Minkämuotoinen jalkaterä teillä on?
Tästä kuvasta äänestysvaihtoehdot: http://imgur.com/VlyixEU
Itselläni on egyptiläinen jalkaterä ja inhoan sitä kun pottuvarvas on niin iso. Lapsena häpesin isoja pottuvarpaitani niin paljon että yritin palelluttaa ne :D
Mutta tavallaan se jalkaterä on kokonaisuutena kaunis, kun kaikki varpaat on niin siistissä viistossa rivissä eikä mitään sojota.
Kommentit (21)
Kreikkalainen, 40 koko ja pitkät varpaat. Naurattaa joidenkin tynkäkynnet jaloissa, itselläni on isot kynnet :0
Mulla on egyptiläisen ja roomalaisen väliltä: iso- ja etuvarvas (?) on lähes saman mittaiset ja loput sitten lyhenevät. Mulla on mielestäni sievät jalat, isovarvas näyttää lähinnä leveältä peukalolta eikä ole muihin varpaisiin verrattuna megaiso, ei ole vaivaisenluita, isoja kovettumia, kaikki kynnet on siistit jne. Muualla onkin sitten ulkonäössä parantamisen varaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalainen, 40 koko ja pitkät varpaat. Naurattaa joidenkin tynkäkynnet jaloissa, itselläni on isot kynnet :0
Naurattaa toisten tynkäkynnet?
Sinulla on jännittävä elämä.
ohis
Miksi otsikossa ja aloitusviestissä on eri kysymykset...
Minulla on egyptiläinen niin kuin kuin näemmä suurimmalla osalla vastaajista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jalkasi kuulostavat rumilta. Itsellenikään ei siis ole tynkäkynsiä, joku kun sitä kuitenkin epäilee kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa toisten tynkäkynnet?
Sinulla on jännittävä elämä.
ohis
Miehen ja siskon kynnet olen nähnyt, pikkuvarpaan kynsi on kuin nuppineulan pää :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta jalkasi kuulostavat rumilta. Itsellenikään ei siis ole tynkäkynsiä, joku kun sitä kuitenkin epäilee kohta.
Ai täällä piti arvostella toisten jalkoja en tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomautin vain kun oma kommenttisi kuulosti niin arvostelevalta.
Mulla on tynkäkynnet! Varsinkin pikkuvarpaassa. Kun leikkaan kynnet, pikkuvarvas on lähes kalju. Aina olen pitänyt hyvänä asiana, kun muuten oon kookaskoipinen niin jotain pientä ja siroa sentään seassa.
Selkeästi muuten kreikkalainen, mutta ei ole pitkät varpaat ja kengännumero on hyvin pieni. Sukulaiset sanovat pohjoissuomalaiseksi ominaisuudeksi. Ehkä tämä on ihan minun oma kreikkalais-lappalainen mallini.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin kreikkalainen, koko kylläkin 37ja mullaki on isot kynnet, jotka kasvavat nopeasti. Mä sanon niitä korppikotkan kynsiksi, lähinnä sen pituuden takia. Mieluummin haluaisin söpöt nakkivarpaat kuin tällaiset sormia muistuttavat varpaat, joista kasvaa torakynnet. Ei kovin sievät ja naiselliset, vaikka pisintä toista varvasta sanotaankin akkavallaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomautin vain kun oma kommenttisi kuulosti niin arvostelevalta.
Kuten kirjoitin, vain miehen ja siskon varpaat on tälläiset eivätkö he loukkaanu. Vastakommenttia on tullut karvaisista varpaistani :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin kreikkalainen, koko kylläkin 37ja mullaki on isot kynnet, jotka kasvavat nopeasti. Mä sanon niitä korppikotkan kynsiksi, lähinnä sen pituuden takia. Mieluummin haluaisin söpöt nakkivarpaat kuin tällaiset sormia muistuttavat varpaat, joista kasvaa torakynnet. Ei kovin sievät ja naiselliset, vaikka pisintä toista varvasta sanotaankin akkavallaksi.
Joo sandaaleissa katselin eilen varpaitani kun tursusivat ulos ja heiluttelin niitä, näyttävät että katkeavat joku päivä :D
No mulla ihan nätti jalka. Äiti kuitenkin sanoi mulle noin joka päivä ensimmäisestä elinpäivästäni lähtien että mulla on liian iso isovarvas ja vaaleanpunainen kantapää, joten en voi pitää sandaaleja. Kiitos äiti.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on 36 jalka ja pienet kynnet ja varsinkin niin pienet ja muutenkin hassut pikkuvarpaan kynnet että käytän varpaisssa aina lakkaa niiden vuoksi. Muuten mulla on kivat ja somat jalat 😊
Jalkojen malleja on enemmän kuin noissa vaihtoehdoissa.
Haastavaa sanoa kun siihen vaikuttaa sukujuuret ja geenit mitä kaikkia piirteitä sitten on niin siitä tulee sitten sekoitus ja itselläni on slaavilaisia itämaisia piirteitä ja jalat orientaaliset egyptiläiset mongolialaiset.
Egyptiläinen. Tosin omat varpaani eivät lyhene noin jyrkästi kuin kuvan esimerkissä.
Hahhah kamalaa jos ois germaaninen tai kelttiläinen... Etenkin jälkimmäinen noista, huvittava.
Ai pitikö äänestää sitä joka itsellä on vai parhaan näköinen? No onneksi ovat sama, eli egyptiläinen.
Ei mikään noista. Mulla taitaa olla joku ihan oma kajanaland-latta.