Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin ruikutus hiuksistaan

Vierailija
28.06.2017 |

Ystäväni yrittää hirveällä tohinalla kasvattaa hiuksiaan, mutta ei ota oikein onnistuakseen. Syy? No se hemmetin hiustenvärjäys. Hänelle on useampikin ihminen sanonut että hiukset kasvaisi paremmin jos lakkaisi värjäämästä niitä jatkuvasti, varsinkin kun hyppii vaaleasta tummaan ja takaisin niin eihän siinä mitään tulosta saa aikaiseksi. Aina saa nipsiä värjäilyjen jälkeen niitä kuivia latvoja pois kun on ihan pilalla. Ja sitten rutina jatkuu kun hiukset ei pitene yhtään, eikä auta sanominen. Hemmetin uuvuttava ihminen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis vaan random avautuminen, piti vähän päästellä höyryjä. Helpotti kummasti :D Muilla samanlaisia tonttuja ystäväpiireissään, kitistään asioista joihin olisi helppo saada muutosta aikaan jos vain viitsisi?

-ap

Vierailija
2/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo minä tuo sun ystäväsi? Hypin vaaleasta raidoista ja vähän tummempaan maantien vaaleaan vähän väliä. En osaa päättää kun molemmat sopii. :) rasittavaa tosiaan. Ja yritän kasvattaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo minä tuo sun ystäväsi? Hypin vaaleasta raidoista ja vähän tummempaan maantien vaaleaan vähän väliä. En osaa päättää kun molemmat sopii. :) rasittavaa tosiaan. Ja yritän kasvattaa...

Tuskin, kyseinen kaveri kun pomppii pikimustasta platinablondiin :'D mutta tosiaan, käytännössä sinullakin on kaksi vaihtoehtoa; joko valitset värjäyksen tai pitkät hiukset, molempia kun on oikeasti hankala saada. Toki on niitä geenilotossa voittaneita joiden haivenet kasvaa kohisten vaikka millä niitä polttaisi, mutta sellaiset on kuitenkin harvassa.

Keskitie sinulle olisi alkajaisiksi se yhteen väriin päätyminen ja siinä pysyminen. Eikun päätöksiä tekemään ;)

Vierailija
4/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä hiusväristä toiseen jatkuvasti vaihtelevia ihmisiä. Minulle sopii tumma ja mahonki ja niillä värjään, piste! Siis jos värjään.

Vierailija
5/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa tukka nopeasti vaikka värjään. Jos alan kasvattaa omaa vaalea väriä takaisin, teen muutoksen todella hitaasti raidoitellen ettei kerralla tuu isoa tuhoa. Hyvät ravinteet ja hiusten vähäinen käsittely värjäystä lukuunottamatta auttaa paljon.

Vierailija
6/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä hiusväristä toiseen jatkuvasti vaihtelevia ihmisiä. Minulle sopii tumma ja mahonki ja niillä värjään, piste! Siis jos värjään.

Että ihan oikein piste! Piste!!

Vierailija
7/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanruskea tukka, jota olen värjännyt kullanvaaleaksi yli 10 vuotta. Pitkänä on pysynyt silti ja kasvaa hurjaa vauhtia. En tosin värjää itse, vaan aina kampaajalla.

Vierailija
8/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😁

Vierailija
9/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ugh, hän on puhunut

Vierailija
10/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tummanruskea tukka, jota olen värjännyt kullanvaaleaksi yli 10 vuotta. Pitkänä on pysynyt silti ja kasvaa hurjaa vauhtia. En tosin värjää itse, vaan aina kampaajalla.

Pointti olikin enemmän siinä että tehdään koko ajan isoja loikkia eri värien välillä, siinä ei kovin monella hiukset kestä haperoitumatta, ei vaikka kampaajalla ne laittaisi. Ja silti ulistaan kun ei letti pitene :'D

Sinulla vaikuttaisi osuneen geenilotossa potti kohdalle, onnittelut :)

Vierailija
11/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti olikin enemmän siinä että tehdään koko ajan isoja loikkia eri värien välillä, siinä ei kovin monella hiukset kestä haperoitumatta, ei vaikka kampaajalla ne laittaisi. Ja silti ulistaan kun ei letti pitene :'D

Mitä se kaveri vastaa kun koitat sanoa mistä johtuu?

Vierailija
12/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiiristä löytyy tämmöisenkaltainen sankari. Ainoa ero on, että tukka kyllä on kasvatettu sinne vyötärölinjaan, mutta vuosien kemikaalikyllästyksestä johtuen ne latvat ovat jotain sanoinkuvaamattoman karseaa. En ymmärrä, eikö tällainen henkilö itse huomaa näyttävänsä aika homssuiselta, vai onko pitkä tukka joku itseisarvo ja päähänpinttymä, joka on pakko olla, näytti hyvältä tai ei.

Suoristaminen on toinen juttu. Jos suoristaa hiuksiaan joka arkipäivä, miten voi olettaa saavansa pitkän, terveen tukan?

Vierailija
13/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttavapiirissäni tällainen rutisija. Valituksen aiheena on usein hänen tukkansa, joka on kuulemma liian lyhyt. Ratkaisuna tähän hän kuitenkin aina kampaajalla myös kynii sen lyhyeksi ja sitten märisee kun tukka on aina lyhyt, en ymmärrä.

Toinen asia, mikä aiheuttaa vatsanpuruja hänelle useinkin on hänen työnsä. Se on kuulemma uuvuttavaa ja kamalaa ja työkaverit esimiestä myöten ovat kauheita pissapäitä. Hänelle on jopa tarjottu toisia töitä, mutta hän ei ottanut niitä vastaan. Pysyy edelleen siellä kamalassa työpaikassaan ja jatkaa valittamista.

Kolmas asia, mistä tykkää valittaa on hänen miessuhteensa. Pokailee varattuja ja sitten itkee kun nämä eivät jätäkään vaimojaan. Todella yllättävää. Sama kaava toistuu joka kerta.

Valituksen aiheita teemoittain löytyy pilvin pimein autosta, lemmikeistä, vaatteista ja kengistä lähtien. Jokainen niistä olisi muutettavissa, jos hän vain itse haluaisi, mutta kun ei tunnu haluavan vaan elämän itsetarkoitus on jatkuva narina.

Vierailija
14/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiustenvärjäys saa aikaan vain kasvua. Hiuspohja käy kierroksilla ja tukka kasvaa. Kampaajakin sanonut aina samaa, et hiustenvärjääjien tukka kasvaa koska hiupohja kuumenee värjätes.

Vierailija
15/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kaveri vastaa kun koitat sanoa mistä johtuu?

Sanoo usein että tietää kyllä muttakun sama väri käy niin tylsäksi jos pitää kuukautta paria pidempään... Huoh :D

Vierailija
16/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa, mitä ihmisestä kertoo tuollainen vaihtelu. Kyllähän se oudoksuttaa, jos ei ole löytänyt tyyliään. Tai mitään tyyliä.

Vierailija
17/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hiustenvärjäys saa aikaan vain kasvua. Hiuspohja käy kierroksilla ja tukka kasvaa. Kampaajakin sanonut aina samaa, et hiustenvärjääjien tukka kasvaa koska hiupohja kuumenee värjätes.

No höpö höpö. Suurin osa jotka esim jatkuvasti vaalentaa ei varmasti saa mitään hyötyä tuosta (jos edes on todistettua ollenkaan), kun samalla ne hiusten pituuden kuivuvat ja palavat pilalle, ja taas pitää leikata..

+-0

Vierailija
18/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon sillä olevan jotain tekemistä verenkierron kanssa; kilpparin vajaatoiminnalla paleli aina, tukkaa lähti ja kasvu oli onnetonta, liikatoiminnalle heilahdettuani ei koskaan edes vyötärölle kasvanut tukka venähti vuodessa liki 20 senttiä ja on nyt takapuoleen saakka. Miinuksena: nykyään on kuuma ja hikoilen päästä.

Vierailija
19/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn keskustelemasta ulkonäköasioista, olen sanonut ettei mua kiinnosta ystävieni ulkonäkö, vaatteet, meikit tms eli minulta on turha niihin kysyä mielipidettä tai rutista aiheesta. Myöskään ei tarvitse kommentoida minun muuttunutta kampausta tai uutta paitaa. Kaikesta muusta voidaan puhua.

Jos tyttöjen illoissa alkoivat puhua meikistä ja mitä pukea baariin päälle, niin en osallistunut keskusteluun. Aika pian aloin kyllä ottaa etkot itsekseni ja nähtiin sitten baarissa, rasittavia sellaiset itsensä peilaajat.

Vierailija
20/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten kasvamiseen ei  vaikuta mikään värjäys hevonhaaleeta. Niiden kuntoon kyllä käsittelyt vaikuttavat vaikka hiukset kuollutta ainetta ovatkin.

Käske se kaverisi syödä parempaa ravintoa niin hiukset kasvavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi