Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18402)

Vierailija
10741/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin syödä tuoreen ananaksen kaikki hedelmäliha kerralla? En pysty säästämään myöhemmäksi, kun on niin hyvää!

Ei todellakaan ole väärin. Sen kuin syöt jos maistuu.

Vierailija
10742/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten sanoin vitsillä, kun olin juuri täyttänyt 18, että minä ja eräs toinen olemme miehiä ja kolmas läsnä ollut osapuoli poika. Tämä, jolle sanoin tuon, vastasi tähän: Eihän se niin oo.

Eli tarkoittiko hän, että hän ei pitänyt minua miehenä? Sanoin tuon siis siksi, että olin juuri täyttänyt 18 ja se oli vain vitsi, koska eihän pelkkä täysi-iän saavuttaminen tee kenestäkään aikuista ja aika huono vitsi näin jälkikäteen ajateltuna. Mutta olin luonnollisesti mielissäni, että olin saavuttanut täysi-iän. Tämä, jota sanoin pojaksi, täytti 18 vuotta vajaata vuotta myöhemmin. En enää muista, mitä tuo ensin mainittu kaveri sanoi ennen vitsiäni, mutta jotain sellaista, että ymmärsin hänen pitävän miehenä tuota toista kaveria. Jos hän tarkoitti, että ei pidä minua miehenä, se on yllättävää, koska olin tullut hänen kanssaan hyvin toimeen eikä hän ollut osoittanut mitenkään, että ei arvosta minua.

Mielestäni on aivan selvää, että hän ei pitänyt sinua miehenä. Ehkä hän olikin arvostanut sinua aiemmin, mutta jostakin syystä ei sitten enää arvostanut.

P.S. Tuollaiset tyypit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10743/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan purkista pohjan irti vahvoilla saksilla. Pohja metallinkierrätykseen ja putki kartonkikeräykseen. Kansi muoveihin.

Vierailija
10744/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan purkista pohjan irti vahvoilla saksilla. Pohja metallinkierrätykseen ja putki kartonkikeräykseen. Kansi muoveihin.

Tämä siis vastaus, miten Pringles-purkki kierrätetään.

Vierailija
10745/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten ihmiset oikeen pesee pyykkejään kun tuntuu että joka paikassa on ristiriitaista tietoa, mutta kellään ei tunnu olevan ongelmaa asian kanssa. siis: kaikissa normivaatteissa (t-paidat jne) nykyään lukee pesu 30c. ehkä 40c. ekologisuuden takia muutenkin hyvä pestä mahdollisimman kylmällä vedellä, selvä, hyvä. no sitten, pitäisi pestä mahdollisimman täysiä koneellisia samasta syystä (ekologista), MUTTA samanväriset vaatteet keskenään. kenellä on vihreitä vaatteita koneen täydeltä?? okei oletan että sininen ja vihreä ainakin voi mennä samaan. mitäs valko-punaraidallisen kanssa pitäisi tehdä? jos laitan valkoisten kaa ni se punainen voi levitä, mutat jos laitan punaisten ka ni ne valkoiset raidat ei sit enää ehkä oo valkoisia?

sitten, aina muistutetaan, oli kyse sit perheessä olevasta jalkasienestä, lakanoiden oikeaoppisesta pesusta tai koronasta että ihan vähintään 60 asteessa pitäis pestä. mielellään kai jopa 90, ainakin lakanoiden kohdalla. mutta lakanoissa on usein lapussa 60c, ja niissä on kuminauhoja kulmissa, pitäskö niiden muka kestää 90? eli kaikki pitäs pestä kuumassa koska hygienia, mtta kylmässä koska ympäristö ja kylmässä koska lappu sanoo niin. wtf? 

olen ihan oikeasti tosi onneton tän kanssa mutten kehtaa kysellä kavereilta. 

Meillä on kaksi pyykkikoria: vaatteet ja 60-pestävät. Ei ole niin paljon valkoisia, että saisin koneellisen. Jos pyykkikori on ihan täynnä voin lajitella vaalean ja tummemman koneellisen erikseen, mutta yleensä menee samassa sekamelskassa. Vaatteet pestään 40asteen päivittäispesulla. Joskus on likaisemman näköisiä, niin laitan 40asteen pidemmän ohjelman. 60asteen ohjelmista käytän lyhyitä ja pesen siellä sukat, kalsarit, lakanat, pyyhkeet ja siivousvälineet. Pyrin välttämään, ettei moppi ja alusvaatteet olisi samassa koneellisessa. Miehellä on pari valkoista paitaa, ne on ajan saatossa muuttuneet harmaaksi. Muuten kaikki hyvin. Jos on paljon valkoista tai mustaa pyykkiä, niin toki ne kannattaa pestä omissa koneellisissa. Vaaleat värit voi laittaa valkoisten kanssa ja tummat mustien. Tai pestä kirjavaa pyykkiä. Riippuu vaatteiden määrästä. Jos meille ostaa jonkun hienon erikoisesti pestään vaatteen, niin se on parempi pestä itse, minä kippaa kaiken korista koneeseen ja laitan ohjelman päälle. Samoin jos laittaa väärään koriin vaatteet, niin tulee väärin pestyä. Lapsen villapaidalle kävi ikävästi.

Vierailija
10746/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi moni vaivautuu....not.

Parhaat pakkaukset on sellaisia, joissa on vain yhtä ainetta: joko muovia, metallia tai pahvia/paperia. Rasittavaa leikellä jotain muovi-ikkunoita tai metallipohjia irti, niin sitten lentävät suurella todennäköisyydellä sekajätteeseen. Kierrätän kyllä mielelläni ja välillä leikkelen pakkauksia, mutta mieluiten en.

Vierailija
10747/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tindeli kirjoitti:

mies haluis naimisiin mutta en voi mennä kun mietin jos exä (lapseni isä) haluaisi joskus mut takasin. mitä teen?

Kerrot miehellesi, ettet voi mennä hänen kanssaan naimisiin, koska rakastat yhä ex-miestäsi. Asia lienee sillä selvä, ei tarvitse kierrellä eikä kaarrella.

Vierailija
10748/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö lupaamaan että emme näe enää näissä merkeissä?

Vierailija
10749/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastetaan anaaliseksiä, niin voiko mies laueta sinne pyllyn sisälle? Vai onko siitä jotain haittaa?

Ois kiva lopettaa se noin, mut tähän asti on aina vetänyt ulos ja tullut johonkin.. muualle

Kyllä voi ja ei ole haittaa.

Vierailija
10750/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska auto on kallis hankija sekä ylläpitää, se myös aiheuttaa pakokaasuillaan ilmastonmuutoksen sekä todella monia liikennekuolemia niin on se kumma, kuinka auto ei ole virallisesti kielletty käyttöesine.

Vierailija
10751/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin syödä tuoreen ananaksen kaikki hedelmäliha kerralla? En pysty säästämään myöhemmäksi, kun on niin hyvää!

Ei todellakaan ole väärin. Sen kuin syöt jos maistuu.

Raa'alla ananaksella kypsennetään lihaa.

Tuoreen ananaksen syömisen kanssa kannattaa olla varovainen. Jos se on vielä hieman raaka ja kirpeä, niin ahmimalla ison määrän kerralla voi yllättäen käydä niin, että suusta irtoaa nahka riekaleina seuraavana päivänä ja sen jälkeen koko suu on niin kipeä, että melkein minkä tahansa syöminen sattuu monta päivää. Melkein, koska maitoa voi juoda jos se ei ole kovin kylmää.

Onneksi haavat suussa paranevat nopeasti, mutta kyllä sen kokemuksen muistaa lopun ikäänsä, eikä halua enää toista kertaa kokea.

t. Itse sen teininä kokenut

Vierailija
10752/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä kirjoitti:

Minkä niminen on se "lyijykynä" jota ei saa pudottaa lattialle tai muuten se on kokonaan entinen? Silloin ala-asteella kun piirrettiin sillä kynällä, opettaja jaksoi aina joka kerta painottaa sitä, että tämä kynä jonkanimeäennytmuista ei saa tippua lattialle

No kuvittelisivat, että se saattoi olla paksu grafiittikynä, jossa on vain ohut yleensä muovikalvo päällä. Sitä nimitetään kykloopiksi, kreikkalaisten antiikin tarujen yksisilmäisen hirviön mukaan.

Kyseinen kyklooppi-kynä ei kestä pudottelua, se katkeaa ja murtuu helposti.

Vierailija
10753/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaveri (jonka kanssa emme tunne lainkaan henk.koht. tasolla mutta olen ymmärtänyt että hänkin on sinkku) juttelee niitä näitä muttei kysy mitään minusta, tarkoittaako se ettei hän ole minusta kiinnostunut vai voiko olla että vasta tunnustelee tilannetta? Olen siis ollut hänestä kiinnostunut etäältä jo puolisen vuotta. Hän kertoo kyllä itsestään jos kysyn vaikka kuulumisia tai mitä teki viikonloppuna tms. (en ole mennyt henkilökohtaisuuksiin kun en tiedä tulkitsenko tilannetta väärin). Olemme siis vain satunnaisesti kohtaavia työtuttuja ja aiemmin vain moikkailleet nähdessämme mutta viime aikoina myös alkaneet oikein jutella kun jäämme kahden. Hän on nyt tehnyt aloitteet keskusteluihimme lähes poikkeuksetta. Kanssakäymisessä ja eleissä aistin nyt hänen osaltaan uudenlaista lämpöä, hermostuneisuutta ja lähistölle hakeutumistakin joita ei esim. vuoden alussa vielä ollut. Muiden seurassa hän ei minua juuri moikkaa mutta kun muut eivät ole näkemässä, saan jopa avoimen iloisen tervehdyksen, tuikkivan katseen ja silmiin asti leviävän hymyn.

Vierailija
10754/18402 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harmaa on lähes aina meleerattua? 🤔 Vaatteissa siis ja muissakin tekstiileissä.

Se on niin ankea väri, että meleeraus tuo siihen jonkin verran elävää näköä.

Vierailija
10755/18402 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi moni vaivautuu....not.

Parhaat pakkaukset on sellaisia, joissa on vain yhtä ainetta: joko muovia, metallia tai pahvia/paperia. Rasittavaa leikellä jotain muovi-ikkunoita tai metallipohjia irti, niin sitten lentävät suurella todennäköisyydellä sekajätteeseen. Kierrätän kyllä mielelläni ja välillä leikkelen pakkauksia, mutta mieluiten en.

Ja vielä parasta jos kierrätysmerkintöjen lisäksi pakkauksessa lukee ihan selvällä suomen kielellä mihin kierrätetään. Kuten huomasin esim Pandan suklaalevyn kääreessä lukevan. Kun aina ei muista mikä numero kävikään kierrätykseen ja mikä menee sekajätteeseen.

Vierailija
10756/18402 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten sanoin vitsillä, kun olin juuri täyttänyt 18, että minä ja eräs toinen olemme miehiä ja kolmas läsnä ollut osapuoli poika. Tämä, jolle sanoin tuon, vastasi tähän: Eihän se niin oo.

Eli tarkoittiko hän, että hän ei pitänyt minua miehenä? Sanoin tuon siis siksi, että olin juuri täyttänyt 18 ja se oli vain vitsi, koska eihän pelkkä täysi-iän saavuttaminen tee kenestäkään aikuista ja aika huono vitsi näin jälkikäteen ajateltuna. Mutta olin luonnollisesti mielissäni, että olin saavuttanut täysi-iän. Tämä, jota sanoin pojaksi, täytti 18 vuotta vajaata vuotta myöhemmin. En enää muista, mitä tuo ensin mainittu kaveri sanoi ennen vitsiäni, mutta jotain sellaista, että ymmärsin hänen pitävän miehenä tuota toista kaveria. Jos hän tarkoitti, että ei pidä minua miehenä, se on yllättävää, koska olin tullut hänen kanssaan hyvin toimeen eikä hän ollut osoittanut mitenkään, että ei arvosta minua.

Mielestäni on aivan selvää, että hän ei pitänyt sinua miehenä. Ehkä hän olikin arvostanut sinua aiemmin, mutta jostakin syystä ei sitten enää arvostanut.

Ei ole yhtään selvää. Onhan hän voinut sanoa tuon monesta syystä. Hän saattoi myös tarkoittaa vain, että hänen mielestään miehuus ei tule vain 18 vuoden iän perusteella. Hän saattoi myös tarkoittaa, että kyllähän me kaikki kolme olemme miehiä.

Miksi päätelmä, että hän olisi tarkoittanut juuri sitä, että ”sinä et ole mies”?

Alkuperäinen kirjoittaja sanoo sanoneensa asian vitsillä. Miksi sitten vastaus pitäisi ottaa niin tosissaan? Tuossa tilanteessa voi näyttää, että 18-vuotiaalla on täysikäisyys hieman noussut hattuun, ja sitä pitää vähän toppuutella. Ihan hyväntahtoisesti.

Tässä ei näytä mielestäni olevan millään tavalla kyse mistään arvostamisesta tai siitä, tuleeko toimeen. Ohimennen heitetty asia yleisellä tasolla.

Vierailija
10757/18402 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa on mutta kysytään kumminkin...

Jos ajelette alapään karvoja, miten toimitte ettei iho kutise/tule täyteen punaisia näppylöitä?

Sitä ongelmaa ei tule kainaloissa eikä säärissä, mutta alapäässä on.

Onhan siihen tarkoitukseen ihan omia voiteitakin, joita käytetään ajelun jälkeen rauhoittamaan ihoa. Mutta kaikilla ne eivät toimi. Itselläni ei ainakaan. Minulla toimii parhaiten kookosöljy. Sitä levitän iholle ajelun jälkeen ja vielä seuraavana päivänä.

Vierailija
10758/18402 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt miten sellaiset ilmapallot täytetään, joiden sisällä on pienempiä ilmapalloja. 

Vierailija
10759/18402 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynä kirjoitti:

Minkä niminen on se "lyijykynä" jota ei saa pudottaa lattialle tai muuten se on kokonaan entinen? Silloin ala-asteella kun piirrettiin sillä kynällä, opettaja jaksoi aina joka kerta painottaa sitä, että tämä kynä jonkanimeäennytmuista ei saa tippua lattialle

No kuvittelisivat, että se saattoi olla paksu grafiittikynä, jossa on vain ohut yleensä muovikalvo päällä. Sitä nimitetään kykloopiksi, kreikkalaisten antiikin tarujen yksisilmäisen hirviön mukaan.

Kyseinen kyklooppi-kynä ei kestä pudottelua, se katkeaa ja murtuu helposti.

Olisiko toiselta nimeltään ollut kosmoskynä? Muistelen, että lapsena kotona oli sellainen ja just tuosta pudottamisesta varoiteltiin. Tämä siis joskus 70-luvun alussa.

Vierailija
10760/18402 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomen kielessä sanotaan elefanttia norsuksi?