Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamu alkoi erolla :(

Vierailija
29.06.2017 |

Mieheni nukkui tavallista pidempään ennen töihinlähtöä, joten laitoin viestillä asiani (tai asiamme) joka ei ole suhteessamme kunnossa. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta ja seksielämää ei ole. Varsinaista oikea syytä en ole kysymyksistä huolimatta saanut. Nyt ilmoitin että minulla on tyttöystävänä oikeus tietää mistä kiikastaa. Mies sanoi vihaisena että hän tekee keskustelusta lopun liittyen tähän asiaan ja jos ei kelpaa "meillähän on helppo ratkaisu edessä". Näköjään on, sovittiin että lähden tavaroideni kanssa omalle asunnolleni ennenkuin hän palaa töistä.
Uskomatonta miten tyly vastaus ja helppo ilmoitus erota. Ilmeisesti en todellakaan ole ollut haluttava hänelle eikä rakkauttakaan taida hänen puolelta olla kun noin sanoi. Ehdotin siis rauhallista ja aikuismaista keskustelua aiheesta mutta ei käynyt... Olen ihan romuna, miten tämä on mahdollista, nytkö kaikki vaan loppui :( Miten tästä selviää... Nyt siis kotiin sinkkuna 2 minuutin "keskustelun" jälkeen? Hän vaikutti oileasti olevan tosissaan.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali?

Vierailija
82/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi kommentoijalle: en ole pirttihirmu, mies on puolestani voinut tulla ja mennä miten haluaa.

Sanonut myös että en voi millään kyttäyksellä tai mustasukkaisuudella estää pettämistä jos haluaa pettää. Ilmoittanut vain, että se on sitten kerrasta poikki jos tällainen selviää.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuuskeskustelu on käyty jo, kuten myös homo tai bi. Ei ainakaan myönnä ja aseksuaali historiasta, vaikka ongelmia on ollut, päätellen on melko mahdoton ajatus ns."dignoosina".

-Ap

Vierailija
84/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan seurustellut exäni kanssa 😁

Oli seksiä loppuvaiheessa max kerran kuukaudessa ja tuolloin parikymppinen äijä niin ikään lopetti suhteen tekstarilla 👍

Ja niin, oli hyvä että niin kävi. Kyllä se itsetunnon päälle kävi kun tuntui, ettei kelpaa.

Vierailija
85/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuuskeskustelu on käyty jo, kuten myös homo tai bi. Ei ainakaan myönnä ja aseksuaali historiasta, vaikka ongelmia on ollut, päätellen on melko mahdoton ajatus ns."dignoosina".

-Ap

Sitten jää se fetissi, johon jo itsekin vihjasi. Ja kuten aikaisemmin todettiin, jos on fetissi, niin on äärimmäisen vaikeaa ellei mahdotonta suoriutua ilman sitä, mihin fetissi on.

Vierailija
86/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia AP! Parempi olla yksin kuin onnettomassa suhteessa. Nyt katse eteenpäin :)

87/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies niin oppii edes jotain seuraavaan suhteeseen, ei naista noin pidetä tyytyväisenä. Avaimet pöydälle ja menox mitä sä vielä jahkailet. Tuhlaat kallista aikaasi. :/ mutta tee niin kuin parhaaksi näet. Jos jatkat vielä ei se ainakaan paremmaksi muutu vaan edelleen hommat jatkuu viikon hyvänä ja sit taas sama ongelma. Eli aikasi kuluu vaan. Ei arvosta sua näköjään. Kanto kamaa no se kuuluu jokaisen miehen tehtäviin. Ei sulla ikävä tule sitä miestä ole rohkea vaan.

88/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että äijä on koko ajan luuri kädessä eikä heru seksiä, valitettavasti aika usein kertoo siitä että on joku  salapano tai sitten kiinnostunut muista naisista tai vaikka miksei miehistäkin. Mutta että teillä on ollut vain "muutama" kerta seksiä 2 vuotisessa suhteessa on aika outoa.

Vierailija
89/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6082 kirjoitti:

Se että äijä on koko ajan luuri kädessä eikä heru seksiä, valitettavasti aika usein kertoo siitä että on joku  salapano tai sitten kiinnostunut muista naisista tai vaikka miksei miehistäkin. Mutta että teillä on ollut vain "muutama" kerta seksiä 2 vuotisessa suhteessa on aika outoa.

Ex ei ollut kiinnostunut seksistä, vaikka ulkopuolisille melkoista alfaa esittikin.

Mutta hän oli kiinnostunut pleikkaripeleistään ja kirjoistaan, ei puhelintaan näprännyt kun harvoin. Kokonaisuudessaan koko tyyppi oli sellainen, etten vieläkään usko hänellä olleen muita. Enneminkin jotain tunnepuolen lukkoja.

Vierailija
90/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää ettei masennuslääkitys vaikuta? Miten voi olla varma? Voi vaikuttaa psyykkisesti haluttomuutena ja flegmaattisuutena ja jotkin aiheuttavat orgasmikyvyttömyyttä niin miehillä kuin naisillakin. 

No mutta jos on varma, niin ehkäpä siinä on jokin vinksahdus eli tarvitsee muun kiihokkeen jota ei ole kehdannut sanoa. Voiko hän olla bi?

Täh? Mies itse sanoi että on häpeällisiä juttuja jotka vaikuttaneet aikaisemmissakin suhteissa. Miksi ei voi tajuta ilmiselvää, hänen itse sanomaansa asiaa?

Musta olennaisinta on, että ap on eka jolle mies on uskaltamassa kertoa. Ja suhde kuulostaa muuten hyvältä. Joten mies varmasti rakastaa ap:tä kovasti, toivon tosiaan että saa kerrotuksi mikä hiertää.

Tämä kirjoitus sai ajattelemaan. Mies on tätä alusta asti yrittänyt kertoa, ja itse olen joka kerta ottanut vain itseeni ja miettinyt mikä mussa on vialla. En siis pystynyt uskomaan kunnolla että tämä *olisi* se oikea syy ennenkuin vasta (ehkä) nyt.

Mies ei hyödy minusta taloudellisesti (samansuuruiset tulot joista aina pidetty yhteiskassaa), kummallakin on siis omat asunnot ja pääsiivousvastuu aina kummallakin omassa asunnossaan. Toki autamme toisiamme minkä pystymme. Olen innokas ruuanlaittaja mutta ruokani ovat liian "terveyshenkisiä" tms.ja mies rakastaa roskaruokaa yms. joten tuskin on mun terveyspöperöidenkään takia on kanssani.

Sanoin eilen illalla ton että olen otettu kun hän luottaa muhun, ja en tuomitse tai häkelly kovin helposta. Ja myös sen että yhdessä keksitään aina joku ratkaisu. Olo helpottui kummallakin mutta ilman sitä kirjettä ei tämä parisuhde jatku joka on nyt jäissä muutenkin. Suurin osa vastaajista on sitä mieltä että kannattaisi erota, samaa miettinyt itsekin varsinkin nyt että olenkohan ihan väärässä kun odottelen tuota avautumista fetisseistään. Tosiaan toivon etteivät ole liian sairaita :( on tosin sen oloinen että häpeää vähän kaikkea joten kyseessä voi ollakin ihan joku yhdessä tehtävissä oleva asia josta en edes järkyty. En osaa sanoa muutakuin että kirjeessä vast näkee, ja jotenkin ymmärrän että helpompi niin kuin kasvotusten sanominen ensimmäistä kertaa kenellekään. Päivitystä sitten kun jotain tapahtuu. Toistaiseksi tunnen oloni puolieronneeksi.

Vierailija
91/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeen lupaaminen voi olla vain ajan pelaamista / toive että aihe taas unohtuu. Itse olen skeptinen enkä kovin henkeäni pidättelisi kirjettä odotellessa.. Jos mies sen suhteen olisi tosissaan, hän alkaisi kirjoittaa sitä NYT eikä suunnittelisi bileiltaa poikien kanssa. Ja apnä en miestä enää sen suhteen edes patistelisi; jos mies ei oma-aloitteisesti nyt lupaamaansa kirjettä kirjoita, siitäpä näkee ettei hän oikeasti etsi tilanteeseen ratkaisua, vaan pelasi vain aikaa ja väliaikaisen apn hiljentämiskeinon.

Vierailija
92/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen ei koskaan ole helppoa, mutta kyllä tässä sen käsityksen saa että se on oikea ratkaisu. Toivottavasti kuitenkin pystytte puhumaan (tai edes kirjoittamaan) asiat halki niin pääsette paremmin jatkamaan eteenpäin. Voimia!

Vierailija
93/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli seksiä loppuvaiheessa max kerran kuukaudessa ja tuolloin parikymppinen äijä niin ikään lopetti suhteen tekstarilla 👍

Ja niin, oli hyvä että niin kävi. Kyllä se itsetunnon päälle kävi kun tuntui, ettei kelpaa.

Jos olet pk-seudulta niin aika ja ikä melkein täsmäisivät. Ja tämä/hän tosiaan ensimmäistä laatuaan jonka olen eläissäni tavannut.

-Ap

Vierailija
94/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pk-seudulta niin aika ja ikä melkein täsmäisivät. Ja tämä/hän tosiaan ensimmäistä laatuaan jonka olen eläissäni tavannut.

-Ap

Juu, olen pk-seudulta.

Mikä on hänen nimikirjaimensa? Vaikka etunimen kirjain vain.

Vierailija
95/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön suhde ei ole suhde. Ellei molemmilla ole ikää 75 vuotta.

Vierailija
96/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja painoa ja ikä, siis sinun, olen 100% varma että mies oli päättänyt tämän jo 1.5v sitten mutta ei ole saanut sanotuksi....ennenkuin nyt

Vierailija
97/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja painoa ja ikä, siis sinun, olen 100% varma että mies oli päättänyt tämän jo 1.5v sitten mutta ei ole saanut sanotuksi....ennenkuin nyt

Oletko nyt ap joka kysyy siltä, joka mietti seurusteletko exäni kanssa?

Jos kyllä, niin ex on nykyään 28v, pituus ~185cm ja ruumiinrakenne hoikka (tai oli silloin vuosia sitten, en ole vuosiin tyyppiä nähnyt).

Vierailija
98/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus ei sovi "poikaystävääni" :/

Siis että mitä, pituus? Olen 178 cm pitkä. Mitä pahaa siinä on, tai jos olisin lyhyempi? Painoa on joo ylimääräistä mutta ymmärrettävistä syistä (ei siis mässäily tms.) mitä en tässä ala puimaan sen tarkemmin. Eikä kovin pahasti liikaa. Ikä on mitä on mutta yhdessäoloon ei ole vaikuttanut tai juttujen tasoon. Tosin tän kommentin jälkeen alan itsekin uskoa tuohon. Sen verran nollissa on itsetunto nyt. Tulee jo mieleen että olet poikaystäväni tai hänen kaverinsa kuka vastaa täällä rehellisesti.

Ei tästä tule yhtään mitään. Mies tosiaan pitkittelee kirjeen kirjoittamista ja keksii kaiken maailman tekosyitä. Sanoin että nyt ollaan jäähyllä ja jos vastauksia ei tule ja PIAN se on ero. Ei sano siihen mitään, välillä ettei halua erota. En oikein usko. Vastauksia silti haluan ennen eroa se on varma. Tuun hulluksi ja tuo yksi ei tee asian eteen mitään, vaikka itse olen suostunut ties mihin kompromisseihin suhteen aikana. Ero ajatuksenakin on niin rankka että pää hajoaa :'(

-Ap

Vierailija
99/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa Sinua ap.

Vierailija
100/104 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ongelmia seksiin liittyen, niihin pitäisi hakea apua terapiassa.