Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautuu saunakyttääjistä: ”Enpä ole ikinä noussut alasti lauteille ilman, että naiset olisivat mittailleet varustustani”

Vierailija
29.06.2017 |

Mies avautuu saunakyttääjistä: ”Enpä ole ikinä noussut alasti lauteille ilman, että naiset olisivat mittailleet varustustani”
Nyt äidinkielen opettajat. Siis ovatko naiset mittailleet vai eivätkö ole?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klih kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Enpä ole ikinä noussut alasti lauteille ilman, että naiset olisivat mittailleet varustustani ----eivät ole mittailleet

2) Enpä ole ikinä noussut alasti lauteille ilman, että naiset eivät olisi mittailleet varustustani  ---ovat mittailleet

Aika jännä juttu.

Ei, vaan näin:

"Enpä ole ikinä noussut lauteille ilman että"="Aina kun olen noussut lauteille" . Siis:

1) Aina kun olen noussut lauteille, naiset ovat mittailleet.

2) Aina kun olen noussut lauteille, naiset eivät ole mittailleet. Tämä on huonoa kieltä, epäselvää. On ehkä kielenvastaista käyttää negaatioita ilman-sanan kanssa?

Aloituksen lause vastaa kohtaa 2, mutta negaationa. Ja siis huonoa kieltä.

Vierailija
22/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositarina väliin. 

Kun nousin lauteille perässäni tuli nuori naispuolinen laskutusassistentti UIMAPUVUSSAAN, istahti viereen ja täysin häpeilemättä mittaili katseellaan varustuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tositarina väliin. 

Kun nousin lauteille perässäni tuli nuori naispuolinen laskutusassistentti UIMAPUVUSSAAN, istahti viereen ja täysin häpeilemättä mittaili katseellaan varustuksen. 

Kannattaa käyttää uimapukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan