Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Miten opin olemaan välittämättä puolison loputtomasta flirttailusta muiden kanssa?

Vierailija
28.06.2017 |

Kun ei voi edes maitoa ostaa ilman pakkomielteistä flirttailua. Kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edusta palvelee tarkoitusta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on ottaa vuoroviikkoja? Kuinka vanha lapsi on?

Vierailija
22/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä sais hauskan komediasarjan😂😂 tai sitten trillerin.

Nimenomaan. Juuri tänään sanoin kaverilleni puhelimessa, että elämäni on nykyään kuin jossain huonossa komediassa tai kauhuleffassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ulkoruokintaan!

Vierailija
24/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

auka pelottava tyyppi, jos oikein seurailee tuntemattomia kaupassa :D huh

Niin on, olen sanonut, etteikö tajua olevansa kuin jostain psykoleffasta. Ei tajua.

On työssä kunnianhimoinen, kohtuuhyvä isä tai ainakin lapsi erittäin kiintynyt. Suurin syy miksi en voi erota, että en voi varmuudella tietää mitä psyko tekisi jos olisi yksin lapsen kanssa esim. vuoroviikot.

Ilmeisen kehno itsetunto vaikka esittää aivan muuta.

Tunnut lähinnä halveksivan miestäsi niin miten sua voi satuttaa hänen flirttailunsa? Luulis että siihen tarvis vielä jonkunlaista tunnetta miestä kohtaan. Anna flirtata jos vaikka löytää uuden naisen itelleen niin ei ole psyko enää sun huoles!

Vierailija
25/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, tuo kuvailu naisten seuraamisesta kaupoissa silmät kiiluen ja naamalla pervo hymy kuulostaa koomiselta, ei tuo voi olla totta. Ja sinä hiissaat perässä kun tuo tapahtuu? Ja ei tuo kuulosta miltään flirttailulta, vai onko tuo jotain perusuomalaista flirttailun muotoa?

Vierailija
26/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vasta vajaa 3 v. Ymmärrät varmaan kirjoittamani perusteella, etten uskaltaisi jättää yksin hetkeksikään.

Silmät kiiluen tuijottaa kaikkia 11-70 v. Lapsi on tuota vastakkaista sukupuolta.

Siksi.

Todisteita ei tietenkään ole, lapsen oikeus molempiin vanhempiin ym. tärkeintä esim. huoltajuuskiistoissa.

ap

Vierailija
27/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihi, tuo kuvailu naisten seuraamisesta kaupoissa silmät kiiluen ja naamalla pervo hymy kuulostaa koomiselta, ei tuo voi olla totta. Ja sinä hiissaat perässä kun tuo tapahtuu? Ja ei tuo kuulosta miltään flirttailulta, vai onko tuo jotain perusuomalaista flirttailun muotoa?

Ei seuraa silloin kun mä olen mukana, kuolaa vain ja flirttaa jos joku siihen ryhtyy hänen kanssaan.

Niin, kuulostaa uskomattomalta, tiedän.

Vierailija
28/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, olen sanonut, etteikö tajua olevansa kuin jostain psykoleffasta. Ei tajua.

On työssä kunnianhimoinen, kohtuuhyvä isä tai ainakin lapsi erittäin kiintynyt. Suurin syy miksi en voi erota, että en voi varmuudella tietää mitä psyko tekisi jos olisi yksin lapsen kanssa esim. vuoroviikot.

Tunnut lähinnä halveksivan miestäsi niin miten sua voi satuttaa hänen flirttailunsa? Luulis että siihen tarvis vielä jonkunlaista tunnetta miestä kohtaan. Anna flirtata jos vaikka löytää uuden naisen itelleen niin ei ole psyko enää sun huoles!

Niin, voi olla, että mä olen vaan niin järkyttynyt ja koen asian sitä kautta satuttavana.

Jos psyko löytäis uuden niin ois mulle helpotus, mutta lapselle ei.

ap

Vierailija
29/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala ap, on sulla mies. Oikeestiko seurailee ja kyylää naisia kaupassa? Jutteleeko heille myös? Tarjoaako apuaan? Ihan yhtäkkiäkö muuttui tuommoiseksi?

Vierailija
30/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vasta vajaa 3 v. Ymmärrät varmaan kirjoittamani perusteella, etten uskaltaisi jättää yksin hetkeksikään.

Silmät kiiluen tuijottaa kaikkia 11-70 v. Lapsi on tuota vastakkaista sukupuolta.

Siksi.

Todisteita ei tietenkään ole, lapsen oikeus molempiin vanhempiin ym. tärkeintä esim. huoltajuuskiistoissa.

ap

Tän on pakko olla provo, mä en todellakaan halua uskoa tätä.

Silmät kiiluen kaupoissa naisia jahtaava mies, jolle ei uskalla hetkeksikään jättää omaa lastaan tämän taipumuksen vuoksi... Ja toivot että tämä on vaihe?

Ps. Kyseessä ei ole flirttailu vaan ällöttävä vaaniminen.

Vierailija
31/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on flirttailijatyyppi luonteeltaan ni eipä sille mitään voi, mutta tommonen meininki kuulostaa ihan sairaalta. En tiiä toimisko jos ite tekisit samaa miehesi edessä?

Vähän ohi aiheen, mutta me erottiin poikaystävän kanssa justiinsa ku mä oon niin järkyttävän lirkku mukamas ja aina oon pokailemassa miehiä baarissa. Esim. se on tätä lirkuttelua justiinsa että MULLE tullaan juttelemaan ja heti mainitsen poikaystävästä vaikkei olisikaan mitään suoraa iskuyritystä tai välttämättä ollenkaan kyseessä mikään iskeminen. Itsekkin ennen juttelin baarissa ihmisille jos oli joku semmonen tilanne, mutta lopetin sen jos oikeesti miehet on niin helvetin juntteja että ottaa small talkin flirttailuna. Kännissä kyllä hymyilen enemmän ja oon iloinen etten tiedä että onko silläkin vaikutusta kun naama ei oo norsunvitulla. Sori avautuminen. :)

Vierailija
32/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kantasuomalainen?

Vierailija
33/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään vähäks aikaa tähän hörhö-osastoon... Onko miehesi horoskooppimerkki kaksonen?

Tuleva exäni, joka on kaksonen, on ihan järjetön flirttailija, ei ole tosin tulossa olevan eron syy, mutta kyllä kelpaa flirttailukohteeksi kaikki jotka täyttää naisen ulkoiset merkit.

Vaikka on ainakin omasta mielestään hetero, joskus miesten kanssa keskustellessaan täyttää flirttailun tunnusmerkit. Eli ei lirkuttele iskemismielessä vaan ihan vaan saadakseen huomiota.

Kyttää myös naisia, missä sitten ollaankaan.

Vierailija
34/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voi olla, että mä olen vaan niin järkyttynyt ja koen asian sitä kautta satuttavana.

ap

Annat ymmärtää että mies voisi tehdä seksuaalista väkivaltaa teidän lapselle ja sitten kehtaat sanoa etteikö teidän ero olisi lapsen parhaaksi!?!

Vierailija
35/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qaste kirjoitti:

Mennään vähäks aikaa tähän hörhö-osastoon... Onko miehesi horoskooppimerkki kaksonen?

Tuleva exäni, joka on kaksonen, on ihan järjetön flirttailija, ei ole tosin tulossa olevan eron syy, mutta kyllä kelpaa flirttailukohteeksi kaikki jotka täyttää naisen ulkoiset merkit.

Vaikka on ainakin omasta mielestään hetero, joskus miesten kanssa keskustellessaan täyttää flirttailun tunnusmerkit. Eli ei lirkuttele iskemismielessä vaan ihan vaan saadakseen huomiota.

Kyttää myös naisia, missä sitten ollaankaan.

Mulle on pari kertaa joku mies kokenut tarpeelliseksi tähdentää ettei ole kiinnostunut miehistä. Naisten kanssa väärinkäsityksiä on useammin. Olen suomalaiseksi mieheksi kai epätyypillisen kiinnostunut ihmisistä ja jään helposti suustani kiinni ventovieraiden kanssa ihan missä vaan arkisissa tilanteissa. En kyllä koe flirttailevani. Onneksi vaimo on jo tottunut, aluksi oli vähän vaikeaa.

Vierailija
36/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Annat ymmärtää että mies voisi tehdä seksuaalista väkivaltaa teidän lapselle ja sitten kehtaat sanoa etteikö teidän ero olisi lapsen parhaaksi!?!

No kerro sinä kun olet niin viisas, että miten asia esitetään lastenvalvojalle ilman todisteita? Tietänet, että on aika monia hieman tärähtäneitä vanhempia, jotka keksivät tekaistuja syytöksiä koska haluavat vain loukata exää. Minut voitaisiin helposti nähdä sellaisena. Minua se ei liikuttaisi, mutta silloinhan lapsi ei saisi suojelua vaan olisi mentävä toisenkin vanhemman luokse.

ap

Vierailija
37/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei voi edes maitoa ostaa ilman pakkomielteistä flirttailua. Kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edusta palvelee tarkoitusta.

Mä haluaisin tietää miten sinä olet päättänyt että se on pervo vaanija siellä kaupassa mutta muita ei haittaa. Oon nimittäin aika varma että jos joku lapsenvaanija kaupassa vaanisi poliisi soitettaisiin.

Kuulostaa vahvasti sun omilta mielenterveys oireilta.

Vierailija
38/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala ap, on sulla mies. Oikeestiko seurailee ja kyylää naisia kaupassa? Jutteleeko heille myös? Tarjoaako apuaan? Ihan yhtäkkiäkö muuttui tuommoiseksi?

Ei juttele eikä tarjoa apuaan. On huonot sosiaaliset taidot, varmaan juttelisi jos osaisi.

Aikaisemmin oli sellaista, jonka voisi mieltää ihan normaaliksi flirtiksi tai katseiksi, enkä kiinnittänyt asiaan huomiota kun vaikutti muuten olevan niin kunnollinen. Ei ryyppää eikä rellestä.

Noin vuosi sitten pääsi haluamaansa asemaan töissä, ja sen jälkeen olen vain melkeinpä silmät pyöreinä katsonut, että mitä ihmettä nyt tapahtuu.

ap

Vierailija
39/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää miten sinä olet päättänyt että se on pervo vaanija siellä kaupassa mutta muita ei haittaa. Oon nimittäin aika varma että jos joku lapsenvaanija kaupassa vaanisi poliisi soitettaisiin.

Kuulostaa vahvasti sun omilta mielenterveys oireilta.

Ei hän niin tyhmä ole, että iholle menisi. Seurailee huomaamatta ja jos kohde huomaa niin koittaa flirttailla ja käyttäytyy kuin olisi vain ostoksilla juuri samalla hyllyrivillä.

ap

Vierailija
40/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi. Jonkun ikälopun kanssako olet lisääntynyt? Keski-ikäinen on 40-50.v. Mut uskon sua. On tuollasiakin olemassa.