Auttakaa! Miten opin olemaan välittämättä puolison loputtomasta flirttailusta muiden kanssa?
Kun ei voi edes maitoa ostaa ilman pakkomielteistä flirttailua. Kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edusta palvelee tarkoitusta.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on pelkkää flirttiä.
Voi olla, että olet oikeassa. En voi erota. Haluaisin vain oppia olemaan ihan kylmän viileä, mutta käyn liikaa tunteella eli puolison käytös satuttaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hankkimalla itsetunnon.
Mun mielestä mulla on hyvä itsetunto. Tuo vaan tuntuu niin epäkunnioittavalta niin menee tunteisiin. Miten voisin oppia suhtautumaan asiaan kepeästi?
ap
Miten flirttailee maitokaupassa? Muille ostoksilla oleville vai kassan myyjille?
Mä en oikeasti kestäisi :(
Ja mun mielestä sitä ei tarvi oppia sietämään!
Ei ihminen joka kunnioittaa puolisoaan käyttäydy noin. Oletko sanonut että miehen käytös loukkaa sinua?
Mulla on ystävä jolla on erittäin vikkeläsilmäinen mies. Tuntuu pahalta ystävän puolesta kun mies flirttii avoimesti mm vaimonsa ystäville vaimon ollessa vaivaantuneena vieressä.
Helvetin nöyryyttävää!
Millaista se flirttailu on? Onko se sellaista, että "voisin vaikka panna sua" tai se asenne huokuu vähintäänkin kumppanista. Vai onko se semmosta perus kohteliaisuutta kera pilke silmäkulmassa. Itse lukeudun tähän jälkimmäiseen ja se on välillä turhauttavaa kun ihmiset kuvittelee, että yritän jokaista iskeä. Todellisuudessa se on vain hyväntahtoista ja päivää piristävää huumoria.
Lähinnä siis muille kun kassalle, ja joskus menee aika tovi kaupassa kun saattaa seurata näitä kohteita siellä...
Minun nähden myös, ja tuntuu nöyryyttävältä.
Puhuttu on, ei pysty eikä halua muuttua.
Ero olisi tosi vaikea, koska lapsi.
Alussa piilotti tämän ominaisuuden niin hyvin kuin pystyi tai sitten on nyt viimeiset pari vuotta ollut keski-iän kriisi tai joku muu hulluus joka iskenyt puolisoon.
Itse olen hyvännäköinen, kohteet välillä ihan kaameita ilmestyksiä. Välillä nättejä, kuten sanottu, kaikki kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä siis muille kun kassalle, ja joskus menee aika tovi kaupassa kun saattaa seurata näitä kohteita siellä...
Minun nähden myös, ja tuntuu nöyryyttävältä.
Puhuttu on, ei pysty eikä halua muuttua.
Ero olisi tosi vaikea, koska lapsi.
Alussa piilotti tämän ominaisuuden niin hyvin kuin pystyi tai sitten on nyt viimeiset pari vuotta ollut keski-iän kriisi tai joku muu hulluus joka iskenyt puolisoon.
Itse olen hyvännäköinen, kohteet välillä ihan kaameita ilmestyksiä. Välillä nättejä, kuten sanottu, kaikki kelpaa.
Hölömö sun miehes on.
auka pelottava tyyppi, jos oikein seurailee tuntemattomia kaupassa :D huh
Vierailija kirjoitti:
Millaista se flirttailu on? Onko se sellaista, että "voisin vaikka panna sua" tai se asenne huokuu vähintäänkin kumppanista. Vai onko se semmosta perus kohteliaisuutta kera pilke silmäkulmassa. Itse lukeudun tähän jälkimmäiseen ja se on välillä turhauttavaa kun ihmiset kuvittelee, että yritän jokaista iskeä. Todellisuudessa se on vain hyväntahtoista ja päivää piristävää huumoria.
Silmät kiiluu ja pervo hymy, seurailee näitä kohteita myös. Tätä tapahtuu kaikkialla ja kaikkien kanssa jotka vastakkaista sukupuolta. Eli kaukana peruskohteliaisuudesta. Itsekin olen peruskohtelias ja hymyileväinen kaikille, normaalilla tavalla.
ap
Ei ole asiallista käytöstä. Tässä pitää kuitenkin ottaa myös huomioon se vaihtoehto, että olet itse mustasukkainen ja kuvittelet asioita.
Vierailija kirjoitti:
auka pelottava tyyppi, jos oikein seurailee tuntemattomia kaupassa :D huh
Niin on, olen sanonut, etteikö tajua olevansa kuin jostain psykoleffasta. Ei tajua.
On työssä kunnianhimoinen, kohtuuhyvä isä tai ainakin lapsi erittäin kiintynyt. Suurin syy miksi en voi erota, että en voi varmuudella tietää mitä psyko tekisi jos olisi yksin lapsen kanssa esim. vuoroviikot.
Ilmeisen kehno itsetunto vaikka esittää aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asiallista käytöstä. Tässä pitää kuitenkin ottaa myös huomioon se vaihtoehto, että olet itse mustasukkainen ja kuvittelet asioita.
Voikun olisikin noin, silloin asiat olisivat hyvin. Yritän toivoa, että tämä olisi jokin ohimenevä vaihe puolison elämässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on pelkkää flirttiä.
Voi olla, että olet oikeassa. En voi erota. Haluaisin vain oppia olemaan ihan kylmän viileä, mutta käyn liikaa tunteella eli puolison käytös satuttaa.
ap
Mikset voi erota puolisosta joka kohtelee sinua noin huonosti? Minä dumppaisin, koska haluan käyttää aikani johonkin parempaan kuin markkina-arvoaan testaavan puolison toimista kärsimiseen.
Teistä sais hauskan komediasarjan😂😂 tai sitten trillerin.
Hankkimalla itsetunnon.