Aamu alkoi erolla :(
Mieheni nukkui tavallista pidempään ennen töihinlähtöä, joten laitoin viestillä asiani (tai asiamme) joka ei ole suhteessamme kunnossa. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta ja seksielämää ei ole. Varsinaista oikea syytä en ole kysymyksistä huolimatta saanut. Nyt ilmoitin että minulla on tyttöystävänä oikeus tietää mistä kiikastaa. Mies sanoi vihaisena että hän tekee keskustelusta lopun liittyen tähän asiaan ja jos ei kelpaa "meillähän on helppo ratkaisu edessä". Näköjään on, sovittiin että lähden tavaroideni kanssa omalle asunnolleni ennenkuin hän palaa töistä.
Uskomatonta miten tyly vastaus ja helppo ilmoitus erota. Ilmeisesti en todellakaan ole ollut haluttava hänelle eikä rakkauttakaan taida hänen puolelta olla kun noin sanoi. Ehdotin siis rauhallista ja aikuismaista keskustelua aiheesta mutta ei käynyt... Olen ihan romuna, miten tämä on mahdollista, nytkö kaikki vaan loppui :( Miten tästä selviää... Nyt siis kotiin sinkkuna 2 minuutin "keskustelun" jälkeen? Hän vaikutti oileasti olevan tosissaan.
Kommentit (104)
Hyvä juttu, jos molemmat olette tyytyväisä
Toivottavasti saatte keskusteluyhteyden pidettyä ja puhutte avoimesti myös jatkossa.
Olet kyllä hyvin kärsivällinen ihminen, itsestäni en voi sanoa samaa. Luuletko jaksavasi ymmärtää vaikka miehessä ei tapahtuis odottelunkaan jälkeen edistymistä? Eli jos mies ei vain millään pysy luottamaan ja rentoutumaan.
Tuo miehen estyneisyys ja pelko seksiasioissa on kyllä tosi syvällä. Yleensä kun on ollut erossa ja sovittu, niin se sovintoseksi on kyllä aika tulista. Ja se intohimo kyllä yleensä pitää huolen, että homma sujuu loppuun asti.
Tuli mieleeni, että jospa olette hyviä muissa parisuhteen arkiasioissa, mutta se intohimo kuitenkin puuttuu?
Mahdollista tuokin, kuitenkin eksien kanssa (ilmeisesti?) ongelmista huolimatta sujunut paremmin nämä asiat kun meillä.
Edellinen parisuhteeni oli todella intohimoinen, mutta arki ei sujunut laisinkaan eikä mieheen pystynyt luottamaan. Hän myös joi paljon. En ole ennen nähnyt tulevaisuutta oikein kenenkään kanssa toisinkuin nyt, ja mies tuntee samoin. Eikä halua metsästää uutuudenviehätystä enkä minäkään. Ehkä kaikkea ei voi vain saada. Jokainen tietenkin päättää millaiseen parisuhteeseen tyytyy - ja tämä on nyt onnellisin tietyllä tapaa tähän mennessä.
Tosin jos en koe itseäni halutuksi tämä asia nousee varmasti pinnalle myöhemmin :(
-Ap
Aivan loistavaa! Varmasti tämä kokemus hitsaa teidät entistä tiiviimmin yhteen ja lisää luottamusta välillänne. Uskon että miehesi arvostaa sinua todella paljon.
Palaan kertomaan kuinka tässä nyt sitten kävi. Lähdin tavaroineni ja kerroin että en pysty jatkamaan suhdetta tällaisessa epävarmuudessa ja itsetunnon romuttuessa. Luvattua kirjettä en koskaan saanut. Tapasimme tämän jäähyn jälkeen kerran, ja mies kertoi muutaman rohkaisuoluen jälkeen: hän ei osaa/uskalla tehdä aloitetta, ja kokee mielettömiä suorituspaineita. En ymmärrä miksi, olen aina ollut ymmärtäväinen (mies totesi saman) jos homma on jäänyt kesken ja todennut että tuohan on ihan normaalia. Hänellä on on ollut (omien sanojensa mukaan) vain kolme seksiparteria koko elämänsä aikana ja sama ongelma ollut edellisissä parisuhteissa, kokee itsensä kokemattomaksi. En tiedä ovatko eksänsä sitten sanoneet tai käyttäytyneet pahasti kun noin suuret traumat jääneet :( Seksiä meillä lopulta oli ja mies ihmetteli itsekin kuinka suuresti nautti, vaikka ns.loppuunnasti ei päästykään. Kuten kyllä minäkin ja sanoinkin sen hänelle ;)
Vaikeaahan tämän tiedon odotus on ollut, mutta uskon häntä ja ilmeisesti asia on ollut hänelle itselleenkin hyvin vaikea.Olemme tas yhdessä ja nautimme arjestamme ja elosta pariskuntana :) Makuuhuonepuoli etenee hitaasti mutta tämä ei minua haittaa.Olen iloinen etten/ettemme luovuttaneet helpolla!
-Ap