi törkeän ja pahan suustaan?

Asiakas arpoisi kovaa hintaa ja töykeä välittäjä kommentoisi ettei tämä talo köyhille olekaan. Tai näyttöön olisi ovella naamaraja.Tai tuloraja.

Ainakin herättäisi huomiota.

Vierailija
8/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörskä? Mulla lienee ollut väärä linkki.

Vierailija
9/9 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 98 rakennettu talo tarvitsee saneerauksen? Homeessa? Vai tarkoitettiinko vain pintaremonttia?