Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18667)
Vierailija kirjoitti:
Perheeseen syntyy kolmoset, joista yksi kuolee. Ovatko kaksi henkiin jäänyttä lasta keskenään yhä kolmosia, vaikka yksi heistä on kuollut? Vai ovatko he kaksosia?
Onhan ne kolmosia, kun sama tilanne voisi tapahtua myöhemminkin elämässä.
Suomessa kaupoissa myytävä liha on tarkistettua ja ilman loisia. Miten riistan syöjät tarkistuttavatko he saalinsa jossakin, vai onko riski saada loisia saalista syödessä?
Ihmettelin, kun yhdessä tosi-tv ohjelmassa oli niitä yksilöhaastatteluja ja erään osallistujan kohdalla puhe oli jotenkin outoa. Äsken katselin yhtä podia, jossa sama henkilö oli, niin tajusin mistä se johtuu eli huulitäytteet ja siitä syystä ylähuuli ei liiku ollenkaan normaalisti. Kysymys kuuluukin, että eikö nämä henkilöt itse ymmärrä, että nyt menee fylliä liikaa vai haluavatko vaan paksun ylähuulen ja ihan sama miten huuli liikkuu tai miltä se puhe kuulostaa? Entä jos sitä fylliä laitetaan sekä ylä- että alahuuleen, niin meneekö puhe täysin oudoksi? Youtubessa on seurannassa eräs tubettaja, joka myös tätä fylliä laittaa, mutta silti ylähuuli toimii normaalisti, joten ilmeisesti hänellä on järki päässä tuossa täytehommassa (ja onkin).
Miten hs.fi -sivun haku toimii?
Jos Suomessa syttyisi sisällissota. Ketkä siinä tarkemmin sanottuna sotisivat?
Perheeseen syntyy kolmoset, joista yksi kuolee. Ovatko kaksi henkiin jäänyttä lasta keskenään yhä kolmosia, vaikka yksi heistä on kuollut? Vai ovatko he kaksosia?