Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Miten opin olemaan välittämättä puolison loputtomasta flirttailusta muiden kanssa?

Vierailija
28.06.2017 |

Kun ei voi edes maitoa ostaa ilman pakkomielteistä flirttailua. Kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edusta palvelee tarkoitusta.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse olla suhteessa, jossa sinua ei kunnioiteta. Itse en tuollaiseen suhteeseen jäisi.

Vierailija
42/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa jonkun muun maalaiselta, anteeksi tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime äläkä puhalla, ettei jouda muita katselee.

Vierailija
44/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän kriisi. Jonkun ikälopun kanssako olet lisääntynyt? Keski-ikäinen on 40-50.v. Mut uskon sua. On tuollasiakin olemassa.

Tätä mä toivon, ja siksi mietin jos menisi ohi tämä outo vaihe. Olemme samanikäisiä. Nyt kun pääsi haluamaansa asemaan töissä, niin on sattumoisin tullut isoja ulkoisia muutoksia eli tukka harventunut vauhdilla. Otin valokuvia, poisti ne kun oli kuulemma huono kuvakulma kun kalju osio näkyi. On huono itsetunto vaikka esittää hyvin polleaa.

Ilmeisesti sellainen nyt tai ei koskaan vaihe iskenyt päälle ja lujaa. On vain muuttunut niin oudoksi, ettei voi luottaa yhtään.

ap

Vierailija
45/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?? Siis mietit jotain kaupassa flirttailua, kun vihjailet samaan syssyyn, että mies voisi tehdä TYTTÄRELLENNE jotain kahden kesken. Wtf!!! Pitäisikö ehkä keskittyä tähän epäilyyn ja huolella? Provo, totta kai. Toivottavasti!

Vierailija
46/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesNRO47 kirjoitti:

Ei vaikutusta vaikka tekisi 10 krt päivässä.

Tässä ei ole kyse muiden ihailusta, vaan huomion hakemisesta eli itse janoaa ihailua ja katseita ja koittaa niitä ruinata. Iskemistarkoitusta ei kai ole, kun ei ehkä osaakaan ketään iskeä.

ap

Vierailija
47/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiesNRO47 kirjoitti:

Tässä ei ole kyse muiden ihailusta, vaan huomion hakemisesta eli itse janoaa ihailua ja katseita ja koittaa niitä ruinata. Iskemistarkoitusta ei kai ole, kun ei ehkä osaakaan ketään iskeä.

ap

No miksi se teidän tytärtä käyttäisi hyväksi jos vieraittenkaan kanssa ei seksi kiinnosta?

Vierailija
48/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut ego-boostia uudesta työstä, lisäksi hänellä on perhe, vakimuija. Ei vois miehellä paremmin asiat olla. Ethän töni liikaa jalustaa..

Vierailija
49/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?? Siis mietit jotain kaupassa flirttailua, kun vihjailet samaan syssyyn, että mies voisi tehdä TYTTÄRELLENNE jotain kahden kesken. Wtf!!! Pitäisikö ehkä keskittyä tähän epäilyyn ja huolella? Provo, totta kai. Toivottavasti!

En tiedä. Kerran huomasin, kun katsoi pitkään noin 11 v. tyttöä. Pari kertaa huomasin sen pervon hymyn kun vaihtoi vaippaa. Pelästyin. Koitin rauhoitella itseäni, että kuvittelen. Kunnes tajusin, ettei tee mitään kotitöitä, mutta innokas vaihtamaan vaipan heti tarpeen tullen. Mielestäni ihan riittävästi syitä minulle siihen, että nyt olen varuillani. Ei saa vaihtaa enää vaippaa ja tietää syyn, ei ole kieltänytkään epäilyksiäni tai edes ollut loukkaantunut. En tiedä johtuuko siitä, kun on muutenkin heikko itseilmaisu vai mistä. Eikö luulisi, että normaali vanhempi loukkaantuisi verisesti jos esitetään tuollaisia syitä siihen, ettei saa vaihtaa enää vaippaa?

Näillä todisteilla en pitkälle pääse esim. huoltajuuskiistassa.

ap

Vierailija
50/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiesNRO47 kirjoitti:

ap

No miksi se teidän tytärtä käyttäisi hyväksi jos vieraittenkaan kanssa ei seksi kiinnosta?

En ole sanonut, että ehdottomasti käyttäisi. Pelkään jos tulisi sellainen impulsiivinen reaktio kun on näköjään kykeneväinen kaikenlaiseen todella epäilyttävään.

ap

Vierailija
51/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on saanut ego-boostia uudesta työstä, lisäksi hänellä on perhe, vakimuija. Ei vois miehellä paremmin asiat olla. Ethän töni liikaa jalustaa..

Ei näköjään riitä kun hakee lisää ego-boostia..

ap