Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei nää että hänen naispuolinen paraskaveri on häneen ihastunut

Vierailija
28.06.2017 |

Minulla ei ole perjaatteessa naista mitään vastaan mutta ärsyttää kun pitää kestää mustasukkaista käytöstä ja varpaille tulemista juhlissa yms. Nainen katsoo kaikkia muita ihmisiä hymyillen mutta minua aina hyvinkin inhoten, nainen pätee myös kokoajan kuinka paljon pitempään on mieheni tuntenut ja kuinka hyvin hänet tuntee. Synttärilahjat yms pitää aina peitota minun antamat jutut ja hän haluaa varmistaa että mieheni saa häneltä kivemman lahjan odottamalla että näkee ensin mitä minä olen miehelleni antanut. Aina kun mies näkee naista juhlissa nii tämä nainen hihittelee kun vastarakastunut teinityttö ja antaa aina hirveästi huomiota miehelleni vaikka hänen oma miehensä olisi vieressä.

Kaksi miehen edellistä naista siis olleet tästä naisesta tosi mustasukkaisia mutta itseäni vain ärsyttää ja huvittaa että miksi mieheni ei nää naisen epätoivoista halua olla mieheni kanssa yhdessä. Itse en toistaalta jaksaisi enään tämän naisen käytöstä koska haluaisin nauttia yhteisistä kaveripiirin juhlista ynnä muista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä