Heinäkuu alkaa ja ensi viikolla 13-15 astetta pk-seutu. Mitä v.....a!
Kommentit (85)
Sitten kun on sitä hellettä, niin mä en kestä tätätätätätätätätä kuumuuttatatatatata!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta valitusta ollut tämä kesäkuu. Yleensähän kesäkuut on ollu vielä paljon pahempia. Nyt on ollu pk-seudulla kyllä harvinaisen paljon kivoja ilmoja kesäkuussa. Ja tuota valon määrää, ai että! Suomen kesä on todella kaunis ja nämä haukkujat tekevät oloni surulliseksi.
Ja valittajat loukkaantuvat juuri tällaisista kommenteista, mutta siitä huolimatta jos joku uskaltautuu sanallakin hellejakson aikana mainitsemaan, että on liian kuuma, niin nämä samat kylmästä valittajat käyvät kynsin hampain kimppuun.
Kynnet ja hampaat näyttää olevan helteiden ihhoajillakin. Tässäkin ketjussa on paljon enemmän näitä: en kestä kuumuutta, mulle just hyvä tää 15 astetta. Että pata kattilaa soimaa.
Ps. Tulispa edes viikon hellejakso, niin katsotaan sitä valituksen määrää...
Kyllä ne hellepäivät sieltä vielä tulee. Heinäkuu-elokuu on jo pitkään ollut kaikista lämpimintä aikaa, mitä yllättävää siinä on? Tämä kesäkuukin ollut ihan OK. Ja tosiaan aina kannattaa varata matka varmuuden vuoksi myös etelään mikäli lämpöä kaipaa kuten esim minä :)
25 astetta on kaikista parhain lämpötila.
Mene saunomaan jos kaipaat sitä lämpöä tai hommaa joku naikkonen sun kainaloos lämmittämään sinua.
Tulispa ne kesän 2014 superhelteet takasin, kun viikkotolkulla oli 30 astetta ja muutenkin älyttömän hyvät ilmat. Sinä vuonna oli kyllä myös aivan JÄRKYTTÄVÄ talvi!!! Siis se talvi oli ihan yks h*lvetti tyyliin kokoajan jotain -20 ja-30 astetta väliltä!! Mutta kesä oli sitte ihan överi-ihana!
Haluan ne superhelteet tänne, ihanaa kuunnella ihmisten vinkumista kuumuudesta ku Suomessa on lämmintä kerran vuodessa.
Tänään on ainakin ihan liian kuuma.
Semmonen 25 astetta olis hyvä, eiköhän se sieltä tuu :)
Ei kannata hirveesti tuijotella säitä etukäteen, ne vaihtelee tosi paljon ja nopeesti!!
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten oli se ihan uskomaton ja täysin poikkeuksellinen hellekesä. Lämpötilat kohosivat yli 30 asteeseen viikkotolkulla. Siitä lähtien odotukset on olleet, että Suomessa pitäisi olla eteläeurooppalainen kesä. Odotukset ei tietenkään täyty ja marina alkaa sen seurauksena jo toukokuussa jatkuen elokuun loppuun. Vaikka on nytkin ihan tavallinen kesäkuu, kauhea valitus päällä jostain helleutopiasta.
Nauttiko joku oikeasti siitä painajaisesta?
Muistan edelleen miten kesäloma kului istuskellen suihkun lattialla ja piehtaroiden yöllä sängyssä hikilammikossa. Ihan kuin olisi ollut kuumetta.
Ei todellakaan noin korkeita lämpötiloja näin kosteaan ilmastoon!
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ainakin ihan liian kuuma.
No ei tosiaan ole. 20 astetta ja aurinkoista, ihana sää mutta lisää saa tulla lämpöä vaikka nytkin hikoilee paljon.
Täällä myös yksi superhelteiden kaipaaja! Se oli ihanaa aikaa, aina sai heittää topin ja shortsit vaan päälle ja painella pihalle. Iloisia ihmisiä, lämpöä, ai että.. <3
Lähden onneksi parin viikon päästä kaupunkiin jossa hyvin todennäköisesti nämä samanlaiset helteet odottavat. Jos helteet ei tule mun luo niin mä lähden niiden luo :D <3
Miksi murehdit ensi viikon säästä? Ei säätä sitä paitsi voi kovin luotettavasti ennustaa paria päivää pidemmälle.
Elä tässä hetkessä:
Helsinki: +19.8 C
Turku: +21.6 C
Nyt menkää pihalle nauttimaan! Siellä on tosi hieno sää ainakin pk-seudulla!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta valitusta ollut tämä kesäkuu. Yleensähän kesäkuut on ollu vielä paljon pahempia. Nyt on ollu pk-seudulla kyllä harvinaisen paljon kivoja ilmoja kesäkuussa. Ja tuota valon määrää, ai että! Suomen kesä on todella kaunis ja nämä haukkujat tekevät oloni surulliseksi.
Ja valittajat loukkaantuvat juuri tällaisista kommenteista, mutta siitä huolimatta jos joku uskaltautuu sanallakin hellejakson aikana mainitsemaan, että on liian kuuma, niin nämä samat kylmästä valittajat käyvät kynsin hampain kimppuun.
Kynnet ja hampaat näyttää olevan helteiden ihhoajillakin. Tässäkin ketjussa on paljon enemmän näitä: en kestä kuumuutta, mulle just hyvä tää 15 astetta. Että pata kattilaa soimaa.
No sehän se pointti olikin. Mutta kun on monta kuukautta saanut kuunnella tätä kylmästä vinkumista, niin monet varmasti aloittavat lämpimämmän jakson koittaessa helteestävalitusketjuja ihan vain koska ovat niin kyllästyneet näihin satoihin EN KESTÄ SUOMEN VÄHÄLUMISTA KESÄÄ -vuodatuksiin.
Täytyy olla juntti jos inisee 20 asteen lämpötilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se pointti olikin. Mutta kun on monta kuukautta saanut kuunnella tätä kylmästä vinkumista, niin monet varmasti aloittavat lämpimämmän jakson koittaessa helteestävalitusketjuja ihan vain koska ovat niin kyllästyneet näihin satoihin EN KESTÄ SUOMEN VÄHÄLUMISTA KESÄÄ -vuodatuksiin.
Jos et kestä näitä vuodatuksia, miksi tulit lukemaan tätä ketjua? Otsikko aika selvästi kertoo, että kylmyydestä täällä valitetaan. Mä en esimerkiksi lue ketjua missä valitetaan liiasta kuumuudesta, miksi lukisin? Mennäkseni jänkyttämään vastaan? Ei nappaa.
Vai että iloisia ihmisiä helteellä, pa*kanmarjat. Minä ainakin olen silloin kiukkunen kuin ampiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kestä näitä vuodatuksia, miksi tulit lukemaan tätä ketjua? Otsikko aika selvästi kertoo, että kylmyydestä täällä valitetaan. Mä en esimerkiksi lue ketjua missä valitetaan liiasta kuumuudesta, miksi lukisin? Mennäkseni jänkyttämään vastaan? Ei nappaa.
Joo, olisi kerrassaan mahtavaa osallistua pelkästään niihin ketjuihin, joiden aloittajan kanssa olen samaa mieltä! Kunpa kukaan ei koskaan esittäisi eriäviä mielipiteitä, niin keskustelu pysyisi huikean mielenkiintoisena!
Eiku...
Itse varasin pari päivää sitten reissun etelän lämpöön :)