Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en anna miesten kohdella minua huonosti, enkä tajua naisia, jotka antavat

Vierailija
28.06.2017 |

En anna anteeksi huonoa kohtelua, vaan kaikkoan heti, jos sitä esiintyy. Ihan itse voi valita miten antaa itseään kohdella. En tajua heitä, jotka valittaa kumppanin käytöksestä, mikä ihme pakottaa jatkamaan suhdetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Nämä aloitukset ovat samanlaisia kuin rikkaiden "en ymmärrä miksi köyhät eivät ala investoimaan ja rikastu" kommentit.

Sinäkin rakas ap olet vain oman elämäsi tuote. Muut ovat oman elämänsä tuotteita, siksi kokevat maailman eri tavalla kuin sinä. Capische? Sinussa ei ole mitään ylivertaisen älykästä tai omaperäistä kun satut näin itseäsi arvostavasti kokemaan maailman. Olet vain saanut eri eväät elämään kuin monet muut.

Vierailija
2/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Nämä aloitukset ovat samanlaisia kuin rikkaiden "en ymmärrä miksi köyhät eivät ala investoimaan ja rikastu" kommentit.

Sinäkin rakas ap olet vain oman elämäsi tuote. Muut ovat oman elämänsä tuotteita, siksi kokevat maailman eri tavalla kuin sinä. Capische? Sinussa ei ole mitään ylivertaisen älykästä tai omaperäistä kun satut näin itseäsi arvostavasti kokemaan maailman. Olet vain saanut eri eväät elämään kuin monet muut.

No niin olenkin. En silti tajua, miksi joku raahaa mukanaan "eväitä", jotka käskee antamaan anteeksi itsen huonon kohtelun?? Heti pois sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan samaa mieltä - usein nainen ei ole pohjimmiltaan niin psyykkisesti häiriintynyt, että ei pystyisi tekemään järkipäätöstä jättää huonoa miestä. Jos useimmat naiset eivät sietäisi paskaa, ne kusipäät saattaisi joskus oppiakin jotain.

Vierailija
4/4 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä haukutaan sitä, joka kohtelee itseä huonosti! Kannattaiskohan katsoa peiliin ja kysyä itseltään, että mitä mä teen kyseisen hirvityksen kanssa? Ei se tyyppi sillä korjaannu, että haukutte.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi