Lopetin miehelle viestittelyn, nyt hänestä ei kuulu mitään.
Ilmeisesti ei sitten ollutkaan kiinnostunut.
Ihmettelen vain tätä, että miksi hän ylipäätänsä vastaa viesteihini pitkästi ja hymiöiden kera ja kertoo kaikkea kaunista ja mukavaa, jos ei nappaa.
Voitteko miehet kertoa? Ilmeisesti mies tarvitsee itsetunnon pönkitystä?
Kommentit (17)
Sellaista se on. Löytyi parempi tai aloit ärsyttämään.
Ei se mies sitä itsetunnon pönkitystä tarvi, vaan sinä, näköjään.
lopetit yhteydenpidon, oisko se sit se syy kuule juu...
Lopetit yhteydenpidon ja mies ymmärsi vinkin.
Vierailija kirjoitti:
lopetit yhteydenpidon, oisko se sit se syy kuule juu...
Samma meikämies ihmettelee. Ap lopettaa yhteydenpidon -->seuraus : mies ei viestittele.....vai onko tässä joku speden naisen logiikka jutska....täh?
-
En varmasti yritä montaa kertaa jos viestittely ei luista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei sitten ollutkaan kiinnostunut.
Ihmettelen vain tätä, että miksi hän ylipäätänsä vastaa viesteihini pitkästi ja hymiöiden kera ja kertoo kaikkea kaunista ja mukavaa, jos ei nappaa.
Voitteko miehet kertoa? Ilmeisesti mies tarvitsee itsetunnon pönkitystä?
Joo voin. Miksi lopetit viestittelyn? Logiikkasi vaatii kainalokepit tai pyörätuolin tai sitten tämä on miehen tekemä klisee-provo naisista?
Lopetit itse yhteydenpidon ja nyt odotat että se ottaa yhteyttä? Kyllä se nyt kuulostaa siltä että sinä haet itsetunnon pönkitystä
Tarkoitatko siis, että sinä olit yhteydenpidossa aina se aloitteellinen osapuoli, ja nyt halusit kokeilla ottaako mies sinuun yhteyttä ollenkaan oma-aloitteisesti eikä niin, että vastaa vaan viestiin? Onko tästä kauan kun lopetit miehelle viestittelyn?
Olen lähettänyt viimeisen viestin. Se ei sisältänyt kysymystä, mutta kuitenkin. Lähetin viimeisen viestin!!! Miehestä ei ole kuulunut. Ja ei, en tarvitse itsetunnon pönkitystä, enkä myöskään passiivista miestä.
ap
Mies oli kohtelias ja sinä vaikutit oikein mukavalta tapaukselta, mutta et kuitenkaan tarpeeksi. Joku kiinnostavampi ehkä kiikarissa.
Juuri tällaisten kokemusten vuoksi en pysty enää ottamaan yhtään miestä tosissani. Kyllä sitä ehkä kerran kaksi käy syömässä ja harrastaa seksiä ja se on siinä :) samalla linjalla mennään!
Aoit esittää vaikeasti saatavaa ja pilkka osui omaan nilkkaan. Mitä ihmettelet.
tapasitteko edes koskaan? minä ainakin kyllästyn jos ei tule tapaamista viikon- kahden sisällä
Mä en ole vieläkään saanut vastausta miehiltä. Miksi te ette sano suoraan jos ei kiinnosta? Mun mielestä tuo on väärin sitä kiinnostunutta osapuolta kohtaan.
Kysy tavataanko vielä? Mä ainakin lopetan viestittelyn jos vastauksia ei tahdo tulla, tulee itselle muuten sellainen creepy roikkujs fiilis. Rajana pidän että jos kahteen viestiin ei vastaa tai kaksi peruttua tapaamista, en ota enää yhteyttä.
?