Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18353)
Vierailija kirjoitti:
Onko Sauli Niinistö Jenni Haukion kummi?
Ei.
Julkaistaanko singlejä enää fyysisinä lainkaan?
Tarkoitan juuri näitä joissa on 3 - 4 kappaletta.
Kannet ovat hieman normaalia cd-levyä ohuemmat.
Onko nykyään kaikki todellakin nettisinglejä?
Fyysinen formaatti se olla pitää.
Eikö Laura Huhtasaarella ole toista etunimeä? Ainakaan sitä ei ole missään kerrottu.
Voiko vaatia korvauksi tai edes tutkimuskustannusten hintaa jostakin, jos puoli vuotta tk: ssa rampatessa lääkärit eivät ole ottaneet oireita vakavissaan ja suostuneet pyynnöistä huolimatta lähettää tutkimuksiin ja potilas käy yksityisen kautta nämä magneettikuvaukset ym. ja sieltä löytyykin sitten jotain mitä olisi pitänyt ruveta jo heti hoitamaan, mutta diaknoosi on viivästynyt tk:n lääkäreiden takia.
Vaikuttaakohan vauvauutinen presidentinvaalien tulokseen?
Miksi Facebook lähettää sähköpostiini ilmoituksia: 156 tykkää kuvastasi ryhmässäsi Se ja Se, vaikken ole koskaan lähettänyt yhtään kuvaa mihinkään ryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Onko yleensä niin, että jos kysyn joltakulta mielipidettä johonkin asiaan, ja hän vastaa, ettei ota kantaa, hän kuitenkin olisi asiasta eri mieltä kuin minä olen, jos ottaisi kantaa?
Ei välttämättä. Itse voisin sanoa noin siksi, että mun ei ole asiallista ottaa kantaa johonkin, mikä ei mulle mitenkään kuulu. Voi tietysti olla, että ei halua loukata sinua tai jotakuta muuta, mutta voi myös olla, että yksinkertaisesti ei tiedä asiasta riittävästi pystyäkseen muodostamaan kantaa suuntaan tai toiseen.
Mitä sukupuolihormoneja eläimillä on? Onko testosteronia ja estrogeeniä muillakin kuin ihmisillä, edes jollain meille lähintä sukua olevilla lajeilla, mutta missä menee raja, että ei enää ole? Mitä on vaikka elefanteilla, rotilla, linnuilla, hyönteisillä?
Onko kaikilla eläimillä jotain hormoneja? Mites vaikka melatoniini, joka saa nukahtamaan? Millä eläimillä väsyminen johtuu melatoniinista, kaikilla vai onko jotain muitakin "nukahtamisen aiheuttajia"? Kasveilla tuskin on melatoniinia?
Jos sairastuu töiden tai töissä käymisen pakollisuuden takia vaikeaan masennukseen, jää sairaseläkkeelle masennuksen tuoman työkyvyttömyyden ansiosta, ja sitten masennus parantuu koska masennuksen syy eli työnteko loppuu, niin joutuuko sitten takaisin töihin jolloin kierre saa alkaa taas alusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, että tunnettu Asperger-henkilö Paula Tiili ei tiedä, milloin toinen maailmansota käytiin ja mitä siinä tapahtui. Kuuluuko se muka Aspergeriin? Tuntuu nimittäin siltä, että monet nykyajan nuoret eivät tiedä esim. kuka on Suomen pääministeri tai milloin Suomi itsenäistyi.
Aspergeriin kuuluu se, että on vielä tavallistakin vaikeampi omaksua tietoa aihealueilta, jotka eivät itseä kiinnosta. Vastaavasti aspergereilla on tyypillisesti erityisiä kiinnostuksen kohteita, joihin paneudutaan erittäin täysillä ja niistä tiedetään ja opitaan kaikki mahdollinen.
Paula Tilli ei satu olemaan historiaihmisiä, mutta joku toinen asperger saattaa olla kiinnostunut nimenomaan 2. maailmansodasta ja voisi selittää meille ihan suunnilleen kaiken, mitä siinä tapahtui.
Itsellänikin on se, mutta tiedän kyllä, milloin toinen maailmansota oli. En nyt tiedä, mitä tuolla tarkalleen tarkoitetaan, että tietää, mitä siinä tapahtui, mutta kyllä siitä kuitenkin pystyisin myös jotakin kertomaan, vaikken ole siitä niin tavattoman kiinnostunut. Lääkäri on joskus todennut minulle, että minulla Aspergerin oireet ovat suhteellisen lieviä, eli saattaa kai sitten olla, että omaksun tietoa myös vähemmän kiinnostavista asioista helpommin.
Miksi kommenttini sai alapeukun? Onko alapeukuttaja sitä mieltä, että kaikki, joilla ei ole Aspergeria, pystyvät yleensä kertomaan laajemmin toisesta maailmansodasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on oikea mies?
Jokainen miespuolinen todellinen henkilö.
Jokainen urheilua harrastava ja seuraava ja joka pystyy irvistelemättä juomaan kaljaa ja viinaa.
Mitkä kaikki maat ovat vanhoja sivistysvaltioita?
Miksi Yötä pidetään junttibändinä?
Miten ja mihin oppilaitokseen kannattaisi mennä lukion jälkeen, ts. mitä eroa on eri korkeakouluilla? En pääse opinto-ohjaajan puheille, enkä oikein osaa etsiä Opintopolun sivuilta
Miksi ajatellaan, että vain tietynlaiset miehet ovat oikeita miehiä? Miksei ajatella, että tietynlaiset naiset ovat oikeita naisia?
Osaako nuoret linnut lentää ihan pienestä jo kuin vanhat tekijät? Eli meneekö lentotaidon opetteluun kuinka kauan? Otetaan vaikka talitintti, sääksi ja kotka, niin onko nää sinä kuoriutumisvuonna jo ihan lentotaitoisia? Eikös mitä isompi lintu, sen pitempään kestää oppia?
Mulla vuotaa nenä jonkin verran jatkuvasti. Vaskulaarinen ja vähän allerginen nuha. Välillä vuotaa enemmän, joskus vähemmän. Mutta lähes aina se vuotaa. Miten voin mennä hammaslääkäriin toimenpiteeseen kun on välillä vaikea/mahdoton hengittää nenän kautta ja suun kautta ei voi hengittää jos suussa on kaikki härvelit. Tämä on todellinen ongelma, enkä usko että ottavat tosissaan moista asiaa joka kuitenkin on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako nuoret linnut lentää ihan pienestä jo kuin vanhat tekijät? Eli meneekö lentotaidon opetteluun kuinka kauan? Otetaan vaikka talitintti, sääksi ja kotka, niin onko nää sinä kuoriutumisvuonna jo ihan lentotaitoisia? Eikös mitä isompi lintu, sen pitempään kestää oppia?
Mitä luulet tapahtuvan linnulle, joka ei ehdi oppia lentämään kuoriutumisvuonna? Ostavat ehkä halvan lentolipun etelään vai liftaavatko isompien lintujen selässä?
Olen joskus seurannut, kun linnunpoika lähtee pesästä. Kyllä sen on lennettävä heti saman tien. Poikkeuksiakin on, esim. vesilinnut. Sotkapoikuea vaeltaa usein jalkaisin pöntöstä veteen pitkänkin matkan.
eivoimennä kirjoitti:
Mulla vuotaa nenä jonkin verran jatkuvasti. Vaskulaarinen ja vähän allerginen nuha. Välillä vuotaa enemmän, joskus vähemmän. Mutta lähes aina se vuotaa. Miten voin mennä hammaslääkäriin toimenpiteeseen kun on välillä vaikea/mahdoton hengittää nenän kautta ja suun kautta ei voi hengittää jos suussa on kaikki härvelit. Tämä on todellinen ongelma, enkä usko että ottavat tosissaan moista asiaa joka kuitenkin on faktaa.
En oikein ymmärrä, miksi eivät ottaisi tosissaan... Luulisi, että muutkin kroonikkonuhaiset ovat käyneet hammaslääkärissä, ja tähän ongelmaan on jo mietitty ratkaisuja.
Minä sinun sijassasi soittaisin hammaslääkäriin ja kysyisin, miten asian voisi hoitaa.
On.