Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18352)
Miksi harmaakarhua sanotaan harmaakarhuksi vaikka ovat kaikki ruskeita?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat vaikuttavat peniksen pituuteen? Minkä takia sen perusteella tehdään sitten päätelmiä, että kuka on miehekäs ja kuka ei? Minkä sille voi, miten pitkä se on?
Osittain perinnölliset tekijät, myös libidoon yleensä kuka on seksuaalisempi. Ei voida todistaa, oletan kuinka myönteinen käsitys yhdyselämästä ja paljonko harrastaa, että olisi merkitystä.
Jos voisi valita, syntyykö hetero-, homo- vai biseksuaaliksi, haluaisiko kukaan olla homo- tai biseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Jos voisi valita, syntyykö hetero-, homo- vai biseksuaaliksi, haluaisiko kukaan olla homo- tai biseksuaali?
Hep! Biseksuaalisena voisi olla kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Kun mennään vaikka influenssa tai johonkin virusalueelle ja käytetään niitä ''paperisia'' maskeja, niin miten se estää hengittäessä sen ulkosaasteen tulemista sinne maskin sisälle? Ettet saisi tartuntaa?
Ei juuri mitenkään, lähinnä ne estää sinua tartuttamasta niin helposti muita. Toisaalta toimiihan se jonkin asteisena fyysisenä esteenä pisaratartuntana tarttuville taudeille.
Näkevätkö Facebook-kaverini mitä katson Youtubesta?
Vierailija kirjoitti:
Näkevätkö Facebook-kaverini mitä katson Youtubesta?
Riippuu siitä, oletko laittanut asetukset niin, että voivat nähdä.
Minkä takia usein Youtubessa Salatut elämät -videoissa sanotaan esim. että Kari on hyvä näyttelemään? Tällähän tietysti tarkoitetaan, että Karin näyttelijä on hyvä näyttelemään, mutta miksei voida sanoa, että Tommi Taurula on hyvä näyttelemään? Tästähän ovat sitten monet saaneet kuulla keljuilua tyyliin, että Kari ei ole näyttelijä tai ketä Kari näyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, että tunnettu Asperger-henkilö Paula Tiili ei tiedä, milloin toinen maailmansota käytiin ja mitä siinä tapahtui. Kuuluuko se muka Aspergeriin? Tuntuu nimittäin siltä, että monet nykyajan nuoret eivät tiedä esim. kuka on Suomen pääministeri tai milloin Suomi itsenäistyi.
Aspergeriin kuuluu se, että on vielä tavallistakin vaikeampi omaksua tietoa aihealueilta, jotka eivät itseä kiinnosta. Vastaavasti aspergereilla on tyypillisesti erityisiä kiinnostuksen kohteita, joihin paneudutaan erittäin täysillä ja niistä tiedetään ja opitaan kaikki mahdollinen.
Paula Tilli ei satu olemaan historiaihmisiä, mutta joku toinen asperger saattaa olla kiinnostunut nimenomaan 2. maailmansodasta ja voisi selittää meille ihan suunnilleen kaiken, mitä siinä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, että tunnettu Asperger-henkilö Paula Tiili ei tiedä, milloin toinen maailmansota käytiin ja mitä siinä tapahtui. Kuuluuko se muka Aspergeriin? Tuntuu nimittäin siltä, että monet nykyajan nuoret eivät tiedä esim. kuka on Suomen pääministeri tai milloin Suomi itsenäistyi.
Aspergeriin kuuluu se, että on vielä tavallistakin vaikeampi omaksua tietoa aihealueilta, jotka eivät itseä kiinnosta. Vastaavasti aspergereilla on tyypillisesti erityisiä kiinnostuksen kohteita, joihin paneudutaan erittäin täysillä ja niistä tiedetään ja opitaan kaikki mahdollinen.
Paula Tilli ei satu olemaan historiaihmisiä, mutta joku toinen asperger saattaa olla kiinnostunut nimenomaan 2. maailmansodasta ja voisi selittää meille ihan suunnilleen kaiken, mitä siinä tapahtui.
Itsellänikin on se, mutta tiedän kyllä, milloin toinen maailmansota oli. En nyt tiedä, mitä tuolla tarkalleen tarkoitetaan, että tietää, mitä siinä tapahtui, mutta kyllä siitä kuitenkin pystyisin myös jotakin kertomaan, vaikken ole siitä niin tavattoman kiinnostunut. Lääkäri on joskus todennut minulle, että minulla Aspergerin oireet ovat suhteellisen lieviä, eli saattaa kai sitten olla, että omaksun tietoa myös vähemmän kiinnostavista asioista helpommin.
Onko yleensä niin, että jos kysyn joltakulta mielipidettä johonkin asiaan, ja hän vastaa, ettei ota kantaa, hän kuitenkin olisi asiasta eri mieltä kuin minä olen, jos ottaisi kantaa?
Jos pistää firman pystyyn, niin pystyykö siitä hyötymään myös arkielämässään. Esim. tankkaa kaikki perheen autot firman laskuun / ajaa omat menonsa firman autolla ja hävittää kokonaan "arkiautonsa", ostaa tuotteita firman laskuun, mutta ottaakin ne kotona käyttöön, jos on ravintola niin ottaa sieltä ruokatarpeet kotiinsa jne..
Onko niin, että muilta lajeilta yhdyntä sujuu luonnostaan, mutta ihminen joutuu harjoittelemaan sitä, ennen kuin on hyvä siinä? Jos näin on, mistä se johtuu?
Onko Sauli Niinistö Jenni Haukion kummi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on oikea mies?
Jokainen miespuolinen todellinen henkilö.
Jos vaihdevuodet alkaa, ja nainen aloittaa hormonikorvaushoidon, niin jos hormonit lopettaa vaikka kymmenen vuoden päästä alkaako vaihdevuodeoireet uudestaan?
Pelkään, että hullu vainoava eksäni hakkeroi puhelimeni jotain kautta ja pääsee käsiksi esim. sähköposteihini. Onko tuo edes mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihdevuodet alkaa, ja nainen aloittaa hormonikorvaushoidon, niin jos hormonit lopettaa vaikka kymmenen vuoden päästä alkaako vaihdevuodeoireet uudestaan?
Anteeksi, vaihdevuosioireet ei vaihdevuodeoireet.
Missä sitten menee raja? Löysin uutisen, jossa kerrottiin bussiturmasta Ecuadorissa, jossa asukkaita on jotain 15 miljoonaa, eli ei sekään mikään hirveän suuri maa ole.