Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18410)
Vierailija kirjoitti:
Onko laskuttaja yleensä koulutukseltaan merkonomi?
Pääsääntöisesti taitavat olla ja iäkkäämmät merkantteja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varmaan jo huomanneet, että ketjun alkuperäinen idea on kadonnut jo kauan sitten, mutta kiva ketju kuitenkin 😊
Ai niin se kysymys...mitä tarkoittaa auditointi? Tätä viljellään töissä paljon enkä ole kehdannut kysyä enkä googlettaa.
Arviointi. Itse olen töissä syöpäosastolla. Valvira käy aina välillä auditoimassa eli tarkastamassa, että osastomme toiminta on asianmukaista.
Onko USA:ssa ikinä ollut presidenttiä joka ei ole kussut jotain?
Kuinka yleista on naisilla pitkät ripset luonnostaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varmaan jo huomanneet, että ketjun alkuperäinen idea on kadonnut jo kauan sitten, mutta kiva ketju kuitenkin 😊
Ai niin se kysymys...mitä tarkoittaa auditointi? Tätä viljellään töissä paljon enkä ole kehdannut kysyä enkä googlettaa.
Arviointi. Itse olen töissä syöpäosastolla. Valvira käy aina välillä auditoimassa eli tarkastamassa, että osastomme toiminta on asianmukaista.
Lisäisen sen, että auditointi tehdään ainakin teknisellä puolella, sovittua toimintatapaa (specifikaatiota) vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei koko maailmassa ole ihmistä, joka ei ole "kussut" jotain. Jokainen on tehnyt joitakin typeryyksiä ja virheitä. Jotkut isompia, jotkut pienempiä. Jotkut julkisia, jotkut selvinneet yksityisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitää ottaa yhteys jos haluaa sterilisaation
Terveyskeskukseen jos haluat julkiselle puilelle tai yksityiseen lääkäriasemaan jos olet valmis maksamaan enemmän.
Miks ei perhesuunnittelu neuvolaan
Vierailija kirjoitti:
F.D. Roosevelt (presidenttinä 1933-1945) lienee Yhdysvaltojen presidenteistä se, jota vähiten vihataan.
Ainakaan minulle ei tule mieleen mitään isompia virheitä, joita hän olisi tehnyt, mutta toki tällaisista asioista keskusteleminen menisi helposti politiikkaväittelyksi, joka ei kuulu tähän ketjuun.
Jos spermaa päätyy peräsuoleen anaaliyhdynnän aikana, niin kuinka pitkään siittiöt elävät siellä ja tuleeko se sitten sieltä ulosteen mukana pois vai voiko suolisto sulattaa sen nuo että siinä olevat ravintoaineet imeytyisivät elimistöön?
Vierailija kirjoitti:
Jos spermaa päätyy peräsuoleen anaaliyhdynnän aikana, niin kuinka pitkään siittiöt elävät siellä ja tuleeko se sitten sieltä ulosteen mukana pois vai voiko suolisto sulattaa sen nuo että siinä olevat ravintoaineet imeytyisivät elimistöön?
Peräsuolesta ei juurikaan päädy ravintoaineita verenkiertoon. Yhdessä annoksessa siemennestettä ei myöskään ole merkittäviä määriä ravintoaineita, joten jos et ihan oppaa gang bang style, niin suosittelisin nauttimaan ihan normaalia ravintoa suun kautta.
Ja se tavara valuu kyllä ulos ihan ilmankin ulostamista, aivan kuten sieltä ykkösreiästäkin.
En osaa käyttää kaasua retkikeittimessä. Pelkään kaiken räjähtävän elokuvatyyliin ympärilläni. Minulla on kaasupullo ja retkikeitin odottamassa, tarkat idioottivarmat ohjeet vain puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
En osaa käyttää kaasua retkikeittimessä. Pelkään kaiken räjähtävän elokuvatyyliin ympärilläni. Minulla on kaasupullo ja retkikeitin odottamassa, tarkat idioottivarmat ohjeet vain puuttuvat.
Jos keitin on suurinpiirtein nykyaikainen, keittimessä ja pullossa on kierteet. Pullon yläosassa on yleensä muovisuojus joka lähtee käsin/kynsillä irti. Se kannattaa säilyttää ja laittaa takaisin paikalleen keittelyn jälkeen.
Nyt pitäisi löytää keittimen "tehonsäätönuppi": se on käsin käännettävä säädin jonka liikerata voi olla puoli kierrosta tai useita kierroksia. Ennen kuin laitat pullon kiinni keittimeen, kierrä tehonsäätö sen kokonaan kiinni, kuin korkkia sulkiessa eli myötäpäivään kiertäen. Voimaa tähän ei tarvita - jos tuntuu että voimaa tarvitaan, se on todennäköisesti jo niin kiinni kuin se voi olla. Nyt voit kiertää kaasupullon kiinni keittimen kierteisiin, jälleen samaan tapaan kuin limupullon kierrekorkkia kiertäisit eli ei otsasuoni pullollaan eikä nyt ihan pikkurillilläkään. Pullo kiertyy aluksi paikalleen erittäin kevyesti, lopussa se kiristyy tiivistettä vasten. Nyt keitin on käyttövalmis.
Aseta keitin tukevalle alustalle. Sytytä tikku tai sytkäri, vie liekki keittimen polttimen reunan lähelle, vähän sen yläpuolelle ja avaa tehonsäätönuppia vastapäivään kiertämällä. Kun liekki syttyy, huomaat sen takuulla kohinasta ja sinisestä liekistä. Jos haluat keittää nopeasti vettä, avaa säätönuppi niin auki kuin se menee ja aseta vesikattila päälle. Jotkut keittimet ovat oikeasti äänekkäitä, mutta tämä kuuluu asiaan. Toiset taas lähes epäilyttävän hiljaisia. Jos haluat lämmitellä vanhaa ruokaa tai tehdä jotain muuta joka voi palaa pohjaan, säädä tehoa alemmaksi.
Kun haluat lopettaa keittämisen, kierrä säätönuppi taas kokonaan kiinni. Liekki sammuu, suhina lakkaa. Tässä vaiheessa keittimen metalliosat ovat yleensä järkyttävän kuumia eli älä ala irrottamaan kaasupulloa vielä, ellei sinun keittimessäsi kaasupullo ole letkun päässä. Kun metalliosat ovat jäähtyneet niin että niihin voi koskea, kierrät pullon irti ja laitat sen muovisuojuksen takaisin.
Retkikeitinten kattilat ovat yleensä aika ohutta alumiinia ja niitä ei kannata koskaan laittaa liekin päälle tyhjänä.
Näkeekö valokatkaisimesta mistään onko siihen yhdistetty lampun pistorasia päällä? Vasta muuttanut ja ei ole vielä kattolamppuja asennettuna paikoilleen
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö valokatkaisimesta mistään onko siihen yhdistetty lampun pistorasia päällä? Vasta muuttanut ja ei ole vielä kattolamppuja asennettuna paikoilleen
Valokatkaisin on juuri se viimeinen laite joka päättää, onko valaisimessa sähköä vai ei. Jos katkaisin on "päällä"-asennossa, siihen yhdistettyyn lampun pistorasiaan tulee sähköä, ja sitä tulee reilusti eli sen 230 volttia. Jos asunnon lamppupaikoissa on pistorasia, ei ole ongelma vaikka niissä olisi sähköt päällä sillä hetkellä kun laitat valaisimessa olevan pistokkeen kiinni: tässä tilanteessa se toimii kuin mikä tahansa sähkölaite joka laitetaan töpseliin virta päällä: se vain syttyy.
Vanhemmissa tapauksissa siinä asunnon katossa olevassa valaisinpaikassa voi olla joko vain kaksi paljasta johdonpäätä tai ns. sokeripala johon valaisimen johdot voi ruuvata kiinni. Tällöin kannattaa olla oikeasti varovainen: jos valokatkaisin on "päällä"-asennossa, noiden johdonpäiden välissä on 230 voltin jännite.
Siblingfun kirjoitti:
Onko oikein se että tein nuoremmille sisarilleni usein lapsena källin jossa ensin kävin #askalla ja sitten heitin jonkun heistä vessaan ja pönkitin oven kiinni? Pidin ovea kiinni ja nauroin katketakseni kun veli tai sisko huusi, hakkasi ja rukoili mua avaamaan oven.
Kiusaaminen ei ole koskaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jos katsoo suomalaisen elokuvan, television ääntä on laitettava paljon kovemmalle, että kuulee hyvin, mitä puhutaan, mutta ulkomaisessa elokuvassa tuntuu riittävän pienempikin äänenvoimakkuus?
Ulkomaiset elokuvat (Suomessa nähtävät) ovat usein suurten kieliryhmien elokuvia ja siksi niiden audion, mm. dialogin, jälkikäsittelyyn on varattu todella isot budjetit eli tuntimäärät. Star Warsin audion jälkikäsittelyyn käytettiin vuosi. Isolla työllä saadaan tehtyä esim. jälkiäänityksiä ja putsattua live-dialogiraita, jolloin puheen äänentasoa voidaan mm. nostaa riittävän korkealle, kompressoida sopivilta taajuuksilta jne.
Ovatko kaikki dragqueenit homoseksuaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki dragqueenit homoseksuaaleja?
Eivät.
Miksi nainen saa tappaa vauvansa teettämällä abortin mutta lapsen isä ei saa tappaa sitä esimerkiksi heti sen syntymän jälkeen? Kyllä isänkin pitäisi saada tappaa vauvansa jos äitikin saa tehdä niin.