Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustaja herättää sinussa pientä mielenkiintoa tai ns "wau" kokemusta?

Vierailija
28.06.2017 |

Ja kiinnostavaa jos ammatit olisivat suht tavallisia eikä mitään tyyliin karkinmaistelija jne :D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kätilö, terveydenhoitaja, sairaanhoitaja, lääkäri, Kirurgi, hammaslääkäri jne tämän alan ihmiset :D

Miksiköhän unohdit tahallasi lähihoitajat, jotka tekevät suurimman osan siitä itse työstä...

Vierailija
22/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on rikostutkija ja tutkii lähinnä henkirikoksia. Ei hän paljoa työstään puhu, mutta se mitä puhuu on tosi mielenkiintoista. Haluaisin aina udella kauheasti, vaikka tiedän ettei hän kovin paljoa voi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, palomies, ensiapuhoitaja, lentäjä, kirurgi, lääkäri.

Vierailija
24/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, erikoislääkärit, kätilö, tähtitieteilijä tai avaruustutkija, matemaatikko, professori ja ammattitanssija.

Vierailija
25/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä itse ja olen kiinnostunut muista pienyrittäjistä ja heidän ajatuksistaan vaikka ala olisi täysin eri kuin omani. Yrittäjät ovat ihan omanlaisensa porukka ja heidän kanssaan löytyy juteltavaa helposti.

Muuten erilaiset ammatit eivät herätä minkäänlaisia wau -ajatuksia.

Vierailija
26/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi vaikka en ole uskovainen.

Vierailija
27/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja

Vierailija
28/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt yleistäen, että joka kerta kun näen, korjaan olen nähnyt xxxx kahvin, tietysti P....n)mainoksen, jossa on annettu suun vuoro kaiketi aidolle ja ammattiinsa omistautuneelle, yleensä käsityöläiselle, niin sisälläni liikahtaa jotain kunnioituksen ja vilpittömän ihailun tapaista. 

Vierailija
29/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskakuski. Se olisi ihan oikeasti minulle iso turn-on jos ihastus paljastuisi sellaiseksi.

Omiin jätteisiin hukkuisit sinäkin ilman tuota ammattiryhmää. Todennäköisesti roskakuskit tekevät yhteiskunnallisesti merkittävämpää työtä kuin 99% heidän dissaajistaan.

Vierailija
30/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professorit ja tiedemiehet, juristit, hyvät lääkärit, lentäjät, merikapteenit, taitelijat myös vetää puoleensa...

Vierailija
31/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla olen nähnyt strippareita jotka aiheuttavat tuon vau-ilmiön. Kotimaiset ovat säälittäviä.

Vierailija
32/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo mikä on herättänyt Wau-elämyksen, oli seppä.

Oli myös eka kerta kun ammatti on vaikuttanut niin muhun, että se on saman tien tehnyt ihmisestä tosi tosi puoleensa vetävän hetkessä.

Komia oli jo ennestään, mutta seppänä veti melkein jalat alta.

Vierailija
33/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurokirurgi mutta nyttemmin kun työn puolesta tunnen montakin, on se wau-efekti vähän karissut.

Vierailija
34/34 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgit, jotka tekevät vaativia leikkauksia (aivot tai sydän esimerkiksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi