Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18329)
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa urhelulajia jossa pituudella ei ole väliä? Mulla on sellainen käsitys, että urheilussa pituudesta on aina hyötyä.
Uinti, juoksu, pesäpallo, lentopallo, kävely, pyöräily.
Apua! Miten Android-älypuhelimella kirjoitettaessa saa autocorrect-toiminnon estettyä?
Autocorrect kirjoittaa väkisin väärin melkein kaikki minun oikein ja huolella kirjoittamani sanat ja erottaa yhdyssanatkin ihan kiusallaan kahdeksi sanaksi.
En ole missään vaiheessa valinnut autocorrect-toimintoa, jota en voi sietää ja jonka kanssa joudun tappelemaan päivittäin? Mistä ihmeestä löytyisi asetus, jolla pääsisin kokonaan eroon autocorrect-toiminnosta? Auttakaa hyvät ihmiset, jos osaatte!
Vierailija kirjoitti:
Apua! Miten Android-älypuhelimella kirjoitettaessa saa autocorrect-toiminnon estettyä?
Autocorrect kirjoittaa väkisin väärin melkein kaikki minun oikein ja huolella kirjoittamani sanat ja erottaa yhdyssanatkin ihan kiusallaan kahdeksi sanaksi.
En ole missään vaiheessa valinnut autocorrect-toimintoa, jota en voi sietää ja jonka kanssa joudun tappelemaan päivittäin? Mistä ihmeestä löytyisi asetus, jolla pääsisin kokonaan eroon autocorrect-toiminnosta? Auttakaa hyvät ihmiset, jos osaatte!
Kokeile sen "näppäimistösi" hammasratas-kuvaketta, löytyisikö asetus sieltä.
Maistuis varmaan sullekin?
Sitähän minäkin...
https://images.sanoma-sndp.fi/88a78d4fb8da6c1c59ecb243573d9c79/normal/9…
Onko keinoa, millä estää temu-mainokset sähköpostiin? En ole koskaan tilannut mitään temusta enkä tilaa, joka päivä temu mainoksia tulee siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sen "näppäimistösi" hammasratas-kuvaketta, löytyisikö asetus sieltä.
Olen todella kiitollinen avustasi! En ollut tiennyt, että älypuhelimen näppäimistöstä löytyy oma hammasratas-kuvake! Olin kyllä käynyt kaikki muut mahdolliset asetukset läpi yhä uudestaan. Nytkin hammasratas-kuvake löytyi näppäimistöstä vasta pitkän etsimisen jälkeen, eli se oli piilossa.
Osasin kuitenkin neuvosi ansiosta etsiä asetuksia vihdoinkin oikeasta paikasta ja sain minua jo vuosien ajan ärsyttäneen autocorrect-toiminnon vihdoinkin pois päältä! Olet sankarini... Kiitos!!!
Onko Bess koskaan käyttänyt keikoillaan housuja tai hametta?
Mietin vain, kun aina näkee hänet korsetti-/bodyasussa niin, että reidet ja takamus on näkyvillä. Korsetin/ bodyn lisäksi on korkeintaan viittamainen liehake tai sellaiset irtolahkeet.
Miks dementikko lutkuttaa? Pitää joka päivä ihme ääntä. Ja muutenkin yliääntelee esim. haukotellessa.
Miten kyykyttää kääntyy englanniksi? Mulle tulee vaan mieleen oppress, mutta onko se liian radikaali?
Vierailija kirjoitti:
Miten kyykyttää kääntyy englanniksi? Mulle tulee vaan mieleen oppress, mutta onko se liian radikaali?
"Put down" voisi toimia.
Mikä on Levolle lasken Luojani-iltarukouksessa mainittu Sijaltainen?
Katossa olevaa venttiiliä ei suljeta saunomisen ajaksi vaan maun mukaan avataan sopivasti, sillä pystyy säätämään löylyn kestoa, jos sen sulkee kokonaan ei saunassa toimi ilmanvaihto ja se aiheuttaa kosteusvaurioita. Kun lopetat saunomisen (sähkökiuas) jätä kiuas päälle noin 15 min ajaksi jotta sauna ehtii kuivua. Saunan seinät ja lauteet kestävät huomattavasti pidempään ja paremmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Levolle lasken Luojani-iltarukouksessa mainittu Sijaltainen?
Sijaltain en. Sijaltani. Paikaltani. Jos en nousisikaan eli kuolisin. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunan katossa oleva venttiili on poistoilmalle. Saunoessa pidetään kiinni ja muulloin auki, että tuulettuu.
Lattiarajassa oleva olisi ilman tulolle ja aina auki.
Me ihan päin vastoin: pidetään venttiili kiinni saunan lämmittämisen ajan, muuten lämmitys kestää ikuisuuden. Saunoessa taas venttiili auki, että ilma vaihtuu ja liika kosteus haihtuu. Myös muun ajan venttiili on auki.
Aivan oikein, venttiili pidetään auki saunomisen aikana.
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa urhelulajia jossa pituudella ei ole väliä? Mulla on sellainen käsitys, että urheilussa pituudesta on aina hyötyä.
Uinti, juoksu, pesäpallo, lentopallo, kävely, pyöräily.
Jos urheilee korkealla tasolla, vartalon mittasuhteilla ja raajojen pituuksilla on useimmiten ainakin jonkin verran merkitystä. Esim. noissa mainituissa lajeissa lentopallo on tyypillisesti pitkien laji, ja ainakin verkolla pituudesta on hyötyä, kun ylettää torjumaan korkeammalta. Myös uinnissa pitkillä raajoilla ja vartalolla on positiivinen vaikutus uintinopeuteen. Myös juoksussa pitkät jalat ja siten pitkät askeleet voivat olla edistävämmät kuin lyhyemmät.
Sanoisin, että ratsastus- ja autourheilulajeissa ei ole väliä urheilijan pituudella. Joissain lajeissa myös haetaan lyhyttä, pientä ja kevyttä urheilijaa, esim. telinevoimistelussa tai taitoluistelussa voi olla etua siitä, että on lyhyt ja kevyt. Kilparatsastajat (jockeyt) ovat perinteisesti melko pienikokoisia miehiä.
Onko muka totta???
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei ymmärrä että ei ole vain sokeita ja näkeviä vaan kaikkea siltä väliltä? Minun siskolla ja sen parhaalla kaverilla on kummallakin näkövamma, siskoni näkee lähelle mutta ei kauas ja hänen kaveri näkee myös vähän kauemmas mutta stereonäkö puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on TCL merkkinen televisio. Kun kanavaa vaihtaa, alkaa naisen ääni puhua Englanniksi. Se kertoo mikä kanava on ja ohjelman aiheen. Eihän tämä sinänsä kestä kun muutaman sekunnin mutta pois se pitäisi saada. Enkä saa sitä millään pois. Noloa. Help me?
Sulla on päällä se sokeiden asetus, mene asetuksiin ja oisko helppokäyttötoiminnot ja puheavustin?
up up up up upsista
uppista ja pupsista
up up up up uppista
up up up up up
hei!
Minkäikäiset tytöt jättäisit kakisn mökille 200km päähän? Oaavat kokata, lämmittää saunan, siivota, tiskata (ja on tiskikone!), soutaa... kauppa n.25minuutin kävelymatkan päässä, voidaan sopia kauppiaan kanssa, että ruokaa, pesuaineita yms tärkeää myy tilille mikä käydään maksamassa kun haetaan tytöt kotiin, karkkia ja muuta höpöhöpöä ostavat omalla rahalla (käteisellä).
Eos, tuo alkoannokset on hiinä ja hiinä, että meneekö ongelman puolelle jos joka päivä ottaa?
Miten kun laitoit, että vapaapäivinä menee enemmän - paljonko?
Miksi keskeytytty yhdyntä jos monta vuotta olette olleet kimpassa?