Miksi mies ei sano suoraan jos häntä ei kiinnosta?
Miksi mies on ystävällinen jos ei kiinnosta? Miksi vastaa viesteihin kohteliaasti ja kauniisti jos ei kiinnosta? MIKSI EI SANO SUORAAN JOS EI KIINNOSTA? Miksi tapailee naista josta ei ole kiinnostunut? Miksi!
Kommentit (23)
No mä vaan tiedän. Mun vaisto sanoo niin.
Koska olettaa naisen olevan niin fiksu ja intuitiivinen, että ymmärtää muutenkin. Näinhän naistekin usein olettavat.
No miksi tapailet naista? Miksi lähetät kivoja viestejä? JOS ET OLE KIINNOSTUNUT.
Miksi lähetät sille viestejä jos tiedät ettei sitä kiinnosta...
Hänellä on normaalit käytöstavat, joten on kohtelias.
Eihän tapailuvaiheessa edes voi tietää, onko kiinnostunut. Tapailemalla tutustutaan toiseen ihmiseen ja pikkuhiljaa kiinnostus herää tai sitten ei.
On useita virityksiä samaan aikaan, jos niistä mikään ei onnistu niin yrittää seksiä myös sen kanssa joka ei niin kiinnosta.
Ehkäpä hän pelkää, että saa sinusta riesan ja stalkkerin, jos kertoo ettei halua moista hullua nähdä?
Hassua. Kävin katsomassa asuntoa tänään, tiesin jo näytössä että en halua siellä asua mutta en halunnut sanoa suoraan syytä. Siksi esitin kiinnostunutta ja sanoin miettiväni ja palaavani huomenna. Syy on epäkorrekti, en halua asua "vanhustalossa" koska uskon että valittavat kumminkin musisoinnistani. Ei tuollaista vaan oikein voi sanoa. Voisko tässä olla samasta kyse? "olet kiva nainen, mutta näin mietelausetaulut seinillä ja asuntosi on muutenkin persoonaton. Seksi voisi silti olla ok." hän voi ajatella esim näin, mutta kannattaako sitä sanoa?
Ja mielummin tapailee mua? Aikooko hän tapailla siis loppu elämän? :D Muutenhan hän saa minusta hullun stalkkerin.
Monet miehet sarjadeittailee ja tapailee useita naisia yhtä aikaa. Niitä vähemmän kiinnostavia pidetään sitten sopivasti varalla.
Vaikka pidänkin paljon seksistä tässä on syy miksi etenen jokaisen miehen kanssa todella hitaasti. En halua olla vain 1 reikä haaremissa...
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet sarjadeittailee ja tapailee useita naisia yhtä aikaa. Niitä vähemmän kiinnostavia pidetään sitten sopivasti varalla.
Vaikka pidänkin paljon seksistä tässä on syy miksi etenen jokaisen miehen kanssa todella hitaasti. En halua olla vain 1 reikä haaremissa...
Kärsivällisyys paranee, kun sarjadeittailee ja aina välillä saa joltain. Sikäli logiikkasi pettää pahemman kerran.
Sie oot aapee ihan pimiä. Ei kukhaan halua tuommosta pörröä taphailla.
Kyllä sen ite kukanenkhi tietää, millon haluaa toista nähä ja taphailla.
Jos sillä on mahdollisuus saada sulta seksiä, mutta yläpääsi ei häntä niin kiinnosta.
Voisin minäkin kirjoittaa eräästä miehestä. Eli kovasti väittää olevansa kiinnostunut, mutta yhteydenpidosta ei tule mitään. Heh. Olen pyytänyt sanomaan SUORAAN, ihan puhumalla puhelimessa, en viestillä, että ei kiinnosta. Sitten asia olisi minun puoleltani ihan ok. Mutta eipä hän suostu sanomaan, koska se olisi kuulemma valehtelua. Erostani on lyhyt aika, joten enpä tässä nyt kamalan intohimoisesti etsi miestä. Olen kai jollain tasolla kiinnostunut, mutta enpä nyt tiedä. En pahemmin edes uhraa ajatustani kyseiselle tyypille :-D
Vierailija kirjoitti:
Ei halua loukata naista.
Enemmän se loukkaa, jos ei sano!
Oletkohan AP oikeasti nainen? Vähän eppäilen. Yleensä naiset osaavat lukea paremmin rivien välistä onko joku kiinnostunut vai ei. Minä ainakin osaan.
Vierailija kirjoitti:
No mä vaan tiedän. Mun vaisto sanoo niin.
Oh. Se naisen vaisto.
Mies ei ole kiinnostunut mistä? Mies voi olla ystävällinen siksi että pitää sinusta ja haluaa olla ystäväsi.
Mistä tiedät että ei ole kiinnostunut??