Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18358)

Vierailija
13221/18358 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monesta verkkokaupasta tulee nopeasti kuittaus, että tilaus on lähetetty, mutta pakettiseuranta näyttää päiväkausia pelkkää sähköistä ennakkotietoa? Onko paketin lähetysilmoitus huijausta, vai onko paketti oikeasti valmis, mutta seisoo monta päivää jossain rullakossa kuljetusta odottamassa?

Vierailija
13222/18358 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monesta verkkokaupasta tulee nopeasti kuittaus, että tilaus on lähetetty, mutta pakettiseuranta näyttää päiväkausia pelkkää sähköistä ennakkotietoa? Onko paketin lähetysilmoitus huijausta, vai onko paketti oikeasti valmis, mutta seisoo monta päivää jossain rullakossa kuljetusta odottamassa?

Lähetystunnus on tehty eli ns paketin matka on maksettu, mutta eri asia milloin viedään postiin ja riippuu käytännöistä miten nopeasti yritys paketin vie postiin lähetettäväksi. Osa vie heti kun koodi on luotu, osa vasta viikon päästä jolloin seurantasivu ei tietenkään päivity kun sitä pakettia ei ole vielä jätetty matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13223/18358 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toisilleen tuntemattomat vieraana häissä olevat mies ja nainen tanssivat keskenään, niin onko normaalia että nainen tuntee miehen elimen kesken tanssin vaikka kummallakin on vaatteet päällä? Voiko sen tuntea vai seisoiko miehellä ja lähentelikö naista seksuaalisesti?

Kokisin miehen puolelta tuollaisen seksuaalisena hyväksikäyttönä tai vähintään lähentelynä, joten ei ole normaalia.

Vierailija
13224/18358 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisilleen tuntemattomat vieraana häissä olevat mies ja nainen tanssivat keskenään, niin onko normaalia että nainen tuntee miehen elimen kesken tanssin vaikka kummallakin on vaatteet päällä? Voiko sen tuntea vai seisoiko miehellä ja lähentelikö naista seksuaalisesti?

Kokisin miehen puolelta tuollaisen seksuaalisena hyväksikäyttönä tai vähintään lähentelynä, joten ei ole normaalia.

Erektio voi olla täysin tahaton. Jos housut ovat vieläpä ohutkankaiset, on erektion peittely hankalaa.

Jos tahaton erektio lasketaan hyväksikäytöksi, niin ilmeisesti tällaisessa tapauksessa pitäisi jättää tanssi kesken ja saattaa nainen pois tanssilattialta?

Hinkkaaminen ei tietenkään ole sopivaa käytöstä.

Vierailija
13225/18358 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erektio voi olla täysin tahaton. Jos housut ovat vieläpä ohutkankaiset, on erektion peittely hankalaa.

Jos tahaton erektio lasketaan hyväksikäytöksi, niin ilmeisesti tällaisessa tapauksessa pitäisi jättää tanssi kesken ja saattaa nainen pois tanssilattialta?

Alkuperäisen kysymyksen esittäjänä vastaan, että mies ei ollut mikään herrasmies eikä saattanut minua naisena pois tanssilattialta vaan työnsi epämiellyttästi itseään entistä lähemmäs vartaloani vasten kesken tanssin.

Vierailija
13226/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäisen kysymyksen esittäjänä vastaan, että mies ei ollut mikään herrasmies eikä saattanut minua naisena pois tanssilattialta vaan työnsi epämiellyttästi itseään entistä lähemmäs vartaloani vasten kesken tanssin.

Oliko miehellä siis selkeästi erektio, jonka johdosta luonnollisesti tunsit tanssin itsessäänkin epämiellyttäväksi, vai tuntuiko miehen elin esim. ison koon tai intiimin tanssin vuoksi, mutta ulkitset tilanteen epämiellyttävyyden vuoksi lähentelynä?

Itse muistan miten epämiellyttäväksi muuttui halaaminen miespuolisten kanssa, kun minulle kasvoi suht kookkaat rinnat. Halaustilateissa ei oikeasti ollut kuitenkaan mitään seksuaalista tai hyväksikäyttöön viittaavaa, vaikka tilanteet minulle epämiellyttäville tuntuikin. Saattoi epämiellyttävä tunne rusentuvista tisseistä miespuolisen kehoa vasten tulla ihan vain onnitteluhalauksien aikana.

Vierailija
13227/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on diktatuurilla ja totalitarismilla?

Vierailija
13228/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn täällä, kun kukaan ei vastaa..

Tätä en kehtais mistään ammattilaisilta tod! kysyä, nauraisivat varmaan päin naamaa ..

Eli:

Voisiko joku selittää täysin ymmärtämättömälle, että jos mun puhelimen käyttöjärjestelmä on

emui 8.0 tms ja android 8.0

ja luin, että ne ei saa enää turvallisuuspäivityksiä joulukuun 2021 jälkeen, niin onko mun puhelin turvallinen???

Mulla on F-secure siinä lisäksi.

Sain ton puhelimen äidiltä (vanhus), joka olikin voittanut arvonnasta uuden ja ton se oli ostanut aikaa sitten, muttei osannut tehdä alkuasennuksia, niin ei ollut ottanut käyttöön vuosiin..

Selittäkää, pliiis!!!

Vierailija
13229/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystäväni sormittaa ja leikkii mun anaalilla melkein joka kerta seksin aikana, mutta itse ei anna kakkosta. miten muuttaa tilannetta?

Vierailija
13230/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka  Kuukkelista  voi valmistaa syötävää?

Minä tiedän vastauksen, mutta tiedättekö te?

Vastaus kysymykseen löytyy A.E.Ingmanin kirjasta  Rimpisuon Usvapatsas

Vierailija
13231/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko puhelimen SIM-kortti oikeesti vanhentua?

"Puhelinliittymälläsi on useita vuosia vanha SIM-kortti. Varmistaaksesi liittymäsi moitteettoman toiminnan, suosittelemme sinulle SIM-kortin vaihtoa uudempaan."

En ole reagoinut Elisan viesteihin, tuntuu vain keinolta houkutella myymälään ja pakkomyydä jotain, mitä en tarvitse.

Vierailija
13232/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhelinliittymälläsi on useita vuosia vanha SIM-kortti. Varmistaaksesi liittymäsi moitteettoman toiminnan, suosittelemme sinulle SIM-kortin vaihtoa uudempaan."

En ole reagoinut Elisan viesteihin, tuntuu vain keinolta houkutella myymälään ja pakkomyydä jotain, mitä en tarvitse.

Oletko tarkistanut, että viesti on oikeasti Elisalta? Itselläni on 5 vuotta vanha sim-kortti, siitä ei ainakaan ole tullut Elisalta muistutuksia. Kuulostaa joltain huijausyritykseltä ja tarkistaisin Elisalta, lähettävätkö tuollaisia viestejä.

Vierailija
13233/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/mikae-on-sim-kortin-tekninen-…

Vierailija
13234/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1700-luvulla (ainakin suomalaisen) elinajanodote oli 35-vuotta. Näyttikö siihen aikaan 35-vuotias nykypäivän 35-vuotiaalta eli ns nuorelta vai joltain 70-vuotiaalta?

Todennäköisesti ei kummaltakaan.

Kun elinajanodote oli 35 vuotta, niin tämä ei tarkoittanut, että ihmiset tulivat tuohon ikään mennessä vanhoiksi ja kuolivat vanhuuteen. Se tarkoitti sitä, että merkittävä osa ihmisistä kuoli ennen kuin he ehtivät tulla vanhoiksi. Osittain elinajanodotteeseen vaikuttaa se, että lapsikuolleisuus oli suurta (tietysti jokainen vauvana kuollut hilaa eliniän keskiarvoa huomattavasti alaspäin), mutta myös aikuisille oli jonkin verran nykyistä yleisempää kuolla nuorena tai keski-ikäisenä tulematta koskaan vanhaksi. Ihmisiä kuoli sairauksiin ja onnettomuuksista ym. tulleisiin vammoihin, jotka osataan nyt hoitaa, naisten kuolleisuus synnytyksessä oli isompi, jne. Kuoliniän hajonta oli siis suurempi. Nykyään hyvin suuri osa ihmisistä kuolee vanhana, mutta siihen aikaan kuoli vauvana paljon, sitten jonkin verran lapsena, nuorena, keski-ikäisenä... Myös vanhoiksi eläviä ihmisiä kuitenkin oli. Sukulaiseni ovat tehneet sukututkimusta ja olen nähnyt heidän tutkimustuloksissaan ihmisiä, jotka ovat eläneet yli 80-vuotiaiksi 1600-1700-luvuilla. Nämä siis aivan tavallisia suomalaisia talonpoikia. Vanhaksi eli harvempi kuin nykyään, mutta heitäkin oli.

Toinen juttu on sitten se, että sen ajan 35-vuotias ei silti välttämättä näyttänyt nykyajan 35-vuotiaalta. Tehtiin paljon töitä ulkona auringossa ja tuulessa eikä ollut aurinkovoiteita tai muuta kosmetiikkaa. Iho vanheni ja se näkyi. Raskas työ kulutti koko ruumista.

Vierailija
13235/18358 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tarkistanut, että viesti on oikeasti Elisalta? Itselläni on 5 vuotta vanha sim-kortti, siitä ei ainakaan ole tullut Elisalta muistutuksia. Kuulostaa joltain huijausyritykseltä ja tarkistaisin Elisalta, lähettävätkö tuollaisia viestejä.

Tekstarissa myös linkki, mistä löytää lähin Elisan myymälä, joten uskoisin, että on Elisalta.

SIM-korttini on todella vanha, huonolla muistillani sanoisin yli 10 vuotta.

Toisen vastaajan laittama linkki kortin vanhenemista ei auttanut, minulla vanha älytön Nokia, joten noi voltit eivät vaikuta, kun koskaan en lääppimispuhelintä tule hankkimaan.

Vierailija
13236/18358 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomen oikeuslaitos kusee? Väkivalta vahingoittaa aina uhria, mutta tuomittu saa vain muutaman vuoden vankeutta

Vierailija
13237/18358 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä norjalainen jaarli Haakon Hullu (Håkon Folkvidsson Galen) on saanut "Hullun" nimensä vai onko se vaan joku köpsä suomennos tarkoittamatta kuitenkaan hullua/mielenvikaista/sekopäätä/yllytyshullua tmv.?

Vierailija
13238/18358 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

estrogeenikorvaushoidosta kysymyksiä: Eli auttavat ilmeisesti energisyyteen, mielialaan ja kuumiin aaltoihin ym.

Mitä muuta hyötyä olette huomanneet niistä olevan? Esim. nuorentavatko ne ulkonäköä?

Tekevätkö ne kehon naisellisemmaksi? Esim. isot rinnat, pehmeä iho, tuuheat hiukset ja hoikka vyötärö?

Minulla vaihdevuosioireita oli lähinnä yöunien katoaminen melkein kokonaan, nukuin yli puoli vuotta maks kahden tunnin pätkiä yhteensä jotain 5 tuntia yössä. Välillä heräsin yli 10 kertaakin yössä, joskus vähän hiki, muttei erityisesti kuumia aaltoja tms. Toinen vaiva oli jatkuvat nivelsäryt, lonkat, alaselkä, olkapäät ja ranteet särki ja sattui koko ajan. Ei sietämätöntä, työkykyinen olin, eikä kauheasti mielialanvaihtelua ollut, mutta kysyin gynekologilta: pitääkö tätä vaan sietää, niin tuo ihana nainen vastasi, ettei tietenkään, jos ei halua. Nyt olen 2 vuotta syönyt hormonikorvauslääkkeitä, nukun tavanomaisesti jotain 7 tuntia yössä, kivut ja säryt on poissa. Suosittelen, 55 v.

Vierailija
13239/18358 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääkö omatunto koskaan. Miltä tuntuu pitää varastettua pankki korttia ja tunnuksia kädessä tai varastettua pipoa päässä.

Vierailija
13240/18358 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihdevuosioireita oli lähinnä yöunien katoaminen melkein kokonaan, nukuin yli puoli vuotta maks kahden tunnin pätkiä yhteensä jotain 5 tuntia yössä. Välillä heräsin yli 10 kertaakin yössä, joskus vähän hiki, muttei erityisesti kuumia aaltoja tms. Toinen vaiva oli jatkuvat nivelsäryt, lonkat, alaselkä, olkapäät ja ranteet särki ja sattui koko ajan. Ei sietämätöntä, työkykyinen olin, eikä kauheasti mielialanvaihtelua ollut, mutta kysyin gynekologilta: pitääkö tätä vaan sietää, niin tuo ihana nainen vastasi, ettei tietenkään, jos ei halua. Nyt olen 2 vuotta syönyt hormonikorvauslääkkeitä, nukun tavanomaisesti jotain 7 tuntia yössä, kivut ja säryt on poissa. Lisäksi tuntuu, että hiukset voi paremmin, ihokin on freesimpi jne, mutta tietenkin siihen voi vaikuttaa paljon se, että saa nukuttua kunnolla. Suosittelen, 55 v.