Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä pilalla Suomessa ja nyt vielä nämä poliitikkojen oikut, vinkkejä Suomesta lähtemiseen?

Vierailija
28.06.2017 |

Ei täällä ole ainakaan itsellä henkilökohtaisesti mitään järkeä enää jatkaa eloaan. Mutta ei ole oikein vaihtoehtojakaan. Vaikka täälläkin aina toitotetaan että lähde lähde jo nyt jos et ole tyytyväinen. Ei ole työtäkään ollut pitkiin aikoihin täällä. Yksi mahdollisuus olisi lähteä puolison kotimaahan, mutta siellä vielä vähemmän itsellä mahdollisuutta työllistyä. Miten jotkut vaan onnistuvat lähtemään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin ehkä Kanadaan jos eiolis muijaa, sillä ei oikein toi englanti aukee, itselläkyllä sujuvasti, suomalaisista varmaan tykättäis sielläpäin koska jääkiekkokansaa

Vierailija
2/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa tunnelmissa täälläkin. Irlantiin tai Kanadaan on lähtö ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansania on kuulemma parempi maa?

Vierailija
4/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin maahan missä ei ole muslimeja.

Ei sellaista maata taida ollakaan. Kanadassakin paljon, hyvin avoimin sylein on otettu vastaan.

Vierailija
5/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin vois muuttaa.

Vierailija
6/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin vaikeaa on? Monet tietysti ovat valmiita elämään vaatimattomasti pienillä tuloilla, eikä pariskunnasta tarvitse kuin toisella olla työ. Se ainakin helpottanee lähtemistä. Jos on säästöjä, voi lähteä vähäksi aikaa jonnekin ja jatkaa sitten muualle, jos töitä ei löydy. Voi myös yrittää työllistää itse itsensä. Jotkut tekevät etätöitä Suomeen. EU:n sisällä on EU-kansalaisen todella helppo liikkua, olen siitä tosi iloinen. Melkein kuin vain muuttaisi paikkakunnalta toiselle Suomessa. Kielitaitoa tietysti vaatii. Jos haluaa kauheasti materiaa kuljettaa mukanaan, on muuttaminen tietysti paljon hankalampaa, mutta monet pärjäävät muutamalla matkalaukulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi