Tartteeko miehellä olla hyvä perse?
Jotta nainen pitää häntä seksikkäänä? Mitä mieltä itse olet, onko sillä merkitystä? Jos miehellä on roikkoperse onko se vastenmielinen?
Kommentit (41)
Kyllä itse preferoin hyväperseisiä miehiä. Ei siksi, että hyvä perse olisi maailman tärkein asia. Mielestäni se kuitenkin kertoo ylipäätään miehen terveydestä, ettei perse ole liian läskinen tai roikkuva. Hyväperseisillä miehillä on usein myös hyvä ryhti, jäntevä vartalo jne. Miesten perseet ovat aivan erilaisia kuin naisten. Ne voivat olla TODELLA kiinteitä. Ihan kamalaa, kun jotkut miehet lihovat, ja perse alkaa levitä sivusuunnassa kamalan paljon. Itse tykkään kyllä muodokkaistakin miesten perseistä, mutta sellainen leveä naismainen peppu on aivan kamala. Pohdin usein kaupassa käydessä, mitä nykyään miehille on tapahtunut, kun perseet ovat levinneet, huonossa mielessä.
Mitä väliä teille naisille jollain perseellä on, kun ette kuitenkaan koskaan suostu nuolemaan tai sormettamaan meitä? En todellakaan rupea teidän takianne takamustani treenaamaan, kun hukkaan menisi hyvä pylly kuitenkin.
Olen alle 30-vuotias nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, miltä näyttää hyvä tai huono takapuoli. Minulle siis ei ole väliä, kunhan on oikealla puolella kehoa.
Tietenkin täytyy, mutta se ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin täytyy, mutta se ei riitä.
Niin saatana.
Ei todellakaan. Olishan se nyt aika akrobatiaa sitä ees tuijottaa samalla, kun mies panee. Pitäis varmaan olla peileillä vuorattu huone.
Ei kyllä itsellänikään hyvä kroppa ole, joten miehenkään kropan suhteen ei kummoisia vaatimuksia, kunhan on isompi mies kuin nainen. Ja edes jokseenkin pitää huolta itsestään.
Hyvä perse on gaylle ehdoton vaatimus. Huono perse on kauhistus.
Itselläni on todella timmi perse, mutta en tajua mikä siinä viehättää naisia.
Harrastan tanssimista. Kerran kaksi teinityttöä huusi takaa pyöräillessäni että "hyvä perse". Näytin peukkua taaksepäin ja jatkoin matkaa.
Jos ei olisi ollut kiire tai siis väsy niin olisi voinut antaa neitosten kokeilla pyllyä.
Hyvä perse on sen merkki että pitää huolta itsestään, joten tarvitsee. Sama pätee naisiin. Salilla moni nainen treenaa vain yläkroppaa tärkeimmän eli jalat jää treenaamatta. Moni jalkaliike kun ottaa sinne takalistoon myös. Liikaa lättiksiä, olen jopa yllättynyt.
M44
Vierailija kirjoitti:
Harrastan tanssimista. Kerran kaksi teinityttöä huusi takaa pyöräillessäni että "hyvä perse". Näytin peukkua taaksepäin ja jatkoin matkaa.
Jos ei olisi ollut kiire tai siis väsy niin olisi voinut antaa neitosten kokeilla pyllyä.
Minkä ikäinen itse olet? Oletko teinipoika?
Mua ei kiinnosta miehen perse erityisesti eli ihan tavallinenkin on ollut mukava ohimennen läpsytellä ja ihana muutenkin kun se on itselleni rakkaassa tai seksikkäässä miehessä kiinni.
En usko että tulen koskaan mitään ihan hirveän roikkuvaa persettä kohtaamaan ennen sitten ihan vanhusikää ehkä kun olen itse liikunnallinen ja miehenkin pitää kuitenkin pystyä kävelemään ja tekemään pihatöitä yms.
Eli ehkä joku sohvalla hionnut ja levinnyt näppylälöllöpylly olisi itselleni liikaa sukupuolesta riippumatta mutta liittyy enemmän siihen että kaikki muukin on siinä kohtaa jo melko epäkunnossa usein.
Nykyisellä miehellä on ihan poikkeuksellisen hyvä perse ja muutenkin on kovassa kunnossa. On se kiva sitä katsoa saunalla tai alastonuinnilla, mutta ei sen vähäinen löllöytyminen vielä miestä pilaisi. Siis en huomannut koko pyllyä sen enempää ennen kuin oltiin asuttu jo pari viikkoa yhdessä, keskityin muuhun, kuten lihaksikkaisiin käsiin ja rintakehään, itse siihen seksin harrastamiseen jne :D
Ei tarvitse, jos on hyvät tissit.
Onhan se selvä, että kun pelaa säännöllisesti squashia tai sulkapalloa, ei voi välttyä kauniiden naisten seurasta.
Mm, mielellään. Mut eiköhän se automaattisesti ole hyvässä kunnossa jos on nuori, terveet elämäntavat eikä ylipainoa. Ei siihen nyt mitään ihmeitä vaadita eikä mikään Tom of Finland -peppu oo haussa (jos ootte nähneet niitä "fanituotteita")
Kyllä pitää olla. iksei miehen perseen pitäis? Itse rakastan puristella ja "lääppiä" oman mieheeni takamusta, varsinkin, kun ollan aina mekein alasomina.
Ihana pyöreä perse ja ei yhtään mitään äijämahaa tai muuta, ihana musta karvoitus napaan asti. auts. Eihän tosta voi olla pitämätä, vieläkään!
Puristelen usein...
Onnistuu se peppuun tuikkaaminen edestäpäinkin