Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamu alkoi erolla :(

Vierailija
29.06.2017 |

Mieheni nukkui tavallista pidempään ennen töihinlähtöä, joten laitoin viestillä asiani (tai asiamme) joka ei ole suhteessamme kunnossa. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta ja seksielämää ei ole. Varsinaista oikea syytä en ole kysymyksistä huolimatta saanut. Nyt ilmoitin että minulla on tyttöystävänä oikeus tietää mistä kiikastaa. Mies sanoi vihaisena että hän tekee keskustelusta lopun liittyen tähän asiaan ja jos ei kelpaa "meillähän on helppo ratkaisu edessä". Näköjään on, sovittiin että lähden tavaroideni kanssa omalle asunnolleni ennenkuin hän palaa töistä.
Uskomatonta miten tyly vastaus ja helppo ilmoitus erota. Ilmeisesti en todellakaan ole ollut haluttava hänelle eikä rakkauttakaan taida hänen puolelta olla kun noin sanoi. Ehdotin siis rauhallista ja aikuismaista keskustelua aiheesta mutta ei käynyt... Olen ihan romuna, miten tämä on mahdollista, nytkö kaikki vaan loppui :( Miten tästä selviää... Nyt siis kotiin sinkkuna 2 minuutin "keskustelun" jälkeen? Hän vaikutti oileasti olevan tosissaan.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai mitä p*kahousumeininkiä "miehen" puolelta, mielummin toivottaisin sulle onnea 😊

Vierailija
22/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nykyään ratkaistaan ongelmat. Ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai jäkätyskeskustelu siitä, mitä MINÄ haluan.

Vierailija
24/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo testot on alhaalla, voi mennä seksihalut 40+

Vierailija
25/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa, kun sinne huutaa. Vai miten tää nyt sun mielestä meni, kun viestillä aloitit? 

Metsä ei todellakaan vastaa niinkuin sinne huutaa. Olen varovasti itse kuiskinut metsään ja takaisin tulee huutoa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jotkut eivät näe itsessään mitään vikaa ja syy on aina toisessa vaikka niin ei olisi.

Turha syyllistää aloittajaa, kun et ole itse paikalla ollut.

Vierailija
26/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on. Entä muut. Entä uusi suhde. Vai seurusteleeko jatkossa itsensä kanssa niin ei tarvitse toista huomioida. On vain MINÄ😉

Vierailija
27/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes olet voinut olla 2 vuotta ilman seksisuhdetta. Ei tuo mikään oikea suhde ole koskaan ollutkaan. Mies taitaa olla homo ja yritti näytellä muille heteroa.

Yksikään normaali mies ei ole ilman seksiä jos seurustelee naisen kanssa.

Oletteko edes kertaakaan olleet sukupuoliyhteydessä? Jos ette niin nämä syyt ovat mahdollisia

- mies on homo

- miehellä on mikropenis

- miehellä ei ota eteen

- miehellä ei ole seksuaalisia haluja

Ja nämä tekevät sinulle epänormaalin miehen, jota ei voi hyväksyä?? Sinulla tässä pääässä viiraa ja olet joku saatanan seksihullu. Oikeassa rakkaudessa keksitään keinot rakkaudenosoittamiselle, mutta koska sinä olet noin rajoittunut, niin kukapa (noita asioita omaava) sinua haluaisikaan, tai rakastaa?

Oliko tää mulle osoitettu?? En todellakaan ole seksihullu, johan sanoin että olen antanut miehelle rauhaa ja tilaa. Käsittääkseni on "normaalia" haluta tuntea itsensä haluttavaksi romanttisessa suhteessa, ei se itse akti niinkään,"ottaa vaan itsetunnon päälle mikdi en kelpaa. Seksiä on ollut muutaman kerran joista n.kolmessa tapauksessa mies nautti. Enkä ole pakottanut tai tyrkyttänyt liikaa. Olisko nyt siis fiksua painua kotiin ja jättää suhde hetkeksi jäihin ja mies miettimään (tuli uusi viesti töistä ettei (muka?) tarkoittanut eroa vai erota suoriltaan? Pää ihan sekaisin. .. 2 vuotta joka päättyy 2 minuutissa :/

Ap

Vierailija
28/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo testot on alhaalla, voi mennä seksihalut 40+

Testojen alennusta aiheuttavat, lääkkeet, ylipaino, ikä, sairaudet, diabetes yms. Jos ei tee mieli, niin ehkä asialle voi tehdä jotain.

Vierailija
29/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on. Entä muut. Entä uusi suhde. Vai seurusteleeko jatkossa itsensä kanssa niin ei tarvitse toista huomioida. On vain MINÄ😉

No, mies oli vain väärä ap:lle noin helpolta katsantokannalta katsottuna, syvällisemmin jos osaisivat suhdettaan käsitellä, niin sieltä voisi löytyä syitä, joiden takia he juuri ovat oikeita toisilleen, ja tämän alitajuinen tietäminen se erotessa sattuu. Ja sattuu siis se, ettei kykene käsittelemään niitä kipukohtia sen kummemmin, vaan on pakotettu etsimään taas joltain kantilta sopivamman suhteen.

Vierailija
30/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vaan suhde. Haluatte molemmat erota, niin kannattaa se tehdä ennemmin kuin myöhemmin. Tsemppiä!

Vierailija
31/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mies oli vain väärä ap:lle noin helpolta katsantokannalta katsottuna, syvällisemmin jos osaisivat suhdettaan käsitellä, niin sieltä voisi löytyä syitä, joiden takia he juuri ovat oikeita toisilleen, ja tämän alitajuinen tietäminen se erotessa sattuu. Ja sattuu siis se, ettei kykene käsittelemään niitä kipukohtia sen kummemmin, vaan on pakotettu etsimään taas joltain kantilta sopivamman suhteen.

Oot varmaan joku teini jolla uusi suhde joka vuosi.

Vierailija
32/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten edes olet voinut olla 2 vuotta ilman seksisuhdetta. Ei tuo mikään oikea suhde ole koskaan ollutkaan. Mies taitaa olla homo ja yritti näytellä muille heteroa.

Oletteko edes kertaakaan olleet sukupuoliyhteydessä? Jos ette niin nämä syyt ovat mahdollisia

- mies on homo

- miehellä on mikropenis

- miehellä ei ota eteen

Ja nämä tekevät sinulle epänormaalin miehen, jota ei voi hyväksyä?? Sinulla tässä pääässä viiraa ja olet joku saatanan seksihullu. Oikeassa rakkaudessa keksitään keinot rakkaudenosoittamiselle, mutta koska sinä olet noin rajoittunut, niin kukapa (noita asioita omaava) sinua haluaisikaan, tai rakastaa?

Oliko tää mulle osoitettu?? En todellakaan ole seksihullu, johan sanoin että olen antanut miehelle rauhaa ja tilaa. Käsittääkseni on "normaalia" haluta tuntea itsensä haluttavaksi romanttisessa suhteessa, ei se itse akti niinkään,"ottaa vaan itsetunnon päälle mikdi en kelpaa. Seksiä on ollut muutaman kerran joista n.kolmessa tapauksessa mies nautti. Enkä ole pakottanut tai tyrkyttänyt liikaa. Olisko nyt siis fiksua painua kotiin ja jättää suhde hetkeksi jäihin ja mies miettimään (tuli uusi viesti töistä ettei (muka?) tarkoittanut eroa vai erota suoriltaan? Pää ihan sekaisin. .. 2 vuotta joka päättyy 2 minuutissa :/

Ap

Miksi otit niin tosissasi sen eroheiton, kun ensin itse annoit sille aihetta? Ei mies tuosta muutu ja suuttui vain, kun sulle ei riitä. Sinuna eroaisin pää kylmänä vain nyt. Voin informoida sinua, että tuosta ei tule mitään. Mies tarttis apua, ei se pysty itse muuttumaan, mitä ihmeen syitä sillä ois olla tuollainen valintana???

Vierailija
33/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan joku teini jolla uusi suhde joka vuosi.

Ei vaan kerroin vain, että monien mielestä ap on varmaan miehelle väärä ja toisinpäin. Itse en usko niin, mutta ymmärrän ne tosiasiat, joiden takia he eivät saa suhdettaan toimivaksi tai siis tyydyttäväksi. Mulla on yli kymmenenvuotinen suhde ja olen ollut lähdössä monta kertaa :D Mutta mies on onneksi osannut tuota parisuhteen käsittelyä.

Vierailija
34/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta vaan suhde. Haluatte molemmat erota, niin kannattaa se tehdä ennemmin kuin myöhemmin. Tsemppiä!

Outo tulkinta, että ne molemmat haluaa erota, kun selkeästi kumpikaan ei halua :)

Vierailija
35/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testot voi käydä mittauttamassa urologilla.

Vierailija
36/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies on homo

- miehellä on mikropenis

- miehellä ei ota eteen

Ap

Miksi otit niin tosissasi sen eroheiton, kun ensin itse annoit sille aihetta? Ei mies tuosta muutu ja suuttui vain, kun sulle ei riitä. Sinuna eroaisin pää kylmänä vain nyt. Voin informoida sinua, että tuosta ei tule mitään. Mies tarttis apua, ei se pysty itse muuttumaan, mitä ihmeen syitä sillä ois olla tuollainen valintana???

Niin tai sitten mies voi hakea lääkäristä testoa. On se kumma että naisen haluttomuus on ok, mutta ei miehen. Miesten pitää vielä saada kanki ylös.

Vierailija
37/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, jos siis oikeasti vetää käteen usein niin lähde menemään ja LUJAA! :D

Olisi aivan eri asia, jos olisi esim. oikeasti erektio-ongelmia tai testo-ongelmia jotka miehelle tosi paha paikka.

Vierailija
38/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun määritelmä seksittömyydelle? Kerran kuussa vai ei oikeesti ikinä? Itsekkin olen suhteessa missä halut ei mene ihan yks yhteen joten voin samaistua tähän. Perseestähän se on kun alkaa kyseenalaistamaan omaa ulkonäköä ja itsetunto ropisee alas. Me ollaan pikkuhiljaa (4vuoden jälkeen) opittu puhumaan asioista ja mies ainakin nykyään ymmärtää mun kantaa paremmin. 

Tsemppiä sulle kuitenkin, kaikki järjestyy varmasti oli lopputulos mikä tahansa <3

Vierailija
39/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla testosteronin puutetta, mutta voi olla myös psyykkistä, jos miehellä ei ole täyttä varmuutta siitä, että hänet hyväksytään, koska miksi luottaisi siihen, jos on sen ohella vaikka testosteronin puutteesta johtuvaa haluttomuutta?

Haluttomuus heijastuu naisten hyväksymättömyytenä, joka lisää miehen tunnetta siitä, ettei halua naista, joka on tyytymätön.

Vierailija
40/104 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä oli testot alhaisina, ei noussu keppi millään! Ei ikinä! Vaikka kyllä hänestä halusi että näki ja teki aina alotteitakin, sitten todella nolona joutui pettymään. Lopulta seksielämä kuivui kun ei mies enää uskaltanut kokeilla ettei nolaisi itseään. Kävi lääkärissä ja nykyään on ongelma kunnossa ja kaikki hyvin :)